Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Uważajcie na SYGMA BANK - raty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
68 odpowiedzi w tym temacie

#26 gizmo3800

gizmo3800
  • 1 906 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 marca 2011 - 18:59

Nie kpię, pracuje w banku więc czytam :)

Haha czyzby BS Wołomin ? :P

#27 gizmo3800

gizmo3800
  • 1 906 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 marca 2011 - 18:59

Nie kpię, pracuje w banku więc czytam :)

Haha czyzby BS Wołomin ? :P

#28 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 04 marca 2011 - 19:00

Nie, Pekao SA.

#29 owz

owz
  • 3 360 postów
  • SkądPoznań

Napisano 04 marca 2011 - 19:01

No u mnie to wygląda tak, że składam wniosek w systemie i dostaję analizę kredytową. Jak jest pozytywna to generują mi się dokumenty. Dopiero jak klient je podpiszę, skanuję je i przesyłam do banku mailem. W ciągu 1-2 godzin analitycy sprawdzają poprawność podpisów itp i albo uruchamiają kredyt albo odraczają do uzupełnienia. Same dokumenty w oryginałach jadą kurierem następnego dnia do banku.

#30 gizmo3800

gizmo3800
  • 1 906 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 marca 2011 - 19:01

Nie, Pekao SA.

Sugerowałem się opisem ;)
Dobra może coś na temat powiemy? ;)

#31 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 04 marca 2011 - 19:04

Sugerowałem się opisem ;)
Dobra może coś na temat powiemy? ;)


Pekao SA Oddział w Wołominie.

Co do tematu:

Mam jedno pytanie, czy był uruchomiony kredyt, czy otwarty rachunek kredytowy? Bez fundowania środków, czy był złozony wniosek o ten kredyt? bo się zgubiłem

#32 gieza

gieza
  • 708 postów

Napisano 04 marca 2011 - 19:05

No u mnie to wygląda tak, że składam wniosek w systemie i dostaję analizę kredytową. Jak jest pozytywna to generują mi się dokumenty. Dopiero jak klient je podpiszę, skanuję je i przesyłam do banku mailem. W ciągu 1-2 godzin analitycy sprawdzają poprawność podpisów itp i albo uruchamiają kredyt albo odraczają do uzupełnienia. Same dokumenty w oryginałach jadą kurierem następnego dnia do banku.


Tak jak pisałem wcześniej: co bank to zwyczaj. I chyba wiem o jakim banku mówisz. Jednak w tym przypadku wydłuża się sam proces przyznawania kredytu. Nie raz spotkałem się z klientami, którzy z oburzeniem czekali jak decyzja przedłużała się i nie trwała 15-20 min tylko 1,5h bo sprawdzali go w miejscu pracy.
Swego czasu przecież każdy bank sie reklamował, że gotówka masz w 15 minut i przyzwyczaili się klienci do tego

@arturcisz
w Sygmie zgoda banku na udzielenie kredytu na podstawie złożonego wniosku jest jednoznaczna z uruchomieniem kredytu. nie możliwości sprawdzenia czy Klient dostanie kredyt tak jak to jest w aplikacjach innych banków. W skrócie: bank się zgadza to płać, chyba że sie pokapujesz i od razu napiszesz wniosek o anulację

#33 owz

owz
  • 3 360 postów
  • SkądPoznań

Napisano 04 marca 2011 - 19:09

No wydłuża się ale potem przynajmniej milion razy nie trzeba papierów poprawiać i dzięki sprawdzeniu zdolności nie mam potem w systemie "opóźnień w spłatach" :)

#34 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 04 marca 2011 - 19:12

@gieza: ale jest to napisane we wniosku? (... jest jednoznaczna z uruchomieniem kredytu)

#35 gieza

gieza
  • 708 postów

Napisano 04 marca 2011 - 19:21

wniosek składa się elektronicznie i jest weryfikowany przez automat (scoring) lub przez pracownika banku. zazwyczaj wystarczy scoring. i później heja i lecimy z ratami gwoli ścisłości nie pracuję w Sygma, ani w innym banku :)

#36 Jeremy

Jeremy
  • 378 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 kwietnia 2011 - 14:13

Jakby kogoś interesowało: sprawa zakończona na moją korzyść, oczywiście. Bank się naprzepraszał. Jak wyjaśnili - zawiodła komunikacja między bankiem a sklepem, a taka sytuacja nie powinna mieść miejsca. Za nerwy i stracony czas dostałem... smycz.

#37 kuba_slonka

kuba_slonka
  • 211 postów
  • SkądOpole, Poland

Napisano 06 maja 2011 - 09:45

[ciach] W Europie nie do pomyślenia- oczywiście my żyjemy w 4. świecie.

Poprawiłem, następnym razem za nic nie wnoszące do tematu wypowiedzi poleci ostrzeżenie.

#38 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 06 maja 2011 - 09:53

[ciach] W Europie nie do pomyślenia- oczywiście my żyjemy w 4. świecie.


Po co piszesz takie głupoty? Wszędzie są możliwe takie sytuacje, tu zawinił konkretny człowiek, czyli wniosek wszyscy ludzie to debile?

#39 gieza

gieza
  • 708 postów

Napisano 06 maja 2011 - 09:57

Czyli tak jak pisałem wcześniej. Pracownik sklepu powinien poinformować jak to wygląda i dać wniosek o anulację, a tego nie uczynił. A swoją droga co to za sklep, jeśli można wiedzieć?

#40 SpydeRR

SpydeRR
  • 27 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 czerwca 2011 - 09:37

Jakby kogoś interesowało: sprawa zakończona na moją korzyść, oczywiście. Bank się naprzepraszał. Jak wyjaśnili - zawiodła komunikacja między bankiem a sklepem, a taka sytuacja nie powinna mieść miejsca.
Za nerwy i stracony czas dostałem... smycz.


Smycz? To się w 100% zrehabilitowali! :D
Ciekawa sprawa, nie miałem pojęcia, że o tym banku krążą takie złe opinie - sam miałem tam dwa kredyty (raz w sklepie Bose a raz w EURO) i nigdy nie było problemu - szybka decyzja (tu akurat już wiemy dlaczego ;) ) i brak zbytniego męczenia dodatkowymi ofertami w okresie spłaty co często ma miejsce (np Żagiel). Wysłali ze dwa razy jakies ulotki, raz karte kredytową, którą od razu wywaliłem i tyle.
Może miałem farta, a może nie jest tak źle ;)

#41 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 14 czerwca 2011 - 09:45

wniosek składa się elektronicznie i jest weryfikowany przez automat (scoring) lub przez pracownika banku. zazwyczaj wystarczy scoring. i później heja i lecimy z ratami

gwoli ścisłości nie pracuję w Sygma, ani w innym banku :)


No wszytsko się zgadza, wniosek dane we wniosku scoring i wstępna analiza analityka, sprawdzenie BIK i jak wszystko ok, wówczas sporządzana jest Umowa kredytowa, przynajmniej tak to działa w Banku, w którym pracuje. Sposób udostępnienia umowy klientowi, czy to listem czy to poprzez udostępnienie mu jej w serwisie transakcyjnym (jeśli jest to już Klient Banku) to zupełnie inna kwestia.

#42 epi

epi
  • 184 postów
  • SkądKatowice

Napisano 14 czerwca 2011 - 10:04

Nie polecam Wam tego Banku pracowałem w jego strukturach..... powiem tak: jaja jak beretu, awantury, naciągactwo i czekaja tylko aż zapomnisz spłacić w terminie raty odsetki lecaaaaa, po drodze lądujesz w BIK, a żeby stamtąd się wywinąc to już nie jest takie proste ...... no comments.... Ps. pracownik w sklepie nie jest niczemu winny pamiętajcie, że to jest tylko persona do wprowadzania danych. Reszta leci z automatu

#43 gieza

gieza
  • 708 postów

Napisano 14 czerwca 2011 - 11:49

ale w przypadku kwasu bank się wywinie i właściciel sklepu się wywinie, a odpowiedzialność spadnie na pracownika sklepu bo to on nie dopilnował by się Klient podpisał lub nie przedłożył papieru o anulację wniosku kredytowego. nie raz były takie przypadki. kwestia podejścia Klienta i do kogo w pierwszej kolejności uderzy jak będzie coś nie tak. oczywiście poleci do sprzedawcy bo to sprzedawca robi go w jajo, bo to sprzedawca wprowadzał dane do systemu itp.

#44 cezary1

cezary1
  • 6 postów

Napisano 22 kwietnia 2016 - 16:29

Wszyscy którzy chcieliby brać cokolwiek na raty ostrzegam i odradzam wszystko jest pięknie i ładnie do chwili gdy chcemy zakończyć współpracę. Po jakimś czasie przychodzi do nas wezwanie ,że mamy niezapłaconą  ratę lub przelew nie został wysłany na czas lub dostaliśmy kartę debetową gratis której nawet nie aktywowaliśmy, bank o tej karcie nie zapomina
I tu zaczynają się "schody" jesteśmy zastraszani wejściem i zajęciem komorniczym szykanowani i nękani telefonami.
W moim indywidualnym przypadków wyglądało to tak,poprosiłem bank, aby wysłał mi monit dotyczący całkowitej kwoty kredytu jaki został mi do spłacenia kredytu,  i takie pismo otrzymałem w dniu 05.10.2015r a w dniu 29.10.2015 Został wysłany przelew bankowy na kwotę zawartą w monicie i co? no i po około 6-mc dostaję wezwanie do zapłaceni tzw kary za nie terminowe opłacenie raty kredytu .Pytanie czemu dopiero po okresie około 6-cm odpowiedz jest banalna przez cały ten okres otrzymywałem monity dotyczące przyznania mi linii kredytowej o która nigdy nie występowałem i byłem zachęcany również telefonicznie ,ze jestem wyjątkowym klientem i takie tam pierdoły.

Gdy okazało się ,że mimo wszystko nic z tego nie bedzie nagle okazało się ,że mam coś tam nie zapłacone nawet osoby z tzw działu windykacji nie były wstanie mi powiedzieć co.

Po tym wszystkim złożyłem stosownie pismo do UOKiK a tam niespodzianka bo okazało się ,że wiele jest skarg na działalność SYGMA Bank Polska SA który współpracuje miedzy innymi z EURO AGD w udzielaniu kredytów

 



#45 Burczyk

Burczyk
  • 621 postów

Napisano 22 kwietnia 2016 - 18:51

A ja mam pozytywne doswiadczenia zSygma Bank dawniej Cetelem. Jest opcja ze jesliw ciagu 6 miesiecy sie splaci kredyt, to nie naliczaja odsetek. Ktory bank tak ma? Nawet Santander Bank we wspolpracy z Media Markt tak nie daje i wciska na siłę kartę kredytową pod rygorem wezwania do natychmiastowej spłaty kredytu. Ja kstrzegam przed Santander Bank!!! Mało,tego za zaświadczenie o spłacie kredytu żądają 25 zł!

#46 MC_

MC_
  • 5 991 postów

Napisano 22 kwietnia 2016 - 18:56

Ja rowniez nie mialem problemow. A jesli zalozyciel tematu tak czytal umowe jak napisal pierwszy post, to wcale sie nie dziwie problemom.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#47 528eae9968

528eae9968
  • 7 222 postów
  • Płeć:

Napisano 23 kwietnia 2016 - 05:44

Prawda jest taka że jak się potrafi oszczędzać albo kogoś nie stać to się nie kupuje elektronicznych gadżetów na raty, chyba że będą na siebie zarabiać. 


MacBook Air 13 + ThinkPad X260


#48 MC_

MC_
  • 5 991 postów

Napisano 23 kwietnia 2016 - 05:47

Bez przesady. Trzeba tylko umiec czytac ze zrozumieniem.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#49 cezary1

cezary1
  • 6 postów

Napisano 26 kwietnia 2016 - 09:03

ostrzegam przed tym bankiem i jego brakiem uczciwości chodzi o bank SYGMA BANK POLSKA


Bez przesady. Trzeba tylko umiec czytac ze zrozumieniem.

CZYTAĆ ZE ZROZUMIENIEM ? CHYBA NIE W TYM BANKU ,TERAZ ROZUMIEM NA CZYM POLEGAJĄ ZYSKI BANKÓW , NA ZWYKŁEJ NIEUCZCIWOŚCI LUDZIE NIE CHCĄ BRAĆ KREDYTÓW TO TRZEBA WINNY SPOSÓB ZAROBIĆ I CO TO MA WSPÓLNEGO Z BANKOWOŚCIA ,DZIWIE SIĘ ,ŻE EURO AGD JESZCZE Z TYM BANKIEM WSPÓŁPRACUJE



#50 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko
  • 2 207 postów

Napisano 26 kwietnia 2016 - 09:39

A poza tym bełkotliwym wiadrem pomyj, może jakis konkret? Konkrecik chociaż? Czy po prostu masz zły dzień?


Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 26 kwietnia 2016 - 10:35





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych