Witam.
Niedawno na form MA wyczytałem post, w którym jeden z użytkowników skarżył się na widoczną zmniejszoną wydajność komputera. Napisał, że kiedyś już coś podobnego mu się zdarzyło i wtedy padł mu dysk. W moim przypadku takie zjawisko nie występowało, ale pomyślałem: "...a co mi tam, sprawdzę swój dysk jakimś programem". Padło na Drive Genius. Przeskanował, 0 błedów, 0 bad sectorów etc - słowem bajka.
Postanowiłem więc dziada usunąć, skoro już spełnił swoje zadanie a jest jedynie wersją demo... I tutaj pojawia się problem. Drive Genius po instalacji wrzucił mi na pasek małą ikonkę aktywości - taki prostokąciŻ z falką, wyglądającą jak wykres EKG. Myślę sobie ok, niech tam sobie wrzuca, skoro jeszcze jest aktywny. usuwam Drive Genius za pomocą App Cleaner, ale ikonka z paska nie znika. Mam w niej opcję Disable DrivePulstę™ ale nie skutkuje ona zniknięciem tej ikonki. Mało tego, teraz po restarcie komputera, mam komunikat, że brakuje plików i Drive Genius niemoże się włączyć - a ikonka jak była tak jest...
Jakieś sugestie?
Z Góry dzięki.

Problem z usunięciem Drive Genius
Rozpoczęty przez
majkelo
, 09 lis 2010 08:43
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09 listopada 2010 - 08:43
#2
Napisano 09 listopada 2010 - 09:06
zainstaluj go ponownie z menu programu(drive genius) wybierz odinstaluj
#3
Napisano 09 listopada 2010 - 12:51
Faktycznie, nie zerknąłem tam tylko od razu AppCleaner...
Juz po kłopocie. Dzięki
#4
Napisano 17 listopada 2013 - 19:03
pomocy ! problem z odinstalowaniem Drive Genius
nie mogę odinstalować drive genius. Program nie jest widoczny w aplikacjach (chciałam go usunąć przez Mackeepera). W finderze nie mogę znaleźć pliku, który nosiłby nazwę "drive genius", a na pasku mam ciągle ikonkę tego programu "Drive Genius 3 Drive Puls". Jak się tego pozbyć? Ktoś pomoże? Będę wdzięczna.
#5
Napisano 17 listopada 2013 - 20:37
Sprawdź jeszcze katalogi /Library/StartupItems/ /Library/LaunchAgents i /Library/LaunchDaemons.
A tak w ogóle to uruchom Activity Monitor, odszukaj proces z Drive Genius w nazwie, kliknij w przycisk [i] a następnie w wyświetlonym oknie kliknij w zakładkę "Open Files and Ports". I zobacz z jakich zasobów korzysta. Zabij proces i pousuwaj co trzeba. A skoro program potrafi się sam odinstalować, zainstaluj go ponownie i użyj odpowiedniego polecenia, jak napisał kol. cisu.
A tak w ogóle to uruchom Activity Monitor, odszukaj proces z Drive Genius w nazwie, kliknij w przycisk [i] a następnie w wyświetlonym oknie kliknij w zakładkę "Open Files and Ports". I zobacz z jakich zasobów korzysta. Zabij proces i pousuwaj co trzeba. A skoro program potrafi się sam odinstalować, zainstaluj go ponownie i użyj odpowiedniego polecenia, jak napisał kol. cisu.
#6
Napisano 17 listopada 2013 - 21:56
wielkie dzięki pedros
Program zniknął z paska za pomocą zakończenia procesu w monitorze aktywności.
- - - Połączono posty - - -
niestety problem nadal się pojawia. Usunęłam foldery w których się znajdował. Chciałam zamknąć go poprzez Monitor Aktywności, ale ciągle od nowa się włącza i od nowa jest dostępny w usuniętych folderach. Próbowałam go zainstalować ponownie bo myślałam, że będzie opcja uninstal, ale niestety jej nie ma (przynajmniej ja jej nie widzę).

- - - Połączono posty - - -
niestety problem nadal się pojawia. Usunęłam foldery w których się znajdował. Chciałam zamknąć go poprzez Monitor Aktywności, ale ciągle od nowa się włącza i od nowa jest dostępny w usuniętych folderach. Próbowałam go zainstalować ponownie bo myślałam, że będzie opcja uninstal, ale niestety jej nie ma (przynajmniej ja jej nie widzę).
#7
Napisano 17 listopada 2013 - 22:43
W manualu programu jest napisane że ta opcja jest w Drive Genius Menu - szukaj.
#8
Napisano 17 listopada 2013 - 23:14
ja mam demo programu i w menu głównym nie mam takiej opcji.
#9
Napisano 17 listopada 2013 - 23:29
No bez żartów ... - w tym przypadku nie ma znaczenia demo czy full.
#10
Napisano 17 listopada 2013 - 23:48
serio, nie miałam takiej funkcji (może poprzednio coś źle odinstalowałam). W każdym razie zainstalowałam "pełną" wersję, odinstalowałam i problem zniknął. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych