Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Spis tabel i rysunków w Pages '09


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krzyk_skate

Krzyk_skate
  • 36 postów
  • SkądStrzegom

Napisano 11 grudnia 2010 - 12:48

Witam, czy w Pages '09 jest możliwość zrobienia spisu tabel i rysunków?

#2 Tamlyn

Tamlyn
  • 25 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 09 stycznia 2011 - 20:39

Podpinam się do pytania. Wiem, że taki spis można stworzyć za pomocą polecenia 'Wstaw' > 'Spis Treści' i wybrać pola odpowiadające wybranemu stylowi np. dla podpisów pod ilustracjami. Jednak gdy tak robię pojawia się drobny problem - już mam umieszczony na stronie jeden spis treści, który pełni funkcję jak na nazwę przystało (czyli właściwego spisu treści). Jednak nie mogę wybrać pól dla drugiego spisu, który miałby pełnić rolę spisu ilustracji. Dodam tylko, że oprócz tych dwóch w planach jest jeszcze kilka spisów tematycznych. Owszem, można wszystko umieścić ręcznie, jednak przy np. 2000 ilustracjach w dokumencie będzie męczącym usunięcie 1 elementu ze środka i poprawienie wszystkich, by zachować ciągłość numeracji. Czy ktoś wie, jak można umieścić kilka osobnych spisów w jednym dokumencie?

#3 Robczan

Robczan
  • 185 postów

Napisano 10 stycznia 2011 - 19:39

Pisać pracę w LaTeX!

#4 Tamlyn

Tamlyn
  • 25 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 06 lutego 2011 - 23:48

Pisać pracę w LaTeX!


A jest kompatybilny z MS WORD? W sensie, czy zapisze nim dokument w .doc? Jak tak, to proszę o instrukcję jak tego dokonać - jak nie to d**a blada - nic z tego. Chore wymysły uczelni…

#5 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24 334 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 lutego 2011 - 18:47

LaTeX nie jest 'kompatybilny z MS Word'. LaTeX to nie procesor tekstu. Masz uczelnię, gdzie wymagają oddania pracy w .doc? Zmień ją.

#6 Kalari

Kalari
  • 99 postów
  • SkądOlsztyn

Napisano 08 marca 2011 - 12:27

Pytanie (pewnie retoryczne) czy coś się w tej sprawie zmieniło? Jak dostanę odpowiedź - zmień program, to informuję zawczasu, że nie tego dotyczy pytanie (!) [najwidoczniej ciężkie jest czytanie ze zrozumieniem!] Tak samo jak zmiana uczelni nie wchodzi w grę (?!) Czy ktoś potrafi odpowiedzieć normalnie na pytanie, które całkiem słusznie się pojawiło, a gnębi mnie również, bo to już moja trzecia praca pisana w Pages.

#7 Rayman

Rayman
  • 217 postów
  • SkądŚląskie

Napisano 10 kwietnia 2015 - 04:07

Nie da się.



#8 kruczasty

kruczasty
  • 126 postów

Napisano 10 kwietnia 2015 - 10:53

Z osobnym - poza głównym spisem treści - spisem tabel/rysunków faktycznie jest problem. Raczej się nie da. Wychodzi na to, że Pages "obsługuje" jeden spis treści, z tego co widzę tak na szybko.

 

Pages '09 user manual:

"Each table of contents (TOC) you create using a Word Processing template lists only the content that follows it, up until the next table of contents. If you want a master table of contents for the entire document, it must be the only table of contents, and it must be at the beginning of the document."


Użytkownik kruczasty edytował ten post 10 kwietnia 2015 - 11:49





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych