Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Mac App Store - Connecting to the iTunes Store


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 michak80

michak80
  • 430 postów
  • SkądKijów ( Ukraina )

Napisano 22 stycznia 2011 - 16:30

Witam, właśnie zainstalowałem od nowa system (SL) i zrobiłem update do 10.6.6 i pojawił się problem z dostępem do Mac App Store. Gdy klikam na ikonę pojawia się okno z napisem "One moment please. Connecting to the iTunes store." Cały czas mam Loading i nie mogę wejść do sklepu. Dodam że przed reinstalacją systemu MAS działał bez problemów. Czy ktoś wie w czym może być problem?

#2 equinoxe

equinoxe
  • 4 721 postów
  • Płeć:

Napisano 22 stycznia 2011 - 16:43

Śmiem podejrzewać, że musisz ponownie autoryzować swój komputer (w iTunes).

#3 michak80

michak80
  • 430 postów
  • SkądKijów ( Ukraina )

Napisano 22 stycznia 2011 - 16:49

niestety. Komputer jest autoryzowany. Spróbowałem wycofać autoryzację i zrobić jeszcze raz. Niestety bez zmian

#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 154 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 23 stycznia 2011 - 03:11

A może Ci DNS-y źle resolvują?

#5 michak80

michak80
  • 430 postów
  • SkądKijów ( Ukraina )

Napisano 23 stycznia 2011 - 12:30

znalazłem takie rozwiązanie:
Paul Bagwell's blog - Solving ‘One Moment Please…’ in Mac App Store - Solving 'One Moment Please...' in Mac App Store

u mnie pomogło.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych