
iTunes nie chce połączyć się z telefonem
#1
Napisano 29 listopada 2010 - 20:15
#2
Napisano 29 listopada 2010 - 22:32
#3
Napisano 29 listopada 2010 - 22:46
#4
Napisano 29 listopada 2010 - 22:52
#5
Napisano 30 listopada 2010 - 02:55
#6
Napisano 30 listopada 2010 - 10:19
#7
Napisano 30 listopada 2010 - 11:02
#8
Napisano 30 listopada 2010 - 14:06
---------- Wpis dodano o 14:06 ---------- Poprzedni wpis dodano o 12:38 ----------
Pomocy!!! Odinstalowałem i zainstalowałem ponownie iTunes tak jak na Apple.com/pl i dalej jest ten sam błąd.

A jakie te kluce mam usunąć? i czym najlepiej?
#9
Napisano 30 listopada 2010 - 17:19
#10
Napisano 30 listopada 2010 - 17:23

#11
Napisano 30 listopada 2010 - 18:05
#12
Napisano 30 listopada 2010 - 18:14

#13
Napisano 02 grudnia 2010 - 20:20
#14
Napisano 03 grudnia 2010 - 12:55
#15
Napisano 03 grudnia 2010 - 20:14
#16
Napisano 05 grudnia 2010 - 11:51
#17
Napisano 05 grudnia 2010 - 15:18
#18
Napisano 05 grudnia 2010 - 15:25
#19
Napisano 05 grudnia 2010 - 15:28
#20
Napisano 05 grudnia 2010 - 15:37
Usuń pozostałości po Apple w 'Documents and Settings' danego systemu, a potem zainstaluj ponownie iTunes.
#21
Napisano 05 grudnia 2010 - 18:58
---------- Wpis dodano o 18:58 ---------- Poprzedni wpis dodano o 18:12 ----------
Ok więc tak: w którymś z logów w folderze z logami synchronizacji były logi jako można się domyślić ^^. Na końcu ostatnich było napisanie, ze nie można było utworzyć pliku system configuration w tym i tym miejscu. Poszedłem się do folderu: C:/Program Data/Apple/Lockdown i usunąłem ten pi*przony plik SystemConfiguration. No i działa


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych