Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Internet radiowy, Access Point + Ruter (Edimax)

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 binio

binio
  • 155 postów
  • SkądJastrzębie Zdrój

Napisano 09 marca 2007 - 07:15

Nie znam się za bardzo, a raczej wogóle :rolleyes: na sieciach, jednak będę walczył :grin: No to do rzeczy.
Mam w domu internet radiowy.Wygląda to tak, antena na dachu od niej idzie kabel do karty WiFi w piecu, z tej karty udostępniam internet na drugą sieciówkę w piecu i z tamtąd skrosowanym kablem na mojego MBP. Pieca się pozbywam. A mam do dyspozycji dwa urządzenia firmy Edimax:
- Access Point http://www.edimax.pl.../EW-7209APg.htm
- Router http://www.edimax.pl...s/BR-6216Mg.htm
:?: W związku z czym mam pytanie. Czy da się to skonfigurować tak, aby mój MBP odbierał bezprzewodowo internet??? Jeśli ktoś wie jak to zrobić, to proszę o łopatologiczny opis. Który kabel gdzie wpiąć i od czego zacząć :?:
:idea: Z moich informacji znalezionych w necie, powinno to wyglądać tak. Do Access Pointa (ustawionego jak Klient) podpinam kabel antenowy, łączę Access Pointa portem WAN z Ruterem (nie wiem czy w Ruterze mam wpiąć do portu WAN czy LAN???). Następnie z rutera sygnał radiowy do Maka. Jak to zadziała to napiszę czy warto inwestować w sprzęt tej firmy :idea:

#2 Chilon

Chilon
  • 1 930 postów

Napisano 09 marca 2007 - 08:41

Do portu WAN bo reszte komputerów w domu masz NATować, nie zman się na edimaxie ale spokojnie z tego co wkleiłeś da się to zrobić :)
  • binio lubi to

#3 binio

binio
  • 155 postów
  • SkądJastrzębie Zdrój

Napisano 09 marca 2007 - 09:46

Dzięki Chilon, tej odpowiedzi nigdzie nie umiałem znaleźć. Taki gamoń ze mnie :roll: z rozbieganymi oczyma kretyna :roll:

#4 PGC

PGC
  • 1 023 postów

Napisano 09 marca 2007 - 11:47