Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

HP LaserJet P1102w czy wspiera AirPrint?

• Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Łukasz CIN

Łukasz CIN
  • 190 postów
  • SkądKruszwica

Napisano 22 stycznia 2011 - 20:47

Witam!
Mam w planach zakup drukarki bezprzewodowej WiFi HP P1102w i interesuje mnie czy wspiera ona AirPrint:confused:
Teoretycznie nie znalazłem jej na liście wspieranych drukarek, ale wiem że lista kompatybilnych urządzeń się powiększa. Może ktoś z Was ma teki model i może się wypowiedzieć czy AirPrint działa:confused:
Z tego co wyszperałem w sieci wynika, iż są jakieś programy aktywujące AirPrint na innych drukarkach i Windowsie.

Jestem trochę zielony w tym temacie i możecie mi odpowiedzieć czy do działania AirPrint komputer musi być włączony w czasie drukowania? Czy wystarczy drukarka pracująca w sieci WiFi i iPhone:confused:

Dołączona grafika

#2 slammer

slammer
  • 55 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 24 stycznia 2011 - 21:46

Jeżeli nie obsługuje ePrint to wątpię by działała (tamte drukarki obsługują Apple'owski protokół Bonjour - a to jak sądzę jest wymagane do funkcjonowania AirPrint). Jeśli chodzi o pracę bez komputera to jak najbardziej funkcjonuje. Sam dzisiaj kupiłem HP B110c i śmiga idealnie nawet na Livebox'ie :)

#3 grzes_l

grzes_l
  • 3 397 postów
  • SkądGdynia

Napisano 24 stycznia 2011 - 22:35

Nie wspiera Airprinta. Ale po hacku airprintowym w OS Xie, bez problemu Mac szeruje ja. Niestety bezprzewodowo z jakiegos powodu nie dziala z Maka drukowanie dwustronne (reczne co prawda). Po USB bez problemu.

#4 Łukasz CIN

Łukasz CIN
  • 190 postów
  • SkądKruszwica

Napisano 24 stycznia 2011 - 22:56

Nie wspiera Airprinta.
Ale po hacku airprintowym w OS Xie, bez problemu Mac szeruje ja.

Czyli jak rozumiem AirPrint (z iPhone np.) będzie działał po zastosowaniu hacku (np.AirPrint Activator) tylko gdy komputer jest włączony, tak?

#5 528eae9968