

Problem z pocztą wychodzącą w MAIL
Rozpoczęty przez
Junioree
, 12 sty 2011 16:34
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12 stycznia 2011 - 16:34
Witam,
Pojawił się u mnie następujący problem. Otóż korzystam z systemu MAC OS X 10.5.8 i programu do obsługi maila MAIL wersja 3.6. Problem jest taki, że łącze się w domu przez WI-FI i z wysyłką maili nie było nigdy problemu (czasami połącze się przez telefon i też wszystko gra). Natomiast w nowym miejscu gdzie jest podłączona neostrada i łączę się również przez WI-FI to maile są odbierane ale nie mogę żadnego wysłać.
Bardzo proszę znawców o pomoc
pozdrawiam serdecznie,

#2
Napisano 12 stycznia 2011 - 16:37
możne spróbuj skonfigurować maila od nowa w tym "nowym miejscu" ?
#3
Napisano 12 stycznia 2011 - 16:42
Tylko co wtedy z mailami :/
#4
Napisano 12 stycznia 2011 - 16:52
a czy przypadkiem w neostradzie poczta wychodząca nie musi być na innym porcie? bo było o tym kiedyś głośno,a konkretnie 1 grudnia 2009! ciężko wejść na stronę neostrady i poszukać jaki powinien być ustawiony port dla poczty wychodzącej?
#5
Napisano 12 stycznia 2011 - 16:57
Neostrada blokuje port 25. Na forum było, jak to obejść.
#6
Napisano 12 stycznia 2011 - 18:08
No i jest! Porty rekomendowane na stronie Neostrady (tj 465 i 587) niestety nie zadziałały. Na szczęście znajomy informatyk podpowiedział, żeby zmienić z portu domyślnego 25 na port 26 i wyłączyć autoryzacje i SSL...działa!
Ufff...nerwy puściły

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych