Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak sprawdzić, czy iPod nano jest fabrycznie nowy?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 BigStuff

BigStuff
  • 28 postów

Napisano 27 października 2010 - 16:59

Witam, Parę dni temu zamówiłem iPoda nano 4g(8gb 370zł) sprzedawca określa go, jako fabrycznie nowy. Jednak z uwagi na pewne podejrzenia ze względu na atrakcyjność jego ofert i ilość negatywnych komentarzy, chciałbym się od Was dowiedzieć na co mam zwrócić uwagę po otrzymaniu go aby w razie niezgodności z opisem jak najszybciej go zwrócić/reklamować. Pozdrawiam, BigStuff

#2 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 27 października 2010 - 17:06

co znaczy 'fabrycznie nowy'? w pudełku? bez pudełka?

#3 BigStuff

BigStuff
  • 28 postów

Napisano 27 października 2010 - 17:13

Fabrycznie nowy czyli taki, który po opuszczeniu fabryki nie posiadał prawnego nabywcy, nie licząc pośredników... Po prostu nowy, mógł być co najwyżej otwierany w celu sprawdzenia, czy działa, ale o tym sprzedawca nie informuje na aukcji.

#4 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 27 października 2010 - 17:33

no to pytanie czy był otwierany czy nie.

#5 BigStuff

BigStuff
  • 28 postów

Napisano 28 października 2010 - 19:37

Sprzedawca nie odpisał, dostałem tylko wiadomość o wysyłce i numer listu przewozowego, tak więc, czy jest jakiś "techniczny" sposób, żeby sprawdzić, czy sprzęt jest nowy?

#6 Daniel

Daniel
  • 925 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 28 października 2010 - 20:30

To, że sprzęt był otwierany o niczym nie świadczy, sam sprawdź ile jest aukcji w stylu: "otwarty w celu sprawdzenia", w to niczym nie przeszkadza. Nano czwartej generacji ma wyświetlacz ze szkła, więc jak był używany pewnie będą widoczne ryski. Zresztą... Chyba sam umiesz rozróżnić sprzęt nowy od używanego;) Ciesz się iPodem, a nie martw szczegółami.

#7 sandr

sandr
  • 161 postów

Napisano 28 października 2010 - 21:04

Sprawdzony sposób - dzwonisz do serwisu iSource, podajesz numer urządzenia i po chwili wiesz już wszystko.
Też kiedyś kupiłem iPoda, wg opisu "fabrycznie nowy" (na pierwszy rzut oka - tyle, że uszkodzony :-)).
Po rozmowie z serwisem okazało się, że... miał jeszcze pół roku gwarancji. Portal aukcyjny pięknie się wypiął,
gość otrzymał negatywny komentarz (zrewanżował się z resztą identycznym) i tylko serwis zachował się profesjonalnie
wymieniając mi sprzęt na nowy (realnie)...
Pozdr.

#8 Daniel

Daniel
  • 925 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 28 października 2010 - 21:18

Sprawdzony sposób - dzwonisz do serwisu iSource, podajesz numer urządzenia i po chwili wiesz już wszystko.
Też kiedyś kupiłem iPoda, wg opisu "fabrycznie nowy" (na pierwszy rzut oka - tyle, że uszkodzony :-)).
Po rozmowie z serwisem okazało się, że... miał jeszcze pół roku gwarancji. Portal aukcyjny pięknie się wypiął,
gość otrzymał negatywny komentarz (zrewanżował się z resztą identycznym) i tylko serwis zachował się profesjonalnie
wymieniając mi sprzęt na nowy (realnie)...
Pozdr.


Apple iPodów nie naprawia, tylko wymienia jeśli mają do tego podstawy. Dowód zakupu interesuje ich dopiero, kiedy gwarancja teoretycznie wygasła - wtedy na podstawie daty zakupu mogą zrealizować naprawę czy wymianę. Działa to bardzo fajnie i elastycznie.

Pozdrawiam




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych