
Reklamacja bez paragonu, tylko nr. seryjny. Jak ją wywalczyć?
#1
Napisano 09 listopada 2010 - 23:25
#2
Napisano 09 listopada 2010 - 23:30
#3
Napisano 09 listopada 2010 - 23:34
I co się okazuje? Otóż serwisy mają dostęp do jakiejś innej możliwości sprawdzenia posiadanej gwarancji i po podaniu przemiłej Pani numeru seryjnego, okazało się że mój iPod ma prawie rok gwarancji i jak coś się będzie dziać to wysyłam im do serwisu bez żadnych dodatkowych rzeczy.
Tak więc dzwonić i pytać.
#4
Napisano 09 listopada 2010 - 23:38
Ale... Można reklamować sprzęt bezpośrednio u producenta, czyli w Apple. Tylko nie wiem czy istnieje coś takiego jak Apple w Polsce, czy fizycznie mają siedzibę i serwis. Gdyby były sklepy Apple w Polsce, to nie było by problemu.
Jeśli nie ma Apple w Polsce, pozostaje wycieczka do Niemiec, gdzie Apple ma sieć swoich sklepów i uznają międzynarodową (w tym i Polską) gwarancję na podstawie numeru seryjnego.
---------- Wpis dodano o 01:38 ---------- Poprzedni wpis dodano o 01:37 ----------
ooo, koledzy odpowiedzieli szybciej, długo strony nie odświeżałem

#5
Napisano 09 listopada 2010 - 23:39
http://www.apple.com...cpuwarranty.pdf
Zgodnie z prawem właściwym warunkiem udzielenia serwisu gwarancyjnego spółki Apple może być przedstawienie przez użytkownika dowodu zakupu i/lub dokonanie przez niego rejestracji.
#6
Napisano 09 listopada 2010 - 23:41
#7
Napisano 09 listopada 2010 - 23:43
przekaz jasny - nie muszą tego wymagać. ale mogą.
#8
Napisano 09 listopada 2010 - 23:56
#9
Napisano 10 listopada 2010 - 00:01
#10
Napisano 10 listopada 2010 - 00:23
#11
Napisano 10 listopada 2010 - 00:34
#12
Napisano 10 listopada 2010 - 00:55
#13
Napisano 10 listopada 2010 - 16:06
#14
Napisano 10 listopada 2010 - 16:10
#15
Napisano 10 listopada 2010 - 16:56
możesz się spodziewać.
chociaż pewnie będą bootować z innego dysku.
A czy mogę sobie zastrzec żeby dysk pozostał nieruszony? Nie jestem w stanie zrobić backupa 200 GB...
#16
Napisano 10 listopada 2010 - 17:05
#17
Napisano 10 listopada 2010 - 17:06
#18
Napisano 10 listopada 2010 - 17:23
http://maps.google.p...83&spn=0,0&z=12
Tam powinni przyjąć sprzęt bez pragonu, przynajmniej mi kiedyś przyjeli Macbooka....
#19
Napisano 10 listopada 2010 - 17:55
#20
Napisano 10 listopada 2010 - 18:00
raczej nie może. nie w iMaku. Jak wymieni dysk to straci gwarancję AFAIR.Możesz wyciągnąć dysk przed wysyłką do Cortland
dnnowak - możesz spróbować poprosić o to zawsze, ale tylko tyle.
Najrozsądniej byłoby kupić jakiś dysk zewnętrzny do TM po prostu.
albo jeżeli bardzo nie lubić backapów danych - pożyczyć od kogoś może.
#21
Napisano 10 listopada 2010 - 23:05
raczej nie może. nie w iMaku. Jak wymieni dysk to straci gwarancję AFAIR.
Racja Roberto.. przeoczyłem, że to iMac..
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych