Wybór Maca Pro
Napisano 25 listopada 2010 - 08:31
Napisano 25 listopada 2010 - 20:36
Napisano 25 listopada 2010 - 21:17
Nie znam się na Macach Pro, bo to dla mnie sprzęt za kosmiczne pieniądze, z dużym potencjałem który byłby nie wykorzystany przeze mnie, ale co nie co mogę pomóc.
1. Podaj dokładne oznaczenia procesorów tych Xenonów, popatrz na budowę, w ilu nm są wykonane, jaką mają magistralę.
2.Z regionami DVD na pewno nie będzie... ktoś tu chyba za dużo gra na konsolachZ zasilaniem Ci nie odpowiem, podejrzewam że nie będzie.
4.Intela najnowsze tylko , że to kupa kasy... ale jak masz to Intel X25 i wybierz model , który spełnia twoje oczekiwania cenowe.
5.Eizo są dobre, benq z tańszych, cechują się wysoką rozdzielczością, tych dwóch firm.
Przepraszam bez obrazy, jeśli nie znasz się na Makach Pro to po co zabierasz głos i zadajesz pytania na które i tak nie będziesz potrafił udzielić odpowiedzi? Nabijanie postów?
Wracając do tematu.
Odp 1:Popatrz w internecie na procesory jakie siedzą w tych Makach, poczytaj o nich a dowiesz się jaka jest różnica. Między modelem z 2009 a 2010 dużej różnicy nie ma. Przede wszystkim to zmiany w grafice, a raczej ich oznaczeniu bo pod względem wydajności za dużo się nie różnią.W nowszym modelu możesz dodać więcej RAMu i główna magistrala jest szybsza 800MHz do 1066MHz.
Odp 2:Nie nie ma problemu z zasilaniem i regionami DVD.
Odp 3: Nie jestem pewny dla tego zbędę do milczeniem.
Odp 4: Każdy dysk SSD jak i tradycyjny pasuje do Maka Pro pod warunkiem, że jest to SATA.
Odp 5: To już wymaga dłuższej dyskusji. Podstawowe pytanie jakim budżetem dysponujesz, ile cali potrzebujesz czy zajmujesz się profesjonalnie fotografią czy amatorsko i czego oczekujesz od monitora. Jeśli zależy Ci na perfekcyjnym odwzorowaniu kolorów idz w stronę EIZO seria CG jeśli amatorsko to seria FlexScan....[COLOR="Silver"]
Napisano 26 listopada 2010 - 02:48