Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

problem z zakupami w App Store


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 paula.ww

paula.ww
  • 23 postów
  • SkądPruszków

Napisano 29 stycznia 2011 - 18:23

mam problem z aktualizacją i zakupem nowych aplikacji. pojawia się komunikat: " there is a billing problem with your previous purchase" i odsyła mnie do historii zakupów. Nie wiem co jest, wcześniejsze płatności działały, wpisuje numer karty i security code, ale niestety nic nie działa. czy ktoś miał już podobny problem?

#2 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 29 stycznia 2011 - 18:28

Nie zapłaciłas za wcześniejsze zakupy.

#3 DanielF

DanielF
  • 5 777 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 29 stycznia 2011 - 18:32

google translate i do przodu. Wyszukiwarka na forum też nie gryzie. Nie masz środków na koncie lub nie miałeś ich w momencie zakupu programu - nie mogli pobrać pieniędzy za poprzedni zakup i dlatego Ci zablokowali konto Jak masz środki na koncie to skontaktuj się z supportem.

#4 paula.ww

paula.ww
  • 23 postów
  • SkądPruszków

Napisano 29 stycznia 2011 - 19:16

miałam środki na koncie i mam nadal, uaktualniając dane płatności na dole pojawia się opcja uregulowania ostatniej płatności, ale gdy klikam w done, pojawia się komunikat, że moja metoda płatności została odrzucona i prosi o poprawną metodę płatności. google translate nie jest mi potrzebny, a co do wyszukiwarki na forum , to uwierz mi, że spędziłam co najmniej godzinę na czytaniu postów o podobnej tematyce i nie znalazłam odpowiedzi na moje pytanie. poza tym, jak można zorientować się po moim nicku jestem dziewczyną ;)

#5 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 29 stycznia 2011 - 19:22

Skoro pojawił się taki komunikat, nie miałeś środku w dniu ściągnięcia przez Apple. W chwili obecnej musisz miec minimum kwotę zaleglej płatnosci plus 8 złotych na autoryzacje karty. Zwracają te 8 złotych po paru dniach.

#6 paula.ww

paula.ww
  • 23 postów
  • SkądPruszków

Napisano 29 stycznia 2011 - 20:19

mam zdecydowanie więcej niż 8 zł+ 0,79 €. kiedy próbuję to wyprostować, odrzuca mi moją kartę jako środek płatności. może spróbuję z inna kartą?

#7 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 29 stycznia 2011 - 20:30

Sprobuj z inna niz tą, którą miałaś wcześniej, kiedy nie ściągneli za zakupy.

#8 PGC

PGC
  • 1 023 postów

Napisano 29 stycznia 2011 - 20:43

Sprobuj z inna niz tą, którą miałaś wcześniej, kiedy nie ściągneli za zakupy.


Dokładnie. Jeśli nie masz drugiej to można ustawić na PayPal. Gdy ściągnie kwotę, to z powrotem ustawić na starą kartę.

#9 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 29 stycznia 2011 - 20:49

Dokładnie. Jeśli nie masz drugiej to można ustawić na PayPal. Gdy ściągnie kwotę, to z powrotem ustawić na starą kartę.


W polski AppStore nie ma opcji PayPal.

#10 PGC

PGC
  • 1 023 postów

Napisano 29 stycznia 2011 - 22:02

W polski AppStore nie ma opcji PayPal.


W takim razie sorki za zmyłkę. Nigdy nie miałem polskiego konta w iTS. Natomiast miałem u siebie komunikat "there is a billing problem with your previous purchase" podczas próby aktualizacji darmowych aplkacji w App Store. Zapomniałem w iT zmienić nr karty ze starej na nową. Gdy to zrobiłem, problem zniknął.

#11 DanielF

DanielF
  • 5 777 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 29 stycznia 2011 - 22:35

Czasami odrzucają kartę jeśli w danych właściciela są polskie znaki - staraj się nie używać w swoich danych polskich znaków, napisz czy pomogło.

#12 paula.ww

paula.ww
  • 23 postów
  • SkądPruszków

Napisano 01 lutego 2011 - 19:48

niestety to nie kwestia polskich znaków (próbowałam już to zmieniać). spróbuję z druga kartą, ale jestem teraz za granicą i dopiero w piątek będę do niej miała dostęp. dzięki za odpowiedzi :)

#13 benedetti

benedetti
  • 459 postów

Napisano 01 lutego 2011 - 20:49

Jeśli jesteś za granicą, to może być problem z IP. Serwery iTunes blokują możliwość używania konta z kartą, jeśli Twoje IP nie jest z kraju wydania karty. Wrócisz do Polski, to problem zniknie. Jeśli masz możliwość połącz się przez krajowe VPN albo poproś kogoś żeby kupił coś z komputera w kraju. Taka sytuacja nie dotyczy kont z kredytem z kart upominkowych.

#14 paula.ww

paula.ww
  • 23 postów
  • SkądPruszków

Napisano 03 lutego 2011 - 11:18

dziwna sprawa. problem się rozwiązał, ale nie zrobiłam nic innego niż przedtem. wpisałam kod zabezpieczający i po raz kolejny zlikwidowałam polskie znaki i zadziałało! może coś jest z ta zagranicą, w zeszłym tygodniu byłam we Francji, potem w Niemczech, a teraz znów we Francji. nie wiem czy to dlatego, ale problem z głowy :) dzięki za wszystkie odpowiedzi :) a może dlatego, że zaktualizowałam iTunes




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych