



Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 03 stycznia 2011 - 12:10
Napisano 05 stycznia 2011 - 10:01
Napisano 05 stycznia 2011 - 10:31
Napisano 06 stycznia 2011 - 19:43
Napisano 06 stycznia 2011 - 19:56
Błędy 23, 28, 29, 1002, 1011, 1012, 1013, 1014, 1611: te błędy mogą oznaczać problem sprzętowy dotyczący urządzenia. Aby to sprawdzić, należy wykonać czynności przedstawione w tym artykule, jak również podjąć próbę odtworzenia urządzenia po podłączeniu go za pomocą znanego sprawnego kabla z 30-stykowym złączem dokowania do znanego sprawnego komputera i znanej sprawnej sieci. Potwierdzeniem problemu sprzętowego może być także brak adresu MAC lub przyjęcie wartości domyślnej numeru IMEI (00 499901 064000 0).
Napisano 06 stycznia 2011 - 21:13
Napisano 06 stycznia 2011 - 21:33
Napisano 06 stycznia 2011 - 21:42
Napisano 07 stycznia 2011 - 00:35
Napisano 07 stycznia 2011 - 09:44
Napisano 07 stycznia 2011 - 14:22
Napisano 07 stycznia 2011 - 15:19
nic z tego .... nadal jak byl blad 1604 tak dalej jest ... juz powoli sie poddaje ... probowalem nawet programik iReb doszedłem do tego oga Waitingo for custom firmware odpalam it10 odtworz i lipa zawiesza sie na przygotowywaniu i blad po klku min 1604 ....
Błąd 1604: ten błąd jest często związany z taktowaniem magistrali USB. Spróbuj zmienić porty USB, odinstalować je i zainstalować ponownie oraz wykonać inne dostępne procedury rozwiązywania problemów z łącznością USB (rozwiązywanie problemów z połączeniami USB, rozwiązywanie problemów w sytuacji, gdy urządzenie nie jest prawidłowo rozpoznawane oraz gdy komputer nie rozpoznaje urządzenia FireWire lub USB). Jeśli jest używana stacja dokująca, pomiń ją — podłącz urządzenie bezpośrednio za pomocą kabla z 30-stykowym złączem dokowania i złączem USB. Jeśli problem nadal występuje na sprawnym komputerze, urządzenie może wymagać naprawy serwisowej.
Jeśli wykonanie procedur rozwiązywania problemów prowadzących do wykrycia wadliwego portu USB nie rozwiązało tego problemu, a inny komputer nie jest dostępny, należy wypróbować następującą procedurę:
Połącz urządzenie z programem iTunes. Upewnij się, że urządzenie jest w trybie awaryjnym. Jeśli urządzenie nie jest w trybie awaryjnym, przełącz je w tryb awaryjny.
Odtwórz urządzenie i zaczekaj na wystąpienie błędu 1604.
Po wyświetleniu monitu kliknij przycisk OK.
Zamknij i otwórz ponownie program iTunes, nie odłączając telefonu iPhone.
Telefon iPhone powinien ponownie zostać rozpoznany w trybie awaryjnym.
Ponownie spróbuj przeprowadzić odtwarzanie.
Napisano 08 stycznia 2011 - 22:15
Napisano 08 stycznia 2011 - 22:16
Napisano 10 stycznia 2011 - 16:13
Napisano 13 stycznia 2011 - 15:31
Napisano 13 stycznia 2011 - 16:53
Napisano 26 stycznia 2011 - 12:10
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych