Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

"Nie udało się uaktywnić sieci komórkowej", brak internetu przez EDGE/3g, Simplus, pilne


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 bns

bns
  • 31 postów

Napisano 07 stycznia 2011 - 15:11

Witam. Od kilkunastu godzin próbuje rozkminić problem, w końcu poddaje się i liczę na was. Napiszę dokładnie po kolei. Chciałby dodać, ze pilnie potrzebuje internet by egde/3g gdyż w przyszłym tygodniu zaczynam sesje na studiach i bez internetu sobie nie poradzę:???: Tak więc...

Do tej pory używałem softu 4.0 wszystko śmigało poprawnie, ustawienia internetu to domyślne dla plusa: APN: internet, reszta pusta. Wczoraj wieczorem wgrałem sobie w końcu 4.1, zrobiłem JB, zdjąłem simlock ultrasnowem i telefon śmiga jak złoto:) Ustawienia internetu dokładnie takie same jak wcześniej. Odpalam "Dane sieci komórkowej" (czyli po prostu EDGE), oraz połączenie 3G. Wchodzę w Safari tak najpierw błąd "Brak uwierzytelnienia PDP" a następnie "Nie udało się uaktywnić sieci komórkowej". Zacząłem kilkakrotnie respringować, hard reset (przycisk power + home) jak i zwykłem resetem też popróbowałem. Bez zmian. Po kilkakrotnej probie w końcu internet o dziwo zaskoczył, wbiłem na App store i połaziłem po safari. Wyłączam EDGE/3G i włączam ponownie i znów to samo (moja frustracja narastała). Spróbowałem więc z innej beczki. Podłączam via Bluetooth telefon do laptopa i włączam tryb modemu internetowego. (oczywiście w laptopie wyłączyłem wszystkie inne możliwe połączenia). Odpalam Mozille i internet działa, dla pewności zrobiłem speedtest i rzeczywiście było to połączenie EDGE. (W tym samym momencie na telefonie również działał internet). Odłączam wszystko i wchodzę ponownie w telefonie i po raz kolejny błąd. Wiele resetów później, wyłożeń, przedmuchań i włożeń karty SIM (ręcznie wycięta do MicroSim) zmian APN na puste (tak sugerował mi kolega który właśnie ma Simplusa i puste APN i jemu działa), za którymś razem po dobrych 2 minutach łączenia się znów zaskoczyło. Dodam jeszcze ze same próby łączenia zżerają mi transfer w pakiecie danych, średnio jedna próba połączenia 100KB:mad: Uff to chyba wszystko. Bardzo was proszę o pomoc przyjaciele:) Na iPhone'ach znam się od właściwe wprowadzenia pierwszego modelu na rynek i do tej pory nie miałem takiego problemu.
HELP

ah zapomniałem dodać ze wyzerować ustawienia sieciowe również próbowałem i to kilka razy w rożnych konfiguracjach, czy bez włączonego edge/3g czy z włączonym....


Podłączyłem iPhone pod program iPhone Configuration Utility żeby sprawdzić konsole (log) może ktoś z wam się na tym zna i sprawdzi czy tutaj pisze dlaczego nie ma internetu. Oto screen na próbie wejścia do AppStore, ten sam ekran cały czas się zapętla co kilka sekund (ikona ładowania obok edge cały czas pracuje). http://img524.images...3670/21213r.jpg

#2 bns

bns
  • 31 postów

Napisano 07 stycznia 2011 - 18:39

nikt nie wie? od działania tego internetu zależy moja przyszłość....

#3 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 07 stycznia 2011 - 19:50

Mam internet w Plusie, nie ustawialam nigdy niczego, mimo tego co jest napisane na stronie Plusa. Internet dzialal zawsze niezaleznie od wersji softu.

#4 bns

bns
  • 31 postów

Napisano 07 stycznia 2011 - 20:09

Mi też wcześniej zawsze działał (wiele razy zmieniałem soft) dopóki nie sprzedałem iPhone 3G i kupiłem iPhone 4. Po zakupie miałem soft 4.0 i przez kilka dni miałem wyżej wymieniony problem ale później nagle sam ustąpił. Tym razem goni mnie czas nie chce mi się czekać na "samo ustąpienie."

---------- Wpis dodano o 22:09 ---------- Poprzedni wpis dodano o 22:07 ----------

Przed chwilą wsadziłem kartę z Play i od razu odpaliłem neta i wszystko działało idealnie. Kilka razy po resetowałem telefon i znów to samo:((((

#5 robberpl

robberpl
  • 336 postów

Napisano 07 stycznia 2011 - 20:18

Mam dokladnie to samo, tylko ze z Orangem. Patrze w SBSettings - za kazdym razem zostaje mi przydzielone inne IP. Dopiero jak bedzie cos chyba z "187.*" na poczatku to dziala. Tez mnie to niemilosiernie wkurza. iP 3GS, soft 4.1, nigdy wczesniej tak nie mialem.

#6 bns

bns
  • 31 postów

Napisano 07 stycznia 2011 - 21:57

robberpl: Również zauważyłem tą zależność, czasami Data IP zmienia się co kilka sekund i wogóle nie zaskakuje (N/A pisze) a czasem wpadnie na "jakiś dobry numer" i net jest. Być może ta informacja komuś coś podpowie, bardzo liczę na szybki sposób rozwiązania tego problemu.

#7 mygumas

mygumas
  • 338 postów
  • SkądBDG

Napisano 07 stycznia 2011 - 22:29

Ja mam wszystko wlaczone w ustawieniach telefonu, mam uruchomione usługi przez orange a netu 3g nie mam. zerowalem ustawienia, robilem restore i neta nie mam. bylem w orange i pani od razu powiedziala ' wymiana karty micro sim' chyba sa jakies problemiki bo juz ktos na forum pisal ze jesli wszystko powinno byc okey a nie jest to tylko wymiana micro sim pomoze.. sprawa byla o orange o innych sieciach nie wiem. ja swoja wymienie w przyszlym tygodniu.

#8 tumich

tumich
  • 29 postów

Napisano 07 stycznia 2011 - 22:34

tez mam problem z mbank mobile iphone 4, soft 4.1. Przestał net hulac, chodz 10min wczesniej chodzil ;/

#9 poisson5

poisson5
  • 5 postów

Napisano 21 stycznia 2011 - 13:40

Mam ten sam problem, iPhone 3GS iOS 4.2.1 Era... komuś udało się dojść do tego co z tym zrobić?

#10 kolcz11

kolcz11
  • 72 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 stycznia 2011 - 10:59

Ktoś może już znalazł rozwiązanie?

#11 wasik13

wasik13
  • 3 postów

Napisano 02 lutego 2011 - 20:31

Ja też mam identyczny problem. POMOCY!!!!! Iphone 4, Jailbreak 4.01, Firmware modemu 01.59.00. Nie działa internet. POMOCY!!!!!

#12 k8libby

k8libby
  • 4 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 26 kwietnia 2011 - 11:47

a jeszcze dzisiaj rano wszystko działało, a teraz nie. Pojawia się i znika jak zakonnica na pasach. Już mnie zaczyna to denerwować!

#13 filip71

filip71
  • 168 postów
  • SkądWiśniowa Góra

Napisano 03 czerwca 2011 - 12:52

u mnie to samo - karty nie mogę wymienić bo przycięta.

#14 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 03 czerwca 2011 - 21:11

Mi czesto gubi zasieg potrzebny do korzystania z mobilnego internetu, mam PLAY. Wystarczy ze wtedy wejde sobie w SBSettings i na chwile wylacze ikonke 3G a nastepnie ja wlacze, poszuka mi 10 sekund sieci i znow mam internet.

#15 gERmAn

gERmAn
  • 470 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 listopada 2011 - 20:47

Panowie miałem to samo... u mnie okazało się że po prostu "wykasowały" się dane sieci komórkowych tj. internetu (ustawienia - ogolne- siec - siec komorkowa danych i tam wpisujemy według tego co mowi operator). Sprawdzcie...

#16 ciekawski

ciekawski
  • 1 100 postów

Napisano 16 listopada 2011 - 23:31

Panowie miałem to samo... u mnie okazało się że po prostu "wykasowały" się dane sieci komórkowych tj. internetu (ustawienia - ogolne- siec - siec komorkowa danych i tam wpisujemy według tego co mowi operator). Sprawdzcie...

oni na bank czekali tyle czasu na twoja odpowiedz xd

#17 iphone (Dobromir)

iphone (Dobromir)
  • 2 postów

Napisano 13 sierpnia 2017 - 19:54

ja też mam ten problem




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych