Mikropęknięcia na obudowie a gwarancja?
#1
Posted 17 December 2010 - 16:43
#2
Posted 17 December 2010 - 18:09
#3
Posted 17 December 2010 - 18:47
#4
Posted 17 December 2010 - 21:39
#5
Posted 20 December 2010 - 00:23
#6
Posted 20 December 2010 - 18:46
#7
Posted 20 December 2010 - 19:07
#8
Posted 22 December 2010 - 14:21
Jak mam im udowodnic ze usterki podlegaja naprawie gwarancyjnej:
1) nie dziala obsluga iphone ze sluchawek (glosnosc, play itp)
2) mikropekniecia w obudowie przy kazdym otworku
3) pekniecie calkowite okolo 1cm przy docku - czytalem gdzies ze to jest udokumentowana wada fabryczna, jak im to udowodnic?
---------- Wpis dodano o 14:21 ---------- Poprzedni wpis dodano o 13:20 ----------
z tego co sie dowiedzialem obsluga sluchawek juz jest (pomoglo wyczyszczenie wejscia), a kosztorys wystawili mi na ponad 800zl za wymiane iphone. Jak mam im udowodnic ze pekniecia sa wada fabryczna i podlegaja gwarancji?
#9
Posted 22 December 2010 - 14:30
#10
Posted 22 December 2010 - 14:32
#11
Posted 22 December 2010 - 14:39
#12
Posted 22 December 2010 - 14:56
Jak juz napisalem wczesniej niestety sa na moim telefonie inne uszkodzenia powstale w wyniku dwóch upadków. Ale wady o ktorych wspominam nie sa z tym zwiazane (bo powstaly wczesniej) :/
---------- Wpis dodano o 14:56 ---------- Poprzedni wpis dodano o 14:41 ----------
Czy znajde gdzies w internecie jakies oswiadczenie apple, czy cokolwiek co moge zalaczyc w e-mailu do nich, zeby uznali to jako wade fabryczna? Oni twierdza ze to uszkodzenie mechaniczne powstale w wyniku dzialania uzytkownika, jak moge sie do tego odniesc?
#13
Posted 22 December 2010 - 14:57
#14
Posted 22 December 2010 - 15:31
Jesli kupie nowego laptopa i urwe w nim klawisz, to czy jest to podstawa do niewymienienia matrycy na ktorej sa bad piksele?
Nie wiem, moze po prostu mam spaczenie, bo wiem jak wyglada dobra obsluga serwisowa sprzetu na podstawie serwisu Dell, ktory wymienia mi wszystko co sie zepsuje wysylajac montera z potrzebnymi czesciami, w dowolne miejsce jakie sobie zazycze nastepnego dnia od zgloszenia usterki...
---------- Wpis dodano o 15:31 ---------- Poprzedni wpis dodano o 15:04 ----------
Wysłałem im wiadomość e-mail o treści:
Witam,
Nie są państwo w stanie wysłać mi żadnej pisemnej informacji na temat podstaw uznania wady jako niepodlegającej gwarancji. Dlatego też w odpowiedzi na informacje uzyskane telefonicznie, jakoby wady były uszkodzeniem mechanicznym powstałym w wyniku działania użytkownika, oznajmiam co następuje:
Nie interesuje mnie naprawa odpłatna.
Chcę odwołać się od decyzji uznania jako niepodlegających gwarancji następujących wad:
1) Pęknięcie całkowite obudowy przy złączu USB o długości około 1 cm od złącza w kierunku tyłu obudowy. Znana i udokumentowana wada fabryczna telefonów iPhone 3G i iPhone 3GS, uznawana za wadę fabryczną, podlegającą gwarancji wielokrotnie, również przez Wasz serwis.
2) Niecałkowite małe (o długości kilku milimetrów) pęknięcia obudowy rozchodzące się promieniście od wszystkich otworków w tylnej, białej części obudowy. Jest to również znana i udokumentowana wada fabryczna w białych telefonach iPhone 3G i 3GS.
Obie wady powstały jeszcze przed upadkiem telefonu który spowodował wykazane w dokumencie przekazania sprzętu do naprawy uwagi: "rysy, obity", więc nie są wynikiem i nie mają nic wspólnego z tym upadkiem. Wspomniane pęknięcia powstały samoistnie podczas zwykłego użytkowania telefonu.
Oczekuję niezwłocznego odniesienia się do powyższego pisma oraz poinformowania mnie o stanie reklamacji mailowo lub telefonicznie.
Z poważaniem
(...)
Zobaczymy co będzie dalej.
#15
Posted 22 December 2010 - 15:57
#16
Posted 22 December 2010 - 15:59
#17
Posted 22 December 2010 - 16:59
[/COLOR]Wysłałem im wiadomość e-mail o treści:
Obie wady powstały jeszcze przed upadkiem telefonu który spowodował wykazane w dokumencie przekazania sprzętu do naprawy uwagi:
Zobaczymy co będzie dalej.
No i pozamiatane, upadek telefonu, do ktorego sie przyznales spowodowal anulowanie gwarancji. Zawsze tak jest, teraz cokolwiek bedziesz chcial naprawc powiedza Ci, ze uszkodzenie powstalo z powodu upadku. Teraz tez Ci tak odpisza, ze pekniecia sie uwidocznily po upadku i sprobuj im udowodnic, ze bylo inaczej. Pamietaj, ze nie jest istotne co Ty wiesz, czy co oni wiedza. Zawsze liczy sie to, co mozna udowodnic, a przyznaniem sie do upadku automatycznie zalatwiles sobie gwarancje.
#18
Posted 22 December 2010 - 17:16
#19
Posted 22 December 2010 - 17:23
A tak ogólnie to gwara powinna być 2 lata a nie rok, wdg Unii Europejskiej.
Gwarancja sprzedawcy i u nas sie to nazywa Niezgodnosc towaru z umowa. Gwarancja producenta a gwarancja sprzedawcy to zupelnie inne sprawy i po roku nadal masz gwarancje, tyle, ze sprzedawcy z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
U nas po prostu obowiazuja rozne pojecia. Wg. prawa unijnego gwarancja = gwarancja SPRZEDAWCY a nie producenta. Gwarancja sprzedawcy to jest wlasnie "niezgodnosc towaru z umowa"
#20
Posted 22 December 2010 - 17:44
No i pozamiatane, upadek telefonu, do ktorego sie przyznales spowodowal anulowanie gwarancji. Zawsze tak jest, teraz cokolwiek bedziesz chcial naprawc powiedza Ci, ze uszkodzenie powstalo z powodu upadku. Teraz tez Ci tak odpisza, ze pekniecia sie uwidocznily po upadku i sprobuj im udowodnic, ze bylo inaczej. Pamietaj, ze nie jest istotne co Ty wiesz, czy co oni wiedza. Zawsze liczy sie to, co mozna udowodnic, a przyznaniem sie do upadku automatycznie zalatwiles sobie gwarancje.
No to mozna to bylo napisac w ciagu ostatnich kilku dni od kiedy ten temat tu lezy, a nie po fakcie... :/
Wtedy bym sie pewnie nawet nie fatygowal do nich, bo jest jedno obicie ktore ewidentnie wskazuje na upadek telefonu... Wystarczylo na to wskazac i nie wiem jak mialbym sie bronic ze powstalo z czegos innego. Od razu bym poszedl do iClinic i wymienil obudowe u nich, a tak to juz tego tez nie zdaze zrobic... :/
#21
Posted 22 December 2010 - 20:59
#22
Posted 23 December 2010 - 02:13
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users













