Macbook + wygodne przeglądanie zdjęć
Napisano 27 listopada 2010 - 13:41

Napisano 27 listopada 2010 - 13:44
muszę je najpierw wszystkie zaznaczyć co jest dla mnie bardzo nie wygodne
cmd+a żeby zaznaczyć wszystkie i cmd+arrow down żeby je otworzyć nie jest wygodne?

Napisano 27 listopada 2010 - 13:49

Napisano 27 listopada 2010 - 15:39
Witam,
przeglądałem różne strony, ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu także proszę o pomoc, gdyż jestem początkującym użytkownikiem MacBooka
Otóż często przeglądam zdjęcia z różnego rodzaju dysków przenośnych, płyt etc. i nie chcę ich dodawać do iPhoto, dlatego korzystam z aplikacji Podgląd, ale aby w niej przerzucać kolejno zdjęcia muszę je najpierw wszystkie zaznaczyć co jest dla mnie bardzo nie wygodne. Pomyślałem więc, że zainstaluje inną przeglądarkę zdjęć i tak doszukałem się aplikacji JustLooking (Xee też próbowałem) i wszystko fajnie, klikam na dowolne zdjęcie w folderze i mogę je wygodnie przerzucać, korzystać z pokazu slajdów i jest super, ale... Nie działa zoom i obracanie przy pomocy gładzika multitouch, na czym również bardzo mi zależy (wszak to ogromna wygoda). No i jestem w kropce, bo na chwilę obecną ani Podgląd ani inna zewnętrzna aplikacja nie spełnia moich oczekiwań.
Reasumując, potrzebuję przeglądarki zdjęć, która:
1. Po otwarciu dowolnego zdjęcia w folderze pozwala na przerzucanie ich kolejno jednym kliknięciem (bez wcześniejszego zaznaczania wszystkich zdjęć)
2. Obsługuje gesty multitouch (zoom i obracanie)
3. Ma funkcję pokazów slajdów
Jeżeli jest jakiś sposób na to by w/w programy działały w wymagany przeze mnie sposób to super, powiedzcie mi tylko jak (wyłączając opcję zaznaczania wszystkich zdjęć w folderze i włączanie ich za pomocą Podglądu). Jeśli zaś nie ma takiej możliwości to proszę powiedzcie mi jaki program spełni moje oczekiwania.
Z góry dzięki za radę,
pozdrawiam
Szzcerze powiedziawszy wcisniecie command+A i nastepnie spacji to chyba zaden problem by miec slideshow