Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Kilka problemów początkującego

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#1 elita

elita

• 3 034 postów
  • SkądKalisz, PL

Napisano 30 listopada 2010 - 18:51

Przejdę od razu do tematu rzeczy które mnie irytują lub przeszkadzają. Aby wiadomo było o co kaman to mam Aira 13 2010 - to mój pierwszy macbook. Jestem zawodowym programistą i mam spore doświadczenie w różnej maści windowsach i linuxach - ogólnie daję rade. - jak zrobić aby skrót klawiszowy japko-tab wybierał aplikacje, ale jednocześnie jeśli ona ma jakieś okno zminimalizowane to je przywrócił do poprzedniej postaci - jak w windows, bosko byłoby jakby w ogóle nawigował po wszystkich oknach, szczególnie terminali - kilka połączeń na różne serwery przez ssh to u mnie standard. - jak ustawić synchronizacje kontaktów z gmail - na razie syncuje iphone<>gmail, gmail<>itunes<>kontakty, kontakty<>itunes<>iphone co ogólnie działa, ale 1) na maczku kontakty mi się zaktualizują dobiero po podłączeniu iphone 2) w iphone mi się one dublują - są widoczne jako gmail-exchange i jako kontakty w iphone, chciałbym mieć chmurę w gmail i do niego podpiętego maczka i iphone, bez zbędnego itunesowania. Niby w ustawieniach kontaktów jest dodaj konto gmail, ale coś odmawia posłuszeństwa - lista pusta. - jest jakiś alternatywny voice czytający po polsku - od razu zaznaczę że chodzi mi o głos _systemowy_ nie jakiś lektor we formie aplikacji jakiejś firmy - bo że taki jest to wiem, choćby festival.

#2 macieks72

macieks72

• 9 873 postów

Napisano 30 listopada 2010 - 18:57