Play Online - Modem Huawei E173 problem z uruchomieniem. Kontunuacja tematu...
Started by
effe
, 26 Feb 2011 13:30
4 replies to this topic
Posted 26 February 2011 - 13:30
Na początek chciałbym zapytać, czemu mój temat został zamknięty?
OK, tak więc udało mi się uruchomić po części internet, ponieważ aplikacja Adium działa, mogę się komunikować z innymi, ale niestety nie działa mi przeglądarka oraz poczta.
Moderator strony ftpd sugeruje, że problem może leżeć w DNS-y, niestety jestem totalnym laikiem. Jeśli ktoś z was orientuje się w czym może leżeć problem, byłbym wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam.

Posted 26 February 2011 - 13:33
Właśnie w DNS-ach:) wejdź w ustawienia --> sieć --> wyszukaj połączenie przez, które się łączysz czyli pewnie Huawei będzie się nazywało, kliknij zaawansowane i tam masz zakładkę DNS, kliknij na dole okna + i dodaj nowe dnsy najlepiej te: 208.67.222.222
208.67.220.220
lub takie jakie powinno Ci narzucić Play. Niestety tych nie pamiętam.
Aha i najważniejsze zanim zaczniesz to robić rozłącz się z internetem i dopiero po ustawieniu tego wszystkiego podłącz ponownie.
Albo skorzystaj z tego co napisał kolega w tym temacie http://myapple.pl/in...tml#post1517220 i sam zobaczysz jaki DNS jest najlepszy dla Ciebie
208.67.220.220
lub takie jakie powinno Ci narzucić Play. Niestety tych nie pamiętam.
Aha i najważniejsze zanim zaczniesz to robić rozłącz się z internetem i dopiero po ustawieniu tego wszystkiego podłącz ponownie.
Albo skorzystaj z tego co napisał kolega w tym temacie http://myapple.pl/in...tml#post1517220 i sam zobaczysz jaki DNS jest najlepszy dla Ciebie
Posted 26 February 2011 - 15:25
Na początek chciałbym zapytać, czemu mój temat został zamknięty?
Oj, moja wina. Chciałem przenieść do Internet i Sieci i mi się niechcący kliknęło do kosza ;-)
Przepraszam.
Ale nie będę go cofał, niech już ten zostanie.
Posted 05 March 2011 - 13:22