Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Keysation Pro 88 + Logic Pro 9

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Filip Rychlik

Filip Rychlik

aka felippe

• 2 928 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 03 stycznia 2011 - 01:06

Ponieważ w dziedzinie audio jestem laikiem, więc pytam w tym dziale. Żona posiada iMaca z Logic Pro 9+ wyżej wymieniona klawiatura. Klawiatura spisuje się wyśmienicie. Działają przy instrumentach a'la Hammond drawbary, aczkolwiek też w kolejności przypadkowej. W instrukcji która była dołączona do klawiatury nie było za dużo na temat konfiguracji. Chciałbym wiedzieć jak przypisać różne instrumenty pod przyciski, żeby w trakcie grania móc zmieniać. Oprócz tego chcę mieć możliwość podziału klawiatury na sekcje, żeby przypisać do nich kilka instrumentów. Na klawiaturze są też klawisze record, play itp, ale nie są one aktywne, a warto mieć też możliwość ich obsługi w Logic.

#2 gefty

gefty
  • 321 postów

Napisano 03 stycznia 2011 - 06:26

Mainstage ma możliwość podziału klawiatury na sekcje i wyboru instrumentów/brzmień z przycisków, logic też ale trzeba by pewnie kombinować w środowisku z całym "okablowaniem". Klawisze to tylko kwestia odpowiedniego ustawienia MIDI (poszukaj temat o pluginie Harmony tam coś skrobnąłem na ten temat). Poszukaj, jutro jak będę miał chwilę to napiszę coś więcej.

#3 ksamus

ksamus
  • 485 postów
  • SkądŁorsoł

Napisano 03 stycznia 2011 - 12:35

Hej
1wsza opcja. Poszperaj, może jest gotowy setup KstP do L, albo L do KstP. Np. tu: Logic Pro Help :: Logic Pro Forums

2ga opcja. można przypisać kazdy przycisk klawiatury do niemażle każdej funkcji L. Preferences>Automation>Learn.