Witam wszystkich i z góry mówie ze jestem laikiem w tych sprawach . Zrobiłem jailbreak dla 4.2.1 wszystko działa cydia działa lecz gdy chce zainstalować jakąs aplikacje która wymaga resetu to na ekranie wyświetla sie logo apple i po jakims czasie biały ekram i znowu logo apple . Wszystko powtaża sie . Co mam zrobić ? jaibreak robiłem przez redsn0w_win_0.9.6rc7b . instalowałem juz 3 razy cydie i zawsze to samo .
Problem z Ipod Touch 4g
Started by
patryka95
, 06 Jan 2011 14:28
8 replies to this topic
Posted 06 January 2011 - 14:28
Posted 06 January 2011 - 22:41
Bo na iTouch-u 4G z soft 4.2.1 jest jailbreak tethered. Musisz teraz wejść w DFU Mode. Podłączyć iPoda do PC. Uruchomić wszystko tak jak robiles JB w Redsn0wie tylko zamiast install cydia itp zaznaczasz tylko "tethered right now". Czekasz moment i po sprawie.
Nie masz SHSH plików to nie zejdziesz z softem. jailbreak untethered w fazie testów.
Posted 06 January 2011 - 22:54
właśnie robiłem "tethered right now" i cydia działa moge ściągać programy z cydi ale gdy jakis program po ściągnięciu wymaga restartu ipoda to wtedy mam własnie ten problem .
Posted 06 January 2011 - 22:58
no i tak będzie wciąż póki nie będzie jailbreak untethered. To nie jest Problem tylko tak ma każdy, nie tylko Ty.
Temat do zamknięcia.
Posted 06 January 2011 - 22:59
ok dzięki .
Posted 08 January 2011 - 14:25
Jakbym ja był laikiem w tych sprawach, to bym się nie bawił w jb
Posted 08 January 2011 - 15:10
Każdy kiedyś był laikiem. A nie robiąc JB i nie doświadczając na własnej skórze możliwych późniejszych problemów, jak miałby stać się ekspertem?
Posted 08 January 2011 - 15:21
Miałem na myśli nie podejmowanie się działania, które może spowodować uszkodzenie sprzętu - jeżeli nie mam wiedzy w tym zakresie.
Posted 08 January 2011 - 16:07
Miałem na myśli nie podejmowanie się działania, które może spowodować uszkodzenie sprzętu - jeżeli nie mam wiedzy w tym zakresie.