Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Spis tabel i rysunków w Pages '09


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 Krzyk_skate

Krzyk_skate
  • 36 posts
  • SkądStrzegom

Posted 11 December 2010 - 12:48

Witam, czy w Pages '09 jest możliwość zrobienia spisu tabel i rysunków?

#2 Tamlyn

Tamlyn
  • 25 posts
  • SkądWrocław, PL

Posted 09 January 2011 - 20:39

Podpinam się do pytania. Wiem, że taki spis można stworzyć za pomocą polecenia 'Wstaw' > 'Spis Treści' i wybrać pola odpowiadające wybranemu stylowi np. dla podpisów pod ilustracjami. Jednak gdy tak robię pojawia się drobny problem - już mam umieszczony na stronie jeden spis treści, który pełni funkcję jak na nazwę przystało (czyli właściwego spisu treści). Jednak nie mogę wybrać pól dla drugiego spisu, który miałby pełnić rolę spisu ilustracji. Dodam tylko, że oprócz tych dwóch w planach jest jeszcze kilka spisów tematycznych. Owszem, można wszystko umieścić ręcznie, jednak przy np. 2000 ilustracjach w dokumencie będzie męczącym usunięcie 1 elementu ze środka i poprawienie wszystkich, by zachować ciągłość numeracji. Czy ktoś wie, jak można umieścić kilka osobnych spisów w jednym dokumencie?

#3 Robczan

Robczan
  • 185 posts

Posted 10 January 2011 - 19:39

Pisać pracę w LaTeX!

#4 Tamlyn

Tamlyn
  • 25 posts
  • SkądWrocław, PL

Posted 06 February 2011 - 23:48

Pisać pracę w LaTeX!


A jest kompatybilny z MS WORD? W sensie, czy zapisze nim dokument w .doc? Jak tak, to proszę o instrukcję jak tego dokonać - jak nie to d**a blada - nic z tego. Chore wymysły uczelni…

#5 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 24339 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 08 February 2011 - 18:47

LaTeX nie jest 'kompatybilny z MS Word'. LaTeX to nie procesor tekstu. Masz uczelnię, gdzie wymagają oddania pracy w .doc? Zmień ją.

#6 Kalari

Kalari
  • 99 posts
  • SkądOlsztyn

Posted 08 March 2011 - 12:27

Pytanie (pewnie retoryczne) czy coś się w tej sprawie zmieniło? Jak dostanę odpowiedź - zmień program, to informuję zawczasu, że nie tego dotyczy pytanie (!) [najwidoczniej ciężkie jest czytanie ze zrozumieniem!] Tak samo jak zmiana uczelni nie wchodzi w grę (?!) Czy ktoś potrafi odpowiedzieć normalnie na pytanie, które całkiem słusznie się pojawiło, a gnębi mnie również, bo to już moja trzecia praca pisana w Pages.

#7 Rayman

Rayman
  • 217 posts
  • SkądŚląskie

Posted 10 April 2015 - 04:07

Nie da się.



#8 kruczasty

kruczasty
  • 126 posts

Posted 10 April 2015 - 10:53

Z osobnym - poza głównym spisem treści - spisem tabel/rysunków faktycznie jest problem. Raczej się nie da. Wychodzi na to, że Pages "obsługuje" jeden spis treści, z tego co widzę tak na szybko.

 

Pages '09 user manual:

"Each table of contents (TOC) you create using a Word Processing template lists only the content that follows it, up until the next table of contents. If you want a master table of contents for the entire document, it must be the only table of contents, and it must be at the beginning of the document."


Edited by kruczasty, 10 April 2015 - 11:49.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users