Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iMac 21,5 kontra 27'

• Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 paulsch

paulsch
  • 52 posts

Posted 10 April 2011 - 22:24

Witam, pytanie z serii "jestem zielony" ;D Potrzebuje kompa sacjonarnego bedzie to czesc wiekszego zestawu potrzebnego do pracy (aparaty, wyposazenie studia szkla no i komp) i tu pojawia sie moje pytanie.. iMac 21.5 i3 3.2GHz/ 8GB/ 1TB/ Radeon HD 5670 512MB czy lepiej dozbierac/ zaoszczedzic i kupic iMac 27 i5 2.8GHz/ 8GB/ 1TB/ Radeon HD 5750 with 1GB? Dawno nie siedzialem w specyfikacjach modelach itd wiec pytanie do tych co sie znaja, czy bedzie zauwazalna roznica? i chodzi mi tu glownie o prace procka i wydajnosc karty graf.

#2 Iro

Iro
  • 6955 posts

Posted 10 April 2011 - 22:34

Do pracy iMak się kompletnie nie nada, no chyba, że co dwa, trzy miesiące będziesz brał dwa tygodnie urlopu na serwis tego dziadostwa.
Poczytaj lepiej:
http://myapple.pl/sp...na-matrycy.html
http://myapple.pl/sp...te-matryce.html
http://myapple.pl/ja...szybka-odp.html

#3 ar3kb

ar3kb
  • 4635 posts
  • SkądSchlesierland - Königshütte/Laurahütte

Posted 10 April 2011 - 22:50

iMac do pracy? no cóz, jesli masz dłuuugie i czeste okresy urlopowe w czasie ktorych Twoj iMac bedzie w serwisie, to kupuj. Zreszta kolejne pozniej Twoje wpisy mn. na MyA z powodu zóltych plam w razie czego zniechecą kolejnych chetnych do zakupu iMac-a. Zastanawiam sie tylko nad- jednym, skoro jestes "zielony" to dlaczego Apple? Uwazasz, ze poza swiatem Apple nie kupisz nic sensownego dp pracy z foto???

#4 paulsch

paulsch
  • 52 posts

Posted 10 April 2011 - 22:58

dotychczas mb od roku, kultura pracy pomiedzy apple a pc z winda jest niesamowita, i stwierdzam ze nie chce nic innego niz cos ze stajni apple.

#5 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8114 posts

Posted 10 April 2011 - 23:10