
Jak sprawdzić, czy iPod nano jest fabrycznie nowy?
#1
Napisano 27 października 2010 - 16:59
#2
Napisano 27 października 2010 - 17:06
#3
Napisano 27 października 2010 - 17:13
#4
Napisano 27 października 2010 - 17:33
#5
Napisano 28 października 2010 - 19:37
#6
Napisano 28 października 2010 - 20:30
#7
Napisano 28 października 2010 - 21:04
Też kiedyś kupiłem iPoda, wg opisu "fabrycznie nowy" (na pierwszy rzut oka - tyle, że uszkodzony :-)).
Po rozmowie z serwisem okazało się, że... miał jeszcze pół roku gwarancji. Portal aukcyjny pięknie się wypiął,
gość otrzymał negatywny komentarz (zrewanżował się z resztą identycznym) i tylko serwis zachował się profesjonalnie
wymieniając mi sprzęt na nowy (realnie)...
Pozdr.
#8
Napisano 28 października 2010 - 21:18
Sprawdzony sposób - dzwonisz do serwisu iSource, podajesz numer urządzenia i po chwili wiesz już wszystko.
Też kiedyś kupiłem iPoda, wg opisu "fabrycznie nowy" (na pierwszy rzut oka - tyle, że uszkodzony :-)).
Po rozmowie z serwisem okazało się, że... miał jeszcze pół roku gwarancji. Portal aukcyjny pięknie się wypiął,
gość otrzymał negatywny komentarz (zrewanżował się z resztą identycznym) i tylko serwis zachował się profesjonalnie
wymieniając mi sprzęt na nowy (realnie)...
Pozdr.
Apple iPodów nie naprawia, tylko wymienia jeśli mają do tego podstawy. Dowód zakupu interesuje ich dopiero, kiedy gwarancja teoretycznie wygasła - wtedy na podstawie daty zakupu mogą zrealizować naprawę czy wymianę. Działa to bardzo fajnie i elastycznie.
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych