Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Pomocy, Problem z aktualizacją!!!

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 matizek1

matizek1
  • 1 postów

Napisano 08 lutego 2011 - 21:23

Witam jestem nowym użytkownikiem urządzenia iPad 64GB. Pierwszy raz mam to urządzenie w rękach i potrzebuję pomocy bo wyskakuje mi błąd przy aktualizacji iOS do wersji 4.2. Nadmienię że próbowałem na dwóch komputerach na różnych sieciach. Plik z aktualizacją ściąga się cały po czym wyskakuje błąd "Wystąpił błąd podczas pobierania oprogramowania iPada "iPad". Połączenie sieciowe przekroczyło limit czasu oczekiwania.......itd"
Tak jak pisałem plik ściąga do końca a potem wywala ten błąd!!!
Proszę o pomoc i normalnie pisaną bo jestem w tym urządzeniu zielony!!!
[URL=http://www.fotoszok.pl/show.php/317467_ba-a-d.jpg.html]Dołączona grafika[/URL]

#2 RAK

RAK
  • 1 507 postów
  • SkądNYC

Napisano 08 lutego 2011 - 21:36

Sciagnij plik z softem na komp. A następnie wgraj używając kombinacji Shift+Odtwórz w iTunes.

#3 Pimpolak

Pimpolak
  • 13 postów

Napisano 09 lutego 2011 - 13:19

Też jestem zielony i kilka razy korzystałem z telefonicznego supportu appla w pl. Jest podany na stronie [url=http://www.apple.com/pl/support]Apple (Polska) - Wsparcie[/url] W moich przypadkach pomogło. Powodzenia.

#4 Tamlyn

Tamlyn
  • 25 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 13 lutego 2011 - 21:16

Ja się podepnę do tematu. Dziś zakupiłem iPada i chciałem zaktualizować oprogramowanie na iOS 4. Ściągnąłem poprzez iTunes i zaczęło się aktualizować… I aktualizuje mi się już dobrą godzinę… Zaczynam się trochę martwić, że coś mi się zwiesiło :/ Czy to normalne? Jak długo robi się taki update? Nie mogę nawet zamknąć iTunes i odpalić ponownie bo wyskakuje mi komunikat, że trwa aktualizacja… Na iPadzie wyświetla się tylko ikonka iTunes, strzałka i wtyk USB… Mija kolejna godzina - pomoże ktoś?

#5 Fifty-50

Fifty-50