Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook Air (stary) - Mac OS 10.6 Snow Leopard - Rescue !

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 macbookair

macbookair
  • 10 postów

Napisano 13 stycznia 2011 - 09:16

Witam, Jestem laikiem jesli chodzi o komputery mac, dopiero nie dawno kupilem macbook air, zrobilem update Snow Leopard no i niebieski ekran. Wczoraj do pozna przejrzalem wszyskie fora i zrobilem szczyszenie pamieci, odpalanie z shift, naprawianie dysku, naprawa uprawnien... NIC nie pomaga! Mam wazne pliki na dysku, na pulpicie, bardzo wazna jest dla mnie historia SKYPE, maile w mozilla, dodatkowo niestety zrobilem blad i skopiowalem pare waznych plikow na dysk mac os x, ale nie do folderu usera... troche wyzej w hierarchii plików mac os x, tak luzno wrzucilem gdzies na partycje, teraz pytania: 1 .czy jesli zrobie reinstal z archwizacja to wszystkie aplikacje zostana + pliki na pulpit? 2. czy wszystko pozostale na partycji mac os x kasuje zostawiajac tylko to co w folderach, profilu usera? 3. jaki najprostszy system bootowalny z usb albo cd zeby przeniesc wazne pliki z partycji mac os x na druga partycje? 4. czy po odpaleniu macbooka z dvd mozna jakos skopiowac wybrane pliki na pendrive? ( musialbym najpierw zamontowac pendrive, nie potrafie i wtedy mozolnie kopiowac co chce uratowac ) prosze o pilna porade, nie moge pracowac a do najblizszego serwisu mam bardzo daleko, PROSZE o wyrozumialosc jesli pytania sa glupie :) naprawde dopiero sie ucze mac os x.... niestety nie mam miejsca na dysku ani dodatkowego dysku zeby zrobic backup dysku, zreszta po odpaleniu mac os x z dvd i wejscia do narzedzi dyskowych nie moge wybrac konkretnego folderu zeby go przekopiowac na druga partycje, dzizas masakra, nie ogarniam tego systemu.

#2 kraxz

kraxz
  • 341 postów
  • SkądPrudnik, Poland

Napisano 13 stycznia 2011 - 10:58