Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iOS 4.2 wydany


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
333 odpowiedzi w tym temacie

#326 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 18 grudnia 2010 - 22:56

no nawet specjalnie cośtam chyba jakąś warstwę systemu przeznaczyli na same animacje... głupio by wszystko bez nich wyglądało... to już nie byłby iphone :D

#327 vt9st

vt9st
  • 169 postów

Napisano 18 grudnia 2010 - 22:58

Wiecie jak z 4.0.2 przejść na 4.1? Zamiast 4.2...

#328 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 18 grudnia 2010 - 23:03

ściągnij z jakiegoś innego źródła niż z iTunes...
masz tutaj: Download iOS 4.1 Final Version for iPhone 4, 3GS, 3G, iPod touch | Redmond Pie

#329 emigrant

emigrant
  • 2 397 postów
  • SkądBiałystokNew York-Bklyn

Napisano 18 grudnia 2010 - 23:04

pany ale spokojnie. Ostatnio zauważyłem, że poziom softu od Appla wyraźnie spada i nie chodzi tu o funkcje tylko o wydajność nawet głupie animacje się tną na iPhone 4. Zobaczymy co się dalej będzie działo mam nadzieje, że Apple będzie już szło w dobrym kierunku.


iOS się rozwija, przybywa kodu. To nie konsola ps3 czy x360, że trzeba optymalizować kod przynajmniej przez 5 lat. W przypadku Apple i w ogóle systemów operacyjnych na platformy mobilne to walka z czasem, oni na pewno nie optymalizują kodu bo nie pozwala na to czas. Cykl wydawania iPhona jest roczny a to krótki czas, trzeba gonić za nowościami, w marcu pewnie już wyjdzie iOS 5.x beta. Można wybrać dwie drogi rozwoju, robimy co roku nowy iPhone co jednoznacznie ma się z lepszym i szybszym hardware, więc nie musimy się troszczyć o jakość i optymalizacje kodu, albo optymalizujmy kod, wydajemy iPhone co 2 lata i finalnie przegrywamy z nowościami wśród innych producentów.
Poza tym Apple ma mało pracowników, jak mnie pamięć nie myli to coś lekko ponad 30.000, co to jest na taką korporację, to bardzo mało.
Takie jest moje zdanie. Z tego co piszecie iOS 4.x obciążył znacznie hardware ip/ipada. Możliwości są dwie: liczyć na to, że kolejne wersje będą bardziej lżejsze, zoptymalizowane co jak dla mnie jest mało prawdopodobne lub po prostu zakup nowego ip/ipada z nowym hardware jak wyjdą. Jak to się mówi: jest kasa jest zabawa :).

#330 vt9st

vt9st
  • 169 postów

Napisano 18 grudnia 2010 - 23:10

ściągnij z jakiegoś innego źródła niż z iTunes...
masz tutaj: Download iOS 4.1 Final Version for iPhone 4, 3GS, 3G, iPod touch | Redmond Pie

Chodzi o to, że nie mogę wgrać - błąd 3194.

#331 Gość_blues55_*

Gość_blues55_*

Napisano 18 grudnia 2010 - 23:30

iOS się rozwija, przybywa kodu. To nie konsola ps3 czy x360, że trzeba optymalizować kod przynajmniej przez 5 lat. W przypadku Apple i w ogóle systemów operacyjnych na platformy mobilne to walka z czasem, oni na pewno nie optymalizują kodu bo nie pozwala na to czas. Cykl wydawania iPhona jest roczny a to krótki czas, trzeba gonić za nowościami, w marcu pewnie już wyjdzie iOS 5.x beta. Można wybrać dwie drogi rozwoju, robimy co roku nowy iPhone co jednoznacznie ma się z lepszym i szybszym hardware, więc nie musimy się troszczyć o jakość i optymalizacje kodu, albo optymalizujmy kod, wydajemy iPhone co 2 lata i finalnie przegrywamy z nowościami wśród innych producentów.
Poza tym Apple ma mało pracowników, jak mnie pamięć nie myli to coś lekko ponad 30.000, co to jest na taką korporację, to bardzo mało.
Takie jest moje zdanie. Z tego co piszecie iOS 4.x obciążył znacznie hardware ip/ipada. Możliwości są dwie: liczyć na to, że kolejne wersje będą bardziej lżejsze, zoptymalizowane co jak dla mnie jest mało prawdopodobne lub po prostu zakup nowego ip/ipada z nowym hardware jak wyjdą. Jak to się mówi: jest kasa jest zabawa :).

Problem jest pewnie w zwalnianiu pamięci przez aplikacje firm 3-ch. Z praktycznego punktu widzenia nie mogą wydawać co 2 tygodnie nowego softu bo w/w nie nadążą ze zmianami.

#332 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 18 grudnia 2010 - 23:35

iOS się rozwija, przybywa kodu. To nie konsola ps3 czy x360, że trzeba optymalizować kod przynajmniej przez 5 lat. W przypadku Apple i w ogóle systemów operacyjnych na platformy mobilne to walka z czasem, oni na pewno nie optymalizują kodu bo nie pozwala na to czas. Cykl wydawania iPhona jest roczny a to krótki czas, trzeba gonić za nowościami, w marcu pewnie już wyjdzie iOS 5.x beta. Można wybrać dwie drogi rozwoju, robimy co roku nowy iPhone co jednoznacznie ma się z lepszym i szybszym hardware, więc nie musimy się troszczyć o jakość i optymalizacje kodu, albo optymalizujmy kod, wydajemy iPhone co 2 lata i finalnie przegrywamy z nowościami wśród innych producentów.
Poza tym Apple ma mało pracowników, jak mnie pamięć nie myli to coś lekko ponad 30.000, co to jest na taką korporację, to bardzo mało.
Takie jest moje zdanie. Z tego co piszecie iOS 4.x obciążył znacznie hardware ip/ipada. Możliwości są dwie: liczyć na to, że kolejne wersje będą bardziej lżejsze, zoptymalizowane co jak dla mnie jest mało prawdopodobne lub po prostu zakup nowego ip/ipada z nowym hardware jak wyjdą. Jak to się mówi: jest kasa jest zabawa :).


Jeśli masz rację to chyba w ip5 nie pozostaje im nic innego niż wpakowanie 1 gb ramu : o

#333 emigrant

emigrant
  • 2 397 postów
  • SkądBiałystokNew York-Bklyn

Napisano 19 grudnia 2010 - 00:10

Jeśli masz rację to chyba w ip5 nie pozostaje im nic innego niż wpakowanie 1 gb ramu : o


RIMowy playbook ma już dwurdzeniowego ARM'a Cortex-a9 i 1GB ramu, więc nie będzie żadnego zaskoczenia jak taki SoC będzie w iPad 2 i później w ip5 bo inne firmy już taki SoC wsadzają do swoich urządzeń.

#334 lewy

lewy
  • 1 034 postów
  • SkądMálaga

Napisano 19 grudnia 2010 - 14:03

Zobaczcie:

iOS 1.0 - YouTube - A Closer Look At The iPhone

Jaka prędkość nawet na starszym sprzęcie :).




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych