Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Trzeszczące słuchawki z iPhone i możliwość wymiany na gwarancji.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Taizo

Taizo
  • 156 postów
  • SkądKatowice, Silesia

Napisano 25 grudnia 2010 - 13:28

Witam.
W marcu bieżącego roku (2010) zakupiłem iPhone 3GS w EURO RTV AGD (czarny, 32 GB).
Przez ten cały czas wszystko działało bez problemu, jednak kilka tygodni temu, jedna z słuchawek dołączonych do zestawu zaczęła trzeszczeć.
Pytanie brzmi: czy jest możliwość wymiany owych słuchawek na podstawie gwarancji, z tego co wiem - rocznej? Za niedługo upływa rok od zakupu, a słyszałem, że każdy iSprzęt ma rok gwarancji.
Do kogo należałoby się zwrócić - czy do Apple czy do Euro RTV AGD?

Proszę o odpowiedź i możliwą pomoc.
Dziękuję i pozdrawiam.

#2 Taizo

Taizo
  • 156 postów
  • SkądKatowice, Silesia

Napisano 04 stycznia 2011 - 10:50

Pomoże ktoś? ;-)

#3 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 04 stycznia 2011 - 11:18

W moim iPodzie Touch przestała grać jedna słuchawka, zakupione w ispocie, słuchawki wymienione zostały na nowe w ramach gwarancji. Idź do rtv euro agd z dowodem zakupu i po prostu realizuj uprawnienia wynikające z gwarancji.

#4 Krukct

Krukct
  • 936 postów

Napisano 04 stycznia 2011 - 14:53

Dokładnie, jeśli uszkodzenie nie jest mechaniczne (jakieś przetarcie czy złamanie kabla), to powinno podlegać to gwarancji. Leć do RTV Euro AGD i oddawaj na gwarancję póki jeszcze ona obowiązuje.

#5 Tomeszek

Tomeszek
  • 252 postów
  • SkądPoznań

Napisano 04 stycznia 2011 - 15:16

Swoja droga kup inne sluchawki :)

#6 Krukct

Krukct
  • 936 postów

Napisano 04 stycznia 2011 - 15:20

Ale głupotą byłoby nie oddanie oryginalnych na gwarancję, nawet gdyby miał zamiar kupić inne. Zawsze może je sprzedać jeśli dostanie nówki.

#7 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 04 stycznia 2011 - 15:22

Dokładnie, zawsze przy sprzedaży telefonu dołączy nowe słuchawki, jeśli będzie używał innych, a gwarancja jest po to żeby z niej korzystać.

#8 macmus

macmus
  • 48 postów

Napisano 05 stycznia 2011 - 06:18

mialem podobny problem :) Zakupione sluchawki z IPhonem w Kanadzie w Apple Store po tygodniu zaczely warczeć co powoli stało się dość upierdliwe. Tak się złożyło, że byłem akuratnie przejazdem przez San Francisco i podszedlem tam do AS. Zostałem przyjęty w ciągu 30min do serwisantów. Opisałem problem, serwisant obejrzał słuchawki, poproisił o IPhona, coś tam porobił (nie chciał pokazać, ale pewnie sprawdzał czy nie ma JB i weryfikował IMEI), poprosił o ID (żeby sprawdzić czy ja to ja) i po 5 minutach przyszedl z nowymi słuchawkami za 40$ (tak tyle to badziewie tutaj kosztuje z podatkiem!!). Tak więc jak najbardziej wymiana sluchawek obejmuje całkowitą gwarancję telefonu. Idz do AS w Polsce i postąp tak jak ja. Acha, stare słuchawki zostały mi niestety odebrane :(

#9 kikelsoon

kikelsoon
  • 62 postów
  • SkądChełmno/Aberdeen

Napisano 06 stycznia 2011 - 02:21

Ja już mam 2 pary słuchawek z Apple i w obu trzeszczą lewe słuchawki. To mam rozumieć że jeżeli pójde do Apple Store (UK) to dostane nowe w ramach gwarancji?

#10 macmus

macmus
  • 48 postów

Napisano 06 stycznia 2011 - 03:38

warto spróbować :)

#11 Drizzzt1

Drizzzt1
  • 69 postów

Napisano 21 stycznia 2011 - 08:37

A jeśli mam iPhone z ERY to ma iść do ery aby wymienić słuchawki ? Czy do jakiegoś ispota ? I jeśli mam JB to coś przeszkadza ?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych