Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jailbreak, a co pozniej?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 stig

stig
  • 135 postów

Napisano 23 października 2010 - 11:39

iPhone 4 z Orange z tego tygodnia. iOS 4.1 (modem firmware 02.10.04). Dzisiaj zrobilem jailbrek za pomoca GreenPois0n. Jako ze jestem kompletnym laikiem w temacie zabezpieczen czy w ogole jakichkolwiek powazniejszych kombinacji z telefonami, chcialbym prosic, aby ktos ogarniety w temacie, wylozyl mi "jak krowie na rowie" -- czego powinienem sie teraz wystrzegac, obawiac, na co zwracac uwage, itd. Chodzi mi konkretnie o kolejne aktualizacje oprogramowania iOS. Mam sie wstrzymywac z aktualizacja, kiedy takowa sie ukaze? Czy taki update, z racji jailbreaku, moze mi zablokowac telefon? Czasami rzucaly mi sie w oczy jakies komentarze na blogach dotyczacych iP, wlasnie po pojawieniu sie aktualizacji, z informacjami do uzytkownikow danej wersji iOS po JB, zeby np. sie wstrzymac z aktualizacja, bo cos tam ona blokuje. Nigdy wczesniej nie mialem JB w iP, wiec nie zawracalem sobie tym glowy, a teraz takie informacje, na pewno by mi sie przydaly (aczkolwiek prosto, lopatoligocznie wylozone).

#2 PanLLamer

PanLLamer
  • 173 postów
  • SkądSopot, PL

Napisano 23 października 2010 - 11:53

Nie aktualizuj do nowszego iOS od razu, najpierw poczytaj o tym sofcie czy jest na niego jailbreak itd. Jailbreak nic tobie nie zrobi z telefonem a wręcz pomoże. Nikt Tobie nie zablokuje iP. Zainstaluj na początek z Cydii program o nazwie WinterBoard, dzięki niemu będziesz mógł zmienić wygląd swojego telefonu. Ściągaj na niego motywy za pomocą Cydii. Możesz ściągnąć SBsetting. Ułatwione oraz przyśpieszone ustawienia dla iPhona, wystarczy przejechać palcem bo tym wąskim górnym paskiem na którym masz zasięg, sieć oraz baterię.

#3 stig

stig
  • 135 postów

Napisano 23 października 2010 - 12:06