Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z pocztą wychodzącą w MAIL


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Junioree

Junioree
  • 9 postów

Napisano 12 stycznia 2011 - 16:34

Witam, Pojawił się u mnie następujący problem. Otóż korzystam z systemu MAC OS X 10.5.8 i programu do obsługi maila MAIL wersja 3.6. Problem jest taki, że łącze się w domu przez WI-FI i z wysyłką maili nie było nigdy problemu (czasami połącze się przez telefon i też wszystko gra). Natomiast w nowym miejscu gdzie jest podłączona neostrada i łączę się również przez WI-FI to maile są odbierane ale nie mogę żadnego wysłać. Bardzo proszę znawców o pomoc :) pozdrawiam serdecznie,

#2 shrekKR

shrekKR
  • 576 postów
  • SkądKrólewskie Stołeczne Miasto KRK

Napisano 12 stycznia 2011 - 16:37

możne spróbuj skonfigurować maila od nowa w tym "nowym miejscu" ?

#3 Junioree

Junioree
  • 9 postów

Napisano 12 stycznia 2011 - 16:42

Tylko co wtedy z mailami :/

#4 DanielF

DanielF
  • 5 726 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 12 stycznia 2011 - 16:52

a czy przypadkiem w neostradzie poczta wychodząca nie musi być na innym porcie? bo było o tym kiedyś głośno,a konkretnie 1 grudnia 2009! ciężko wejść na stronę neostrady i poszukać jaki powinien być ustawiony port dla poczty wychodzącej?

#5 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 808 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 12 stycznia 2011 - 16:57

Neostrada blokuje port 25. Na forum było, jak to obejść.

#6 Junioree

Junioree
  • 9 postów

Napisano 12 stycznia 2011 - 18:08

No i jest! Porty rekomendowane na stronie Neostrady (tj 465 i 587) niestety nie zadziałały. Na szczęście znajomy informatyk podpowiedział, żeby zmienić z portu domyślnego 25 na port 26 i wyłączyć autoryzacje i SSL...działa! Ufff...nerwy puściły ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych