
Play robi w balona!
#1
Posted 04 December 2010 - 16:18
Nastepna sprawa: w czerwcu 2009 roku zmieniłem dowód osobisty na nowy. A więc wszędzie gdzie było to potrzebne podałem jego numer, wysłałem skany albo odwiedziłem miejsca gdzie sami sobie go kserowali. W play oczywiście jest problem... Wysłałem 2 lub 3 razy skan dowodu mailem. Nikt nie zmienił nic w systemie. Byłem również 3 razy w salonie stojąc w kolejkach. Pracownicy zeskanowali dowód i wysłali faksem ale dalej się nic nie zmieniło. A jak dzwonię do biura obsługi pytając o dowód osobisty dalej zarejestrowany jest stary. Kiedy mówię, że załatwiałem tą sprawę wielokrotnie - konsulatant odpowiada mi, że skany są nieczytelne. Ciekawe w tym wszystkim jest to, że żadna firma ani urząd "oprócz" play nie miały problemu ze zmianą dowodu, a wysyłałem te same skany. Najzabawniejsze jest to, że play nie ma w swoich salonach sprzętu robiącego zadowalające skany dokumentów.... Teraz dzwoniąc do biura obsługi nie mogę sie zalogować hasłem które ustalałem na początku bo nagle NIE MA GO W SYSTEMIE! więc musze dyktować wszystkie dane...
Oszustwa na połączeniach głosowych i internetowych to kolejna kwestia... Od dłuższego czasu używam internetu w telefonie. W związku z tym zakupowałem co miesiąc paczkę internetowa za 5zł. Do niedawna była wystarczająca. W telefonie korzystam z facebooka, maila, czy ściągam na egzaminach otwierając google. Czasem taka paczka mi nie wystarczała i naliczane były symboliczne kwoty, dlatego wykupiłem sobie większy pakiet 500mb, abym mógł swobodnie korzystać z internetu. I co się dzieje?: w październiku dostałem fakturę z połączeniami za internet na 130zł, posiadając pakiet. Zatem dzwonię do biura obsługi w tej sprawie. Na co pani odpowiada: "internet ten działa w dużych miastach..." na co jej odpowiedziałem, że "znajduję się w największym..." na co ona ze "na głównych ulicach..." na co ja: "co to znaczy główna ulica? Mamy 21 wiek. proszę nie robić ze mnie idioty!" na co ona: "proszę spojrzeć na mapkę na stronie internetowej..." A więc, aby skorzystać z taniego internetu w play trzeba chodzić z mapką, na której mamy zaznaczone ulice na których ten internet odbiera...możemy też wejść z telefonu na stronę play i zajrzeć na mapkę, czy w tej chwili będąc na ulicy x łączymy się z tanim internetem czy z drogim. Jeśli z drogim to za sprawdzenie zapłacimy ze 100zł... czyż to nie zabawne? Zabawniejsza jest faktura z listopada jest tam sporo połączeń z internem. I są za nie policzone koszty: miedzy 12gr a 10zł , ale jest też kilka za 20, 40, 80zł, 90zł, a nawet za 100zł. Łącznie za sam internet musze zapłacić prawie 400zł dodatkowo. A wytłumaczenie jest takie, że iphone pobiera sam dane, maila, aktualizacje itp. Jednak kiedy jestem w domu( i nie tylko) automatycznie podłączam sie do wifi. Wiec iphone korzysta z wifi. Poza tym serwis aktualizacji iphone jest skonfigurowany tak, że nie można pobrac aplikacji czy aktualizacji wiekszej niz 20mb bez podłączenia do wifi. Więc skąd na fakturze połaczenia po 70-90mb jednorazowo? Jeśli ściąga maila pobiera same nagłówki, więc to kwestia max 1mb. Nawet filmy na youtube nie pobierają takich ilosci danych. Poza tym te połączenia są w godzinach dośc absurdalnych: 1 w nocy, 6:43 nad ranem... kiedy śpie słodko w łóżku, a iphone jest podłączony do wifi w domu. Zatem poprostu jestem naciągany. Napisałem reklamacje. ale pani oczywiście w odpowiedzi zrobiła ze mnie idiotę. W biurze obsługi też bardzo często sie to zdarza. Wciskają kit i oczekują że łykniesz.
następne: jakiś czas temu dostałem smsa: mniej więcej brzmiał tak: "Doceniamy naszych abonentów. W związku z tym przygotowaliśmy dla państwa darmowy pakiet darmowych 300 smsów do wykorzystania przez pełen miesiąc. Wyślij sms pod darmowy numer aby aktywować pakiet." Co się okazuje pakiet jest darmowy ale przez miesiąc. Za drugi miesiąc jesli sie go nie wyłączy trzeba zapłacić 9zł, ale o tym zapomnieli wspomnieć...
następna kwestia: W związku z takimi problemami postanowiłem rozwiązać umowę. czas pozostały do jej wygaśnięcia to 4 miesiące (kwiecień 2011) Kara umowna powinna byc rołozona równomiernie na każdy miesiąc. jednak w październiku wynosiła 260zł a w listopadzie 230zl. licząc w ten sposób w kwietniu kiedy powinno być również 30zl, będzie: 80zł Nie dość tego, żeby rozwiązać umowę trzeba wypełnić formularz i wysłać go do siedziby firmy i czekać aż odpowiedzą. Ciekawe ile ten proces w sumie będzie trwał. Bo żeby podpisać lub przedłużyć umowę wystarczy w salonie złożyć parafkę, a w drugą stronę robione są utrudnienia.
Podsumowując : Firma ewidentnie robi z ludzi idiotów. Pracownicy są totalnie niekompetentni i niedoinformowani, na każdym kroku robi się ludzi w balona i wciska kit. Nie usłyszałem jeszcze słowa przepraszam, nie ujrzałem rekompensaty, za to negatywnie rozpatrzone reklamacje czy zgłoszenia za każdym razem. Oferta w porównaniu z innymi operatorami wcale nie jest taka korzystna więc lepiej skorzystać z oferty innej sieci. Jednocześnie jestem w erze. Telefony są również w korzystnych cenach, bez simlocka, ceny połaczeń praktycznie się nie róznia. A firma jest naprawdę fajna. Biuro obsługi chętne do pomocy, z pokorą. Rekompensują błędy darmowymi minutami, często nie obciążają za połączenie z biurem obsługi. Poza tym problemy są bardzo rzadko. I tu nikt nie nalicza mi kosmicznych opłat za internet chociaż używam tego samego telefonu.
Radzę się poważnie zastanowić przy wyborze operatora. Pozdrawiam i zapraszam na fanpage na facebooku : [url=http://www.facebook.com/pages/Play-robi-w-balona/173579189334106?ref=mf]Play robi w balona | Facebook[/url]
#2
Posted 04 December 2010 - 16:59
#3
Posted 04 December 2010 - 17:12
#4
Posted 04 December 2010 - 17:17
#5
Posted 04 December 2010 - 17:31
W telefonie korzystam z facebooka, maila, czy ściągam na egzaminach otwierając google.
Kali ukradł krowa = dobrze, Kalemu ukraść krowa = źle. :wink:
#6
Posted 04 December 2010 - 17:31
szczególnie że era niedługo będzie T-Mobilie
Ja mam małą swoją teorię spiskową, że celowo teraz Era ma takie gów...ne ceny, zmienią na T-Mobile, zmienią ofertę na dobrą i wtedy wyjdzie zła Era, dobry T-Mobile, można wracać. Celowo osłabiają markę przed rebrandingiem... Oczywiście mogę się mylić :-P
#7
Posted 04 December 2010 - 17:48
#8
Posted 04 December 2010 - 18:14
#9
Posted 04 December 2010 - 20:21
#10
Posted 04 December 2010 - 23:28
#11
Posted 05 December 2010 - 09:17

#12
Posted 05 December 2010 - 09:31
#13
Posted 05 December 2010 - 09:34
Znajoma pracuje w Erze i powiedziała to samo...........Ja mam małą swoją teorię spiskową, że celowo teraz Era ma takie gów...ne ceny, zmienią na T-Mobile, zmienią ofertę na dobrą i wtedy wyjdzie zła Era, dobry T-Mobile, można wracać. Celowo osłabiają markę przed rebrandingiem... Oczywiście mogę się mylić :-P
#14
Posted 05 December 2010 - 09:53


#15
Posted 05 December 2010 - 10:15
#16
Posted 05 December 2010 - 10:53
Kupowanie mobilnego internetu w Play to głupota, każdy wie, że jadą na Plusie i poza miastami będzie problem. Sam mam blueconnect i nie spotkały mnie jeszcze problemy z działaniem/zasięgiem tego.
@kojotek:
1. Zasięg Play + Plus jest taki sam jak innych sieci, jak nie większy - a dziury mają wszyscy operatorzy, niestety.
2. Nie liczę na to, mam fresha i jest super tanio - oferta abonamentowa jest droższa, jeszcze czego, żebym się w to wpakował
3. Kiedyś za rachunki po 100-200pln dawali w Erze coś, teraz nic nie dają.
4. Pakiety na Plus są od dawna, sam mam oba wykupione i śmiga wszędzie bez problemu - oferta i tak milion razy lepsza niż Ery abo i Tak Taka
5. Mi tak samo zrobiło, zanim kupiłem pakiet, ale uznali reklamację. Tu masz rację, fajnie by było, jakby po zakończeniu pakietu zwalniało, a nie naliczało wg cennika.
Osobiście nie mogę się doczekać, kiedy pojawią się w końcu u nas pakiety bez limitów transferów... mam nadzieję, że już są coraz bliżej.
#17
Posted 05 December 2010 - 11:27
---------- Wpis dodano o 11:27 ---------- Poprzedni wpis dodano o 11:24 ----------
play to nieporozumienie
ja w erze mam za 150 żł abonamentu 1000 min darmowych iphone 4 za 350 złoty + pakiet 5 gb za free
jestem w erze 10 lat
Zapomniałeś dodać że w umowie na 4 lata, hy hy hy
#18
Posted 05 December 2010 - 12:30

#19
Gość_blues55_*
Posted 05 December 2010 - 13:41
#20
Posted 05 December 2010 - 14:35
@ArrasB:
Kupowanie mobilnego internetu w Play to głupota, każdy wie, że jadą na Plusie i poza miastami będzie problem. Sam mam blueconnect i nie spotkały mnie jeszcze problemy z działaniem/zasięgiem tego.
Mam internet w Play i jestem zadowolony. Działa raczej stabilnie w Krakowie, Łodzi, Warszawie, Katowicach, "Wólce Nazdroje" i innych małych miasteczkach i wioskach.
Mam iPhone w Orange i również nie widzę problemu. Z plusem jest podobnie - jest ok.
Obecnie zamierzam po latach powrócić do T-Mobile. Niestety pamiętam że Era miała owe "dziury" w zasięgu...
#21
Posted 06 December 2010 - 20:58

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users