Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

IPHONE 3G problem z oprogramowaniem.

• Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 xxdkeyxx

xxdkeyxx
  • 22 posts

Posted 10 January 2011 - 21:25

Witam serdecznie.
Opiszę swój problem od początku, po naprawie telefonu (wymianie dotyku) postanowiłem zaktualizować swojego iphona 3G.
Pobrałem aktualizacje przez itunes'a i wgrałem na telefon. Niestety od tego czasu telefon się nie chce uruchomić, cały czas na ekranie widoczne jest jabuszko.
Próbowałem w trybie awaryjnym odtworzyć iphona w trybie awaryjnym lecz niestety podczas tego wyskakuje mi błąd:

Nie można było odtworzyć Iphone'a "IPHONE" Wystąpił nieznany błąd (2003)

Próbowałem także wgrać inne oprogramowanie iPhone2,1_3.1.3_7E18_Restore
Lecz niestety też się nie da piszę:

Nie można było odtworzyć Iphone'a "IPHONE", ponieważ to oprogramowanie sprzętowe nie jest z nim zgodne

Proszę o pomoc, ponieważ nie znam się kompletnie na telefonach tej marki.

Pozdrawiam serdecznie!

#2 OleYek

OleYek

• 17478 posts

Posted 10 January 2011 - 21:39

Próbowałem w trybie awaryjnym odtworzyć iphona w trybie awaryjnym lecz niestety podczas tego wyskakuje mi błąd:
Lecz niestety też się nie da piszę:
Proszę o pomoc, ponieważ nie znam się kompletnie na telefonach tej marki.

Bo probujesz wgrac oprogramowanie dla iPhone 3GS a z tego co napisales masz 3G ... dlatego nie wchodzi.

#3 xxdkeyxx

xxdkeyxx
  • 22 posts

Posted 10 January 2011 - 21:40

Tutaj pisze, że jest to do 3G
Oprogramowanie dla iPhone'a - wszystkie wersje do pobrania

#4 OleYek

OleYek

• 17478 posts

Posted 10 January 2011 - 21:42

Tutaj pisze, że jest to do 3G
Oprogramowanie dla iPhone'a - wszystkie wersje do pobrania

Jak juz to jest napisane a nie pisze, i tam jest poprawnie, Ty sciagnales zly plik dla 3GS...

#5 trocu

trocu
  • 770 posts

Posted 10 January 2011 - 21:43