Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Gitara do ciężkiego brzmienia/metalu

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 napster3000

napster3000
  • 62 postów

Napisano 13 marca 2011 - 14:55

Witam gitaromaniaków ;) Jeżeli chodzi o gitary elektryczne (chodzi o kupno) to jestem zielony... aczkolwiek grać na ekektryku gram bardzo dobrze. Miałem okazje poćwiczyć dość długo. Gram obecnie na Yamaszce F310 TBS (genialny sprzęt za małe pieniądze). Mam jednak chęć ogromną kupić elektryka :D. Chcę grać coś a'a The Rasmus, Bulllet for my valentine, czy Nightwish. Kasy nie mam za wiele ale dzielnie zbieram :D. planuje na samo wiosło wydac ok 1000-1250 zł. Co myślicie o Yamaha RGX121s ? układ HSH mnie ciekawi ... i samo metalowe brzmienie tej gitary. Jak myślicie ?

#2 TTomekk

TTomekk
  • 1 741 postów
  • SkądŚląsk

Napisano 13 marca 2011 - 15:37

Nightwish oO jak kupisz to poślij linka jak grasz :D

#3 528eae9968

528eae9968
  • 7 222 postów
Napisano 13 marca 2011 - 16:08

Może taka?

Dołączona grafika

#4 stolik

stolik
  • 396 postów
  • SkądKatowice, Poland, Poland

Napisano 13 marca 2011 - 16:20

ja zakupiłem corta g260 układ 1 hamb i 2 single, generalnie gitarka do kazdego rodzaju, dzieki jednemu hambowi dobrze radzi sobie z ostrym metalem, przetworniki duncana, nie mulą na moim line pod2... moze cort katana ? albo coś z washburnów ? albo z tańszych gibsonów - epiphone ? albo ibanezy z mostkiem fr ? generalnie rada taka - kup sobie używke, a wyjdziesz na tym lepiej !

#5 chris.zurada

chris.zurada
  • 3 977 postów
  • SkądTychy, Poland

Napisano 13 marca 2011 - 16:35

Uciekaj od cortow - serio po roku siada drewno, rozsycha sie... To nie regula, ale moje dwa corty takie byly. Polecam Ibanezy z seri ART - 1300 zl za najtanszy model, a masz do tego aktywne przetworniki (na dwa paluszki ;)

Lookaj tutaj

YouTube - Ibanez ART300 Guitar

#6 stolik

stolik
  • 396 postów