Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Office 2011 for MAC - jak przenieść licencję na innego maka


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 sarelco

sarelco
  • 114 posts
  • SkądPoznań, PL

Posted 23 February 2011 - 18:47

Mam office 2011 PL dla Maka. Używam go ja i dwóch braci. Zmieniam właśnie komputer i zastanawia mnie jak mam zrobić to żeby na starym który sprzedaje usunąć go i zainstalować na nowym. Wystarczy tylko odinstalować i zainstalować na nowym? Nie chce żeby mi potem wykryło że mam go na w sumie 4 makach i potem nie będzie mi się chciało aktualizować na dwóch... Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź.

#2 sensustricto

sensustricto
  • 15 posts

Posted 12 March 2011 - 14:26

Jak zwykle wyjść jest kilka Witam, oto list możliwości: 1) usuwamy konto administratora (z wszystkimi plikami), który instalował Office 2011. Wtedy oprogramowanie zostaje ale przy uruchomieniu prosi o rejestrację (klucz licencji). 2) usuwamy oprogramowanie (w pakiecie jest odp. program) 3) instalujemy Mac OSX z płytki nadpisując wszystko. Jeżeli chodzi o przeniesienie licencji, to wystarczy użyć asystenta migracji i przenieść konto administratora, który instalował Office 2011 w pierwszej maszynie. Wszystkie programy, licencje, pliki i ustawienia (które też są plikami ;) wędrują z kontem. Sprawdziłem osobiście. Pozdrawiam

#3 revanmj

revanmj
  • 687 posts
  • SkądWarszawa, PL

Posted 12 March 2011 - 15:24

Czego byś nie zrobił, to po określonej liczbie aktywacji (nie wiem dokładnie ilu, kiedyś były chyba 3) na różnych komputerach pewnie będziesz musiał dzwonić do MS. Tak samo jest w wypadku Windows'a i Office'a dla okienek (mówię o pudełkowych wydaniach, OEMówek przenosić nie można).




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users