Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

3G i Huawei E220 w Polsce

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 voitek

voitek
  • 925 posts

Posted 03 March 2007 - 11:40

Hej rozważam różne opcje dostępu do netu w Hiszpanii i wypatrzyłem prepaidową usługę 3G. W zestawie jest modem HSDPA na USB o nazwie Huawei E220, za który trzeba dodatkowo dopłacić. No i myślę, czy w Polsce mi się on potem przyda? Nie znam się na tym, bo to wzlędna nowość, ale na zdrowy rozsądek to powinien zadziałać wszędzie. Czy ktoś się interesował mobilnym netem, jak to teraz wygląda w Polsce? Czy taki modem HSDPA będzie użyteczny po powrocie do kraju (najlepiej też prepaid, bo często zmieniam miejsce pobytu i nie chcę kontraktów). Będę wdzięczny za wszelkie informacje.

#2 Kicek

Kicek
  • 63 posts
  • SkądWrocekko, PL

Posted 03 March 2007 - 21:23

Wlasnie trzymam to dziadostwo w łapie (źródło: t-mobile austria).. Za cholere nie udało mi się uruchomić go na moim starym g3 :/ Za to podobno (jak mowili w serwisie) hula bezproblemowo na intelo-makach. Odnosnie pytania - ten Huawejek to nie tylko modem 3g - pozwala tez laczyc sie via gprs. Przed chwila testowalem go na pececie - wykryl 3g ery, ale mial jakies problemy z polaczeniem sie.. Za to via gprs smigal bezproblemowo.. Nie wiem jak w naszym slicznym kraju wygladaja stawki za gprs w prepaidzie, no ale zawsze to cos..
  • voitek likes this

#3 voitek

voitek
  • 925 posts

Posted 04 March 2007 - 00:14

Dzieki za odp. GPRS średnio mnie urządza, bo codziennie w robocie przesyłam jakieś 300 MB. No ale fajnie, że działa. Zawsze to pocztę można odebrać w Zakopcu.

#4 Masaii

Masaii
  • 68 posts

Posted 04 March 2007 - 00:50

Hej
rozważam różne opcje dostępu do netu w Hiszpanii i wypatrzyłem prepaidową usługę 3G. W zestawie jest modem HSDPA na USB o nazwie Huawei E220, za który trzeba dodatkowo dopłacić. No i myślę, czy w Polsce mi się on potem przyda?