Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z mailem po aktywacji .Mac


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 bwojciechowski

bwojciechowski
  • 55 postów

Napisano 02 października 2005 - 13:48

Pytanie pewnie jest lamerskie ale jestem nowy w swiecie mac i walcze od kilku godzin z dizwnym problemem: Mialem skonfigurowane konto POP3 z interii pod Mailem. Wszystko hulalo OK do czasu aktywacji triala .Mac. System automatycznie skonfigurowal mi dodatkowe konto (szybko, latwo i sprawnie) ale od tego czasu nie moge wyslac maila z zadnego z kont (ani Interia ani Mac). Proba wyslania generuje komunikat - problem z komunikacja z serwerem SMTP. Poczta przychodzaca dziala OK. Ustawienia serwerow rowniez sa OK (przynajmniej takie jakie byly przedtem. Czy ktos doswiadczyl podobnego problemu? Dzieki za rady. BW

#2 Grosik

Grosik
  • 484 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 października 2005 - 14:57

Sprawdz jak sprawa sie ma z ustawieniami SMTP przy obu kontach pocztowych

Mail/Preferences/Accounts/Outgoing Mail Server SMTP/Sever Settings


Wszystko wskazuje na to ze po dodaniu konta .mac ustawienia SMTP "wylecialy w powietrze" stad niemoznosc wyslania mail'a i komunikat ktory Ci sie wyswietla. Sprawdz jeszcze raz dokladnie - byc moze cos przeoczyles.

Jesli to nie pomoze proponuje usunac konto .mac i zobaczy czy sama interia bedzie dzialac.

#3 bwojciechowski

bwojciechowski
  • 55 postów

Napisano 02 października 2005 - 20:52

No coz - wystarczylo przeczytac pomoc systemowa. Tam proponuja zmienic port 25 na 587 jakby smtp nie dzialal no i....pomoglo. Tak przy okazji to juz chyba 3 raz systemowy help rozwiazuje moj problem co bylo rzadkim przypadkiem przy WIN. Dziwne tylko ze przedtem interia mi dzialala. Moze ISP zaczal blokowac 25, choc jakos nie chce mi sie wierzyc. Przepraszam za zawracanie glowy i dzieki za pomoc mimo wszystko BW




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych