Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook Air 11/Macbook Pro 13

• Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 exec

exec
  • 43 postów

Napisano 23 stycznia 2011 - 21:09

Witam. Jestem studentem pierwszego roku architektury. Rok temu zakupiłem monitor Eizo oraz Maca Mini 2,26 GHz 2GB i jestem z niego bardzo zadowolony. W najbliższym czasie planuję wsadzić do niego jeszcze dodatkowo 2GB ramu, myślę że póki co to wystarczy żeby komfortowo pracować na takich programach jak Autocad, Photoshop itp. Jako że potrzebowałbym również mieć możliwość pracy poza domem (nic szczególnego, podglądanie plików, niewielkie korekty w projektach) zacząłem się rozglądać za laptopem. Właśnie pojawiła się możliwość przywiezienia kompa przez znajomego z USA. Mam ogromną chrapkę na nowego Air'a 11 tylko zastanawiam się czy ten w podstawowej konfiguracji poszerzony do 4GB ramu, spełni moje oczekiwania i da rade przy niezbyt wymagających pracach graficznych. A może lepiej wybrać podstawowego Maca Pro 13? Może Wy macie jakieś sugestie, jakiego laptopa i z jakimi bebechami wewnątrz wybrać? Może najlepszym wyjściem będzie Air 13, większy ekran to duża zaleta, tylko czy 2GB da radę, bo wersja 4GB jest juz troche zadroga? Dodam że cena jest tu również dość istototna i wolałbym wydać coś bliżej 3000zł (1000$) niż 4000zł (1300$). Pozdrawiam!

#2 528eae9968

528eae9968
  • 7 222 postów
Napisano 24 stycznia 2011 - 07:44