
Kompakt z RAW i nagrywaniem HD - Co kupić?
#1
Posted 15 December 2010 - 21:02
#2
Posted 15 December 2010 - 22:30
#3
Posted 15 December 2010 - 22:53
#4
Posted 15 December 2010 - 23:35
#5
Posted 15 December 2010 - 23:41
#6
Posted 16 December 2010 - 00:08
#7
Posted 16 December 2010 - 00:39
#8
Posted 16 December 2010 - 08:52
#9
Posted 16 December 2010 - 08:56
#10
Posted 16 December 2010 - 11:28
#11
Posted 16 December 2010 - 13:45
#12
Posted 16 December 2010 - 14:36
Obiektyw jest szerokokątny (ekwiwalent 24mm dla klatki 35mm) ze światłem 2.0 na tym końcu. Nie ma "mega-zooma 111x" i bardzo dobrze

W połączeniu z trybem makro daje to taki efekt (automat bez lampy):
Ten aparacik może być dobry dla kompletnego amatora używającego tylko trybu automatycznego, jak i dla wymagającego amatora pracującego w pełnym manualu.
#13
Posted 16 December 2010 - 23:10


#14
Posted 18 December 2010 - 20:55
#15
Posted 18 December 2010 - 21:38


#16
Posted 18 December 2010 - 21:47
#17
Posted 18 December 2010 - 21:58
#18
Posted 18 December 2010 - 22:06
Format 4:3
+mnóstwo stałych obiektywów (Leitz, Zeiss z adapterem)
+stabilizacja układu matrycy
+filmy HD bez kompresji (dynamiki i pasma) dżwięku
+małe rozmiary
-dalmierz
-format 4:3
#19
Posted 19 December 2010 - 09:18
---------- Wpis dodano o 09:18 ---------- Poprzedni wpis dodano o 09:17 ----------
-dalmierz
-format 4:3
Jakby to był dalmierz to było by to coś. Bardzo podoba mi się idea tych EVILów, ale nie kupię do momentu jak wsadzą do tego wizjer

#20
Posted 19 December 2010 - 11:02
MacWojtek - z ciekawości zapytam po co Ci ten RAW? planujesz zakup dość taniego kompaktu i upierasz się przy raw jakby to była walka o jakość.
IMHO to trochę bez znaczenia z czego ten raw pochodzi.
Taki plik jest w ewentualnej obróbce zdecydowanie bardziej "elastyczny".
Być może nawet bardziej przydatny jest raw z aparatu niższej klasy (gdzie w miarę łatwo można skorygować błędy ekspozycji czy wb) niż z aparatu wysokiej klasy - gdzie jpg będzie naświetlony perfekcyjnie? Tak to sobie teraz wymyśliłem:-)
Pozdrawiam,
Tomek
#21
Posted 19 December 2010 - 12:17


#22
Posted 20 December 2010 - 15:09
Przede wszystkim przy RAW-ach masz głęboko parametry inne, niż te "fizycznie" ustawiane (przesłona, czas, ISO itd.). Ja na przykład nie cierpię ustawiać WB, a niestety przy filmach w lustrzankach nie ma RAW-ów
Wprawdzie nie wiem komu odpowiadałeś (jeśli mnie, to wydaje mi się, że nam mniej więcej zalety formatu RAW; czasem, choć nie zawsze, korzystam z jego dobrodziejstw), ale oczywiście Raw jest najlepszym formatem. Choć czasem po prostu nie warto. szkoda czasu, miejsca na dysku i całej zabawy.
co do dźwięku w canonach, to może lepiej robić tak?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users