Mam office 2011 PL dla Maka. Używam go ja i dwóch braci. Zmieniam właśnie komputer i zastanawia mnie jak mam zrobić to żeby na starym który sprzedaje usunąć go i zainstalować na nowym. Wystarczy tylko odinstalować i zainstalować na nowym? Nie chce żeby mi potem wykryło że mam go na w sumie 4 makach i potem nie będzie mi się chciało aktualizować na dwóch...
Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź.

Office 2011 for MAC - jak przenieść licencję na innego maka
Started by
sarelco
, 23 Feb 2011 18:47
2 replies to this topic
#1
Posted 23 February 2011 - 18:47
#2
Posted 12 March 2011 - 14:26
Jak zwykle wyjść jest kilka
Witam, oto list możliwości:
1) usuwamy konto administratora (z wszystkimi plikami), który instalował Office 2011. Wtedy oprogramowanie zostaje ale przy uruchomieniu prosi o rejestrację (klucz licencji).
2) usuwamy oprogramowanie (w pakiecie jest odp. program)
3) instalujemy Mac OSX z płytki nadpisując wszystko.
Jeżeli chodzi o przeniesienie licencji, to wystarczy użyć asystenta migracji i przenieść konto administratora, który instalował Office 2011 w pierwszej maszynie. Wszystkie programy, licencje, pliki i ustawienia (które też są plikami
wędrują z kontem. Sprawdziłem osobiście.
Pozdrawiam

#3
Posted 12 March 2011 - 15:24
Czego byś nie zrobił, to po określonej liczbie aktywacji (nie wiem dokładnie ilu, kiedyś były chyba 3) na różnych komputerach pewnie będziesz musiał dzwonić do MS. Tak samo jest w wypadku Windows'a i Office'a dla okienek (mówię o pudełkowych wydaniach, OEMówek przenosić nie można).
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users