Witam,
właśnie zainstalowałem od nowa system (SL) i zrobiłem update do 10.6.6 i pojawił się problem z dostępem do Mac App Store. Gdy klikam na ikonę pojawia się okno z napisem "One moment please. Connecting to the iTunes store." Cały czas mam Loading i nie mogę wejść do sklepu. Dodam że przed reinstalacją systemu MAS działał bez problemów. Czy ktoś wie w czym może być problem?
Mac App Store - Connecting to the iTunes Store
Started by
michak80
, 22 Jan 2011 16:30
4 replies to this topic
#1
Posted 22 January 2011 - 16:30
#2
Posted 22 January 2011 - 16:43
Śmiem podejrzewać, że musisz ponownie autoryzować swój komputer (w iTunes).
#3
Posted 22 January 2011 - 16:49
niestety. Komputer jest autoryzowany. Spróbowałem wycofać autoryzację i zrobić jeszcze raz. Niestety bez zmian
#4
Posted 23 January 2011 - 03:11
A może Ci DNS-y źle resolvują?
#5
Posted 23 January 2011 - 12:30
znalazłem takie rozwiązanie:
Paul Bagwell's blog - Solving ‘One Moment Please…’ in Mac App Store - Solving 'One Moment Please...' in Mac App Store
u mnie pomogło.
Paul Bagwell's blog - Solving ‘One Moment Please…’ in Mac App Store - Solving 'One Moment Please...' in Mac App Store
u mnie pomogło.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users