Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Grafika pod Parallels


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 bbbborys

bbbborys
  • 539 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 23 marca 2007 - 15:16

Mam problem, nie dziala mi gra pod XP i Parallels. Twiedzi, ze ma za malo pamieci na karcie grafiki, jest to gra uzywajaca DirectX - czy ktos wie jak sie takie gdy uruchamia pod Parallels i XP?

#2 Kwiatki

Kwiatki
  • 1 096 postów
  • SkądPoznan

Napisano 23 marca 2007 - 15:19

Mam problem, nie dziala mi gra pod XP i Parallels. Twiedzi, ze ma za malo pamieci na karcie grafiki, jest to gra uzywajaca DirectX - czy ktos wie jak sie takie gdy uruchamia pod Parallels i XP?


a parallels obsluguje directx 3d?

#3 hwojtek

hwojtek
  • 1 273 postów
  • SkądGrzebienisko - Warszawa - cała Europa

Napisano 23 marca 2007 - 15:23

Parallels nie obsługuje wsparcia 3D w DirectX.

#4 bbbborys

bbbborys
  • 539 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 23 marca 2007 - 15:25

Moze i nie, chodzi mi o to, ze Parallels emuluje tylko 8MB pamieci grafiki a to za malo. DirectX zainstalowalo sie OK, wiec moze pojdzie, tylko nie mam czym sprawdzic, bo te 8MB wlasnie mi przeszkadza.

#5 hwojtek

hwojtek
  • 1 273 postów
  • SkądGrzebienisko - Warszawa - cała Europa

Napisano 23 marca 2007 - 15:58

start -> uruchom -> dxdiag

#6 Gość_tygrysio_*

Gość_tygrysio_*

Napisano 23 marca 2007 - 16:26

Moze i nie, chodzi mi o to, ze Parallels emuluje tylko 8MB pamieci grafiki a to za malo. DirectX zainstalowalo sie OK, wiec moze pojdzie, tylko nie mam czym sprawdzic, bo te 8MB wlasnie mi przeszkadza.


u mnie emuluje 32 MB

#7 altcomputing

altcomputing
  • 1 098 postów
  • SkądŚwidnica

Napisano 23 marca 2007 - 16:27

Choćby było i 128MB, bez wsparcia dla Direct3D (sprzętowej akceleracji 3D) nie pograsz nawet w Colin McRae Rally 2.0...

#8 dzaku

dzaku
  • 665 postów

Napisano 23 marca 2007 - 16:32

Parallels nie obsługuje wsparcia 3D w DirectX.


A obsluguje chociazby DirectDraw?

Bo generalnie to pod Parallelsem nie dzialalo mi nic, co wymagalo DirectX, chociaz to jakas stara wersja byla. Na jednym przedmiocie na uczelni musze uzywac takiego dziwnego narzedzia do "tworzenia" gier i nie dzialalo pod Parallelsem. Pod VMWARE jest ok.

#9 Gość_tygrysio_*

Gość_tygrysio_*

Napisano 23 marca 2007 - 17:16

Choćby było i 128MB, bez wsparcia dla Direct3D (sprzętowej akceleracji 3D) nie pograsz nawet w Colin McRae Rally 2.0...


Ja wcale tego nie negowalem :) zaznaczylem tylko ze u mnie jest obsluga 32 MB :)

#10 bbbborys

bbbborys
  • 539 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 24 marca 2007 - 09:06

Tygrysio.... a jakos to ustawiles te 32MB?

#11 Gość_tygrysio_*

Gość_tygrysio_*

Napisano 24 marca 2007 - 10:37

Tygrysio.... a jakos to ustawiles te 32MB?


O tak :)

Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych