Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z Ipod Touch 4g

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 patryka95

patryka95
  • 3 postów

Napisano 06 stycznia 2011 - 14:28

Witam wszystkich i z góry mówie ze jestem laikiem w tych sprawach . Zrobiłem jailbreak dla 4.2.1 wszystko działa cydia działa lecz gdy chce zainstalować jakąs aplikacje która wymaga resetu to na ekranie wyświetla sie logo apple i po jakims czasie biały ekram i znowu logo apple . Wszystko powtaża sie . Co mam zrobić ? jaibreak robiłem przez redsn0w_win_0.9.6rc7b . instalowałem juz 3 razy cydie i zawsze to samo .

#2 DrIfTsTyLe

DrIfTsTyLe
  • 1 084 postów
  • SkądPleszew, Poland

Napisano 06 stycznia 2011 - 22:41

Bo na iTouch-u 4G z soft 4.2.1 jest jailbreak tethered. Musisz teraz wejść w DFU Mode. Podłączyć iPoda do PC. Uruchomić wszystko tak jak robiles JB w Redsn0wie tylko zamiast install cydia itp zaznaczasz tylko "tethered right now". Czekasz moment i po sprawie. Nie masz SHSH plików to nie zejdziesz z softem. jailbreak untethered w fazie testów.

#3 patryka95

patryka95
  • 3 postów

Napisano 06 stycznia 2011 - 22:54

właśnie robiłem "tethered right now" i cydia działa moge ściągać programy z cydi ale gdy jakis program po ściągnięciu wymaga restartu ipoda to wtedy mam własnie ten problem .

#4 DrIfTsTyLe

DrIfTsTyLe
  • 1 084 postów
  • SkądPleszew, Poland

Napisano 06 stycznia 2011 - 22:58

no i tak będzie wciąż póki nie będzie jailbreak untethered. To nie jest Problem tylko tak ma każdy, nie tylko Ty. Temat do zamknięcia.

#5 patryka95

patryka95
  • 3 postów

Napisano 06 stycznia 2011 - 22:59

ok dzięki .

#6 Ziolo87

Ziolo87
  • 459 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 stycznia 2011 - 14:25

Jakbym ja był laikiem w tych sprawach, to bym się nie bawił w jb :)

#7 szeryf1

szeryf1
  • 149 postów

Napisano 08 stycznia 2011 - 15:10