
Wyczerpany pakiet danych. Ogromny rachunek.
#1
Napisano 02 stycznia 2011 - 10:52
#2
Napisano 02 stycznia 2011 - 11:00
#3
Napisano 02 stycznia 2011 - 11:37
#4
Napisano 02 stycznia 2011 - 11:57
#5
Napisano 02 stycznia 2011 - 12:11
#6
Napisano 02 stycznia 2011 - 12:21
Witam,
Jakis czas temu skonczyl mi sie pakiet danych w telefonie. Dostalem stosownego smsa wiec natychmiast profilaktycznie wylaczylem 3g i transmisje danych pakietowych w telefonie. Wchodze dzisiaj na stronke orange, patrze na saldo rachunku a tam 158zl przekroczenia ponad abonament. Powiedzcie mi, bo gdzies sie zgubilem, czy to nie jest tak, ze po skonczeniu pakietu ten internet powinien straszliwie zwalniac ale w zadnym razie nie powinno mi nabijac kasy? Juz pomijajac fakt wylaczenia pakietu danych w telefonie, chociaz tego tez nie rozumiem.
Moje pytanie: czy gdzies w regulaminie tej uslugi jest wzmianka, ze po wyczerpaniu pakietu internet zwalnia do danej predkosci natomiast abonent nie jest pociagany do kosztów zwiazanych ze sciaganiem danych ponad qpakiet? Czy mam w ogole po co isc do orange czy po prostu przygotowac sie na niemal 300zl rachunku?
Moja taryfa: pantera 99.
nie ma nigdzie powiedziane, że po przekroczeniu limitu internet zwalnia. Kolejne MB sa nabijane wg. stosownego cennika. Zwolnienie transmisji danych nastepuje kiedy np. ściagasz torrent, dużo oglądasz filmów na YouTube itp ale to tez nie zawsze.
#7
Napisano 02 stycznia 2011 - 12:25
#8
Napisano 02 stycznia 2011 - 12:47
nie ma nigdzie powiedziane, że po przekroczeniu limitu internet zwalnia. Kolejne MB sa nabijane wg. stosownego cennika. Zwolnienie transmisji danych nastepuje kiedy np. ściagasz torrent, dużo oglądasz filmów na YouTube itp ale to tez nie zawsze.
tak ale nie uważasz, że operatorzy za internet poza pakietem liczą sobie horrendalne sumy? Co oni przespali dekadę pod lodem? Czyżby nie zauważyli, że Nokia 3310, śmieszne "stronki" w WAP, czy Mario Bros w java i inne kulki to z lekka przeżytek? Za odwiedzenie czyjegoś profilu na NK czy FB mam płacić nieraz po 10zł? Że już nie wspomnę o obejrzeniu trailera na YouTube, gdzie bardziej opłaca się kupić bilety premierowe do kina i zestaw nachos + cola dla dwojga.
#9
Napisano 02 stycznia 2011 - 18:44
Ja dostaję wiadomość jak mi zostało chyba 5 czy 15MB...Powiem Ci tak, idioci z Playa ostatnio dali mi rachunek 1300zł za sam internet. Nie wysyłają, żadnej informacji, typu: szanowny kliencie, internet z pakietu się skończył i zamiast płacić 15 zł za jeden GB płaci Pan 100x więcej...
Tak jakby użytkownik miał siedzieć non stop na ich stronie i odświeżać licznik pamięci, bo przecież pakiet danych nie jest jak smsy, czy rozmowy, które można łatwo policzyć w jednostkach, jedna strona ma 10kB a na drugiej jest film w HD.
Też myślałem, że internet powinien zwolnić, ale tak naprawdę, to kwota leciała jak podczas tankowania paliwa na dystrybutorze, a internet śmigał tak samo szybko jak w pakiecie.
#10
Napisano 02 stycznia 2011 - 19:36


#11
Napisano 02 stycznia 2011 - 20:41
Dlatego właśnie na swoim iPhone korzystam wyłącznie z WLAN ale u mnie to nie problem bo nawet moja babcia ma sieć bezprzewodową
A z pakietów zacznę dopiero korzystać jak będą uczciwie przechodziły z miesiąca na miesiąc
W Play Fresh przechodzą na następny miesiąc, o ile włączy się kolejny pakiet dzień przed końcem poprzedniego.
A ja i tak czekam aż gdzieś pojawi się nielimitowany internet w końcu. Nie cierpię mieć ograniczeń.
PS. @korfanty89: Ty chyba "ogromnego" rachunku nigdy nie widziałeś :-P
#12
Napisano 02 stycznia 2011 - 20:54
(...)
PS. @korfanty89: Ty chyba "ogromnego" rachunku nigdy nie widziałeś :-P
Dokładnie to samo chciałem napisać.
#13
Napisano 02 stycznia 2011 - 21:00
#14
Napisano 02 stycznia 2011 - 21:12
W Play Fresh przechodzą na następny miesiąc, o ile włączy się kolejny pakiet dzień przed końcem poprzedniego.
A ja i tak czekam aż gdzieś pojawi się nielimitowany internet w końcu. Nie cierpię mieć ograniczeń.
PS. @korfanty89: Ty chyba "ogromnego" rachunku nigdy nie widziałeś :-P
Niby tak, mam Play Fresh bo podoba mi się że nie jestem zmuszany co jakiś czas doładowywać konta aby przedłożyć jego ważność i nie stracić jego środków co według mnie jest kompletną paranoją. Chciałbym jeszcze żeby było tak z internetem, że kupuje sobie pakiet danych za 50zł i korzystam z niego aż mi się wyczerpie i odłączają mi internet a nie tylko na miesiąc.
Na szczęście nie jestem aż tak uzależniony od sieci

#15
Napisano 03 stycznia 2011 - 00:44

#16
Napisano 18 stycznia 2011 - 02:05
nie ma nigdzie powiedziane, że po przekroczeniu limitu internet zwalnia. Kolejne MB sa nabijane wg. stosownego cennika. Zwolnienie transmisji danych nastepuje kiedy np. ściagasz torrent, dużo oglądasz filmów na YouTube itp ale to tez nie zawsze.
W ofercie "standardowej" abonament XX PLN + internet za 19zl netto dla iPhone bylo 1GB i pozniej sobie zwalnial, ale to stare przyzwyczajenie - przede mna rowniez ten sam problem z galopujaca pantera
#17
Napisano 18 stycznia 2011 - 02:10
#18
Napisano 18 stycznia 2011 - 17:49
Powiem Ci tak, idioci z Playa ostatnio dali mi rachunek 1300zł za sam internet. Nie wysyłają, żadnej informacji, typu: szanowny kliencie, internet z pakietu się skończył i zamiast płacić 15 zł za jeden GB płaci Pan 100x więcej...
"Idiota" z Playa rzecze:
przy wykorzystaniu pakietu w 95% zostaje wystałe powiadomienie ( nie w formie sms lecz wiadomości sieciowej ) o tym, że pakiet się kończy i później zostaje naliczona opłata za korzystanie z internetu według stawek operatorskich - tutaj 12gr za 100kb.
W tygodniu mam do czynienia z kilkoma takimi jak Ty i powiem szczerze że żadna reklamacja nie wchodzi w rachubę, gdyż w systemie billingowym zostaje odnotowana info o wysłaniu tejże wiadomości.
Swoją drogą, mam włączony pakiet internet w telefonie 250 mb i nie wiem jak bardzo musiałbym się starać żeby to przekroczyć korzystając całkiem często z maila, safari czy facebooka. Najbardziej rozwalają mi uczucia desperaci biorący pakiet 25mb czy 100 po playu idący.
a 15zł to opcja 500mb w strefie taniego internetu play. nie dziwię się że masz taki rachunek żyjąc w słodkiej nieświadomości jaki pakiet posiadasz włączony. ciekawe czy chociaż zablokowałeś sobie transfer poza strefą ..
btw. posiadacze sprzętu apple'a to najgorsi, najbardziej zmanierowani, przy okazji nic nie wiedzący i mający własną rację klienci ! :]
lubię sprowadzać ich do parteru ;]
#19
Napisano 18 stycznia 2011 - 18:12
Dlatego właśnie na swoim iPhone korzystam wyłącznie z WLAN ale u mnie to nie problem bo nawet moja babcia ma sieć bezprzewodową
A z pakietów zacznę dopiero korzystać jak będą uczciwie przechodziły z miesiąca na miesiąc
W autobusie/pociagu/parku tez masz WLan? Inna sprawa, to ze polscy operatorzy wciaz sa pod tym wzgledem dosc drodzy, CHOCIAZ powoli schodza z cenami z ksiezyca.
ps: po co ci telefon, ktorego glownym zastosowaniem jest inet wszedzie, skoro z niego nie korzystasz?
#20
Napisano 18 stycznia 2011 - 18:25
#21
Napisano 18 stycznia 2011 - 18:43
"Idiota" z Playa rzecze:
btw. posiadacze sprzętu apple'a to najgorsi, najbardziej zmanierowani, przy okazji nic nie wiedzący i mający własną rację klienci ! :]
lubię sprowadzać ich do parteru ;]
no to gratuluje podejscia do KLIENTA
Ty to nie powinienes pracowac w biurze OBSLUGI KLIENTA tylko jako wykidajlo w remizie strazackiej ...
zycze rowniez takiego traktowania bedac klientem...
#22
Napisano 18 stycznia 2011 - 20:46
@Matt ja też ostatnio dostałem rachunek na 1300zł w Play. Smsa o tym ,że pakiet się kończy nie otrzymałem, otrzymałem tylko o tym że przekroczyłem limit konta. Gdy wszedłem na konto okazało się że pakiet został przekroczony o 300MB dwa dni wcześniej a ja na stronie miałem info że posiadam jeszcze 3 MB do wykorzystania. Gdy zadzwoniłem do buiura to powiedziano mi że u nich jest -3MB reklamacja nie pomogła i wysłałem pismo do UKE ze zrzutami wszystkich danych. Sprawa jest rozwojowa. Powiedziałem w bok ,że chcę zmniejszyć limit na koncie z 1200zł do 100zł i powiedzieli mi ,że to niemożliwe mogę tylko sobie go zwiększyć. 1200zł za 300MB to przegięcie.
nie jest wysyłany sms a wiadomość sieciowa, to co innego. poza tym, nigdzie w regulaminie nie znajdziesz zapisu o tym, że operator ma obowiązek poinformowania o kończącym się pakiecie, a to leży jedynie w dobrej gestii - ma obowiązek poinformować o tym, że promocyjny pakiet za free przestaje być za free. z mojego doświadczenia marne szanse na wygranie, ale zawsze możesz próbować. Tak jest we wszystkich sieciach.
Poza tym, ktoś chciał mi naubliżać twierdząc że nie powinienem pracować ( przy okazji NIE W BOK ) a w salonie.
Znam swoje umiejętności i zbieram dużo pochwał od klientów, a sorry nie dam się jakimś pseudo snobom aby jeździli po mnie. Jeżeli ktoś jest dla mnie upierdliwy, chamski etc. mam prawo go olać abo opierdzielić.
ripostując. Jeżeli jesteś klientem to nie przychodzisz do strażackiej remizy a do salonu. więc też pasuje przejawiać objawy dobrego wychowania. ale tego nie zrozumieją ci, co nie pracują w obsłudze klienta.
pozdro.
#23
Napisano 18 stycznia 2011 - 21:03
To i tak zawsze wyżej niż wy, bo Wasz(nie kieruję tego konkretnie do Ciebie) poziom to w dalszym ciągu głęboka depresja... Chyba to zgodne z polityką, byle sprzedać a potem się będziemy martwić.btw. posiadacze sprzętu apple'a to najgorsi, najbardziej zmanierowani, przy okazji nic nie wiedzący i mający własną rację klienci ! :]
lubię sprowadzać ich do parteru ;]
#24
Napisano 18 stycznia 2011 - 21:05
#25
Napisano 18 stycznia 2011 - 21:15
a myślałem że sprzedaję tak by klient wyszedł ode mnie z uśmiechniętą mordą a za kilka miesięcy wrócił zadowolony po kolejną usługę.Chyba to zgodne z polityką, byle sprzedać a potem się będziemy martwić.
Widać, chyba się myliłem. Cóż człowiek się całe życie uczy o.O
a kończąc z ironią, wybacz ale nie odpowiadam za kompetencje swoich kolegów i koleżanek. ja się staram być w porządku i tego oczekuję od klientów, jak jest inaczej to już oni mają problem, nie ja.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych