Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Liczba pobrań z AppStore-a


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomjohn

tomjohn
  • 9 postów

Napisano 03 stycznia 2011 - 20:55

Czy dostępna jest gdzieś lista przykładowych aplikacji / cena / liczba pobrań? Może ktoś wie, na ile pobrań może liczyć dobra gra w 2D - jakiś przedział?

#2 JKK

JKK
  • 411 postów
  • SkądOsolin

Napisano 03 stycznia 2011 - 21:34

No to tak jak pytanie o receptę na sukces ;-) Troszkę przywaliłeś...
Z grami i programami jest tak, że nie ma reguł, czasem kiepska z pozoru aplikacja odnosi sukces - czasem odwrotnie.
A cena jak zwykle - 1$ ;-)
Popatrz np. a statystyki w https://www.appannie.com/ pierwsza setka w USA (w płatnych) to już kilkadziesiąt pobrań dziennie jak nie setki...

#3 tomjohn

tomjohn
  • 9 postów

Napisano 03 stycznia 2011 - 21:46

Dzięki za info. Po długiej przerwie od programowania gier chcę wrócić do tego na iOS-a. Mam kilka pomysłów ale nie na poziomie najnowszych superprodukcji 3d i zastanawiam się czy jest jeszcze możliwe zarobienie bez uciekania się do wielkich nakładów - z drugiej strony rynek DS-a/Wii pokazuje, że proste może się też sprzedać.

#4 pafkoo

pafkoo
  • 275 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 04 stycznia 2011 - 01:17

Rób rób, byle nie na polski rynek. Ja miałem 3 miejsce w rankingu najczęściej pobieranych płatnych i miałem wtedy koło 50 pobrań dziennie, więc nijak się to ma do rynku światowego. Pozatym spadek sprzedaży jakoś tak dziwnie zbiegł się w czasie z pojawieniem się mojej aplikacji do pobrania na pirackich serwerach...

#5 OneMinuteGames

OneMinuteGames
  • 206 postów

Napisano 22 stycznia 2011 - 19:12

Sadzac po rankingach/sciagnieciach na moim przykladzie, Polski AppStore jest mniej wiecej na poziomie Holenderskiego, nieco nizej niz Hiszpanski. "Rynek swiatowy", to raczej chodzi o USA ktore ma mniej wiecej polowe calego rynku aplikacji na AppStore ;) To jest zupelnie inna liga. Kilkadziesiat - kilkaset pobran dziennie mogloby dac dostep do Top100, ale nie ogolnie, tylko danej kategorii, czy nawet podkategorii w przypadku gier....

#6 JKK

JKK
  • 411 postów
  • SkądOsolin

Napisano 22 stycznia 2011 - 19:23

A z ciekawostek to w darmowych aplikacjach Chińczyki strasznie łoją - tam w zasadzie aby na podobnym miejscu wylądować co w USA trzeba mieć podobną ilość pobrań (aplikacje darmowe - w płatnych są chyba znacznie bardziej skąpi/biedni).
Moje (Lu) Art Puzzle II jak były za darmo na 3 dni to doczłapały do ~40 pozycji w Rozrywce przy 700 pobraniach w dzień...
W ogólnej ~450 pozycja (też w Chinach).

#7 OneMinuteGames

OneMinuteGames
  • 206 postów

Napisano 22 stycznia 2011 - 20:38

@up Nie wiem jak jest w Chinach czy jak jest w poszczegolnych kategoriach w sekcji FREE, ale przeciez sa historie o tym ze majac darmowa aplikacje na gorze rankingu w USA w pare dni mozna nabic nie kilka tysiecy... a milionow sciagniec :D Wiec to chyba nie do konca tak ? No chyba ze az tak potezne roznice sa miedzy byciem w rankingu w kategorii a ogolnie. No z ostatnich "newsow", Bubble Ball tego chlopczyka ( co zawdziecza w sumie medialnemu szumowi ;) ) sciagnelo sie juz 2mln razy a przeciez jest na topie calkiem niedawno.

#8 kolinko

kolinko
  • 46 postów
  • SkądWarszawa, Polska

Napisano 31 maja 2011 - 13:49

Ostatnia tabelka w tym artykule:
Polska kontra reszta świata na przykładach

4300 sztuk dało nam pozycję #356 Top Free Overall.

Obecnie, 70 ściągnięć płatnej dziennie daje nam okolice #130 Top Paid Entertainment (Overall poza rankingiem).

Jak zrobisz w miarę przyzwoitą grę (podstawa do b. ładna grafika i ikonka), to spokojnie możesz wyciągnąć ok. $50, jeśli masz szczęście i trafisz w gusta, to sky is the limit :) Ale pamiętaj, że po wrzuceniu będziesz musiał poświęcić parę ładnych miesięcy na promowanie i aktualizacje - wielu ludzi wrzuca apki do sklepu i ma nadzieję, że sama magia App Store'a da im jakąś sprzedaż... I potem lądują z nawet fajnym produktem, ale 0-5 ściągnięciami dziennie...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych