
"Nie udało się uaktywnić sieci komórkowej", brak internetu przez EDGE/3g, Simplus, pilne
#1
Napisano 07 stycznia 2011 - 15:11
Do tej pory używałem softu 4.0 wszystko śmigało poprawnie, ustawienia internetu to domyślne dla plusa: APN: internet, reszta pusta. Wczoraj wieczorem wgrałem sobie w końcu 4.1, zrobiłem JB, zdjąłem simlock ultrasnowem i telefon śmiga jak złoto:) Ustawienia internetu dokładnie takie same jak wcześniej. Odpalam "Dane sieci komórkowej" (czyli po prostu EDGE), oraz połączenie 3G. Wchodzę w Safari tak najpierw błąd "Brak uwierzytelnienia PDP" a następnie "Nie udało się uaktywnić sieci komórkowej". Zacząłem kilkakrotnie respringować, hard reset (przycisk power + home) jak i zwykłem resetem też popróbowałem. Bez zmian. Po kilkakrotnej probie w końcu internet o dziwo zaskoczył, wbiłem na App store i połaziłem po safari. Wyłączam EDGE/3G i włączam ponownie i znów to samo (moja frustracja narastała). Spróbowałem więc z innej beczki. Podłączam via Bluetooth telefon do laptopa i włączam tryb modemu internetowego. (oczywiście w laptopie wyłączyłem wszystkie inne możliwe połączenia). Odpalam Mozille i internet działa, dla pewności zrobiłem speedtest i rzeczywiście było to połączenie EDGE. (W tym samym momencie na telefonie również działał internet). Odłączam wszystko i wchodzę ponownie w telefonie i po raz kolejny błąd. Wiele resetów później, wyłożeń, przedmuchań i włożeń karty SIM (ręcznie wycięta do MicroSim) zmian APN na puste (tak sugerował mi kolega który właśnie ma Simplusa i puste APN i jemu działa), za którymś razem po dobrych 2 minutach łączenia się znów zaskoczyło. Dodam jeszcze ze same próby łączenia zżerają mi transfer w pakiecie danych, średnio jedna próba połączenia 100KB:mad: Uff to chyba wszystko. Bardzo was proszę o pomoc przyjaciele:) Na iPhone'ach znam się od właściwe wprowadzenia pierwszego modelu na rynek i do tej pory nie miałem takiego problemu.
HELP
ah zapomniałem dodać ze wyzerować ustawienia sieciowe również próbowałem i to kilka razy w rożnych konfiguracjach, czy bez włączonego edge/3g czy z włączonym....
Podłączyłem iPhone pod program iPhone Configuration Utility żeby sprawdzić konsole (log) może ktoś z wam się na tym zna i sprawdzi czy tutaj pisze dlaczego nie ma internetu. Oto screen na próbie wejścia do AppStore, ten sam ekran cały czas się zapętla co kilka sekund (ikona ładowania obok edge cały czas pracuje). http://img524.images...3670/21213r.jpg
#2
Napisano 07 stycznia 2011 - 18:39
#3
Napisano 07 stycznia 2011 - 19:50
#4
Napisano 07 stycznia 2011 - 20:09
---------- Wpis dodano o 22:09 ---------- Poprzedni wpis dodano o 22:07 ----------
Przed chwilą wsadziłem kartę z Play i od razu odpaliłem neta i wszystko działało idealnie. Kilka razy po resetowałem telefon i znów to samo:((((
#5
Napisano 07 stycznia 2011 - 20:18
#6
Napisano 07 stycznia 2011 - 21:57
#7
Napisano 07 stycznia 2011 - 22:29
#8
Napisano 07 stycznia 2011 - 22:34
#9
Napisano 21 stycznia 2011 - 13:40
#10
Napisano 27 stycznia 2011 - 10:59
#11
Napisano 02 lutego 2011 - 20:31
#12
Napisano 26 kwietnia 2011 - 11:47
#13
Napisano 03 czerwca 2011 - 12:52
#14
Napisano 03 czerwca 2011 - 21:11
#15
Napisano 16 listopada 2011 - 20:47
#16
Napisano 16 listopada 2011 - 23:31
oni na bank czekali tyle czasu na twoja odpowiedz xdPanowie miałem to samo... u mnie okazało się że po prostu "wykasowały" się dane sieci komórkowych tj. internetu (ustawienia - ogolne- siec - siec komorkowa danych i tam wpisujemy według tego co mowi operator). Sprawdzcie...
#17
Napisano 13 sierpnia 2017 - 19:54
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych