

Reklamacja laptopa... pomocy!
#1
Napisano 22 października 2010 - 20:43

#2
Napisano 22 października 2010 - 21:02
#3
Napisano 22 października 2010 - 21:08
#4
Napisano 22 października 2010 - 21:54
#5
Napisano 23 października 2010 - 08:14
#6
Napisano 23 października 2010 - 08:31
nie musi. gwarancja to jest dobrowolne oświadczenie producenta. 24 miesiące to odpowiedzialność sprzedawcy i jak juz zostało wyżej napisane nie liczyłbym na pozytywne załatwienie sprawy.Czy ma w takim przypadku zastosowanie dyrektywa PE dotyczące tego iż każdy towar oferowany na terenie UE musi być objęty 24 miesięczną gwarancją?
kolejna głupota. jedyny ustawowy termin dotyczący zwrotu to 10 dni jeśli towar został zakupiony poza siedzibą sklepu czyli np sprzedaż wysyłkowa.Zareklamowac w sensie oodac juz nie mozesz(do 14dni).
Ludzie, pofatygujcie się by poczytać ustawę i nie pisać głupot.
#7
Napisano 23 października 2010 - 08:50
"ciekawe" jest również to iż migotanie i gaśnięcie podświetlenia (obraz cały czas jest wyświetlany jak się popatrzy z bardzo bliska nie ma jedynie podświetlenia) dzieje się jedynie podczas pracy na baterii. Gdy komputer jest podłączony do zasilania problem nie występuje...
Miałem coś takiego w Pavilionie DV-5. Rozkręciłem go na tyle, żeby dostać się do miejsca wpięcia kabelka matrycy do płyty głównej (wystarczyło wyjąć klawiaturę). Kabelek jest tam dosyć ciasno poprowadzony i po kilku miesiącach używania być może coś się przetarło. Poprowadziłem go trochę inaczej, docisnąłem wtyk na płycie i jak ręką odjął

Nie mam już tego HP-ka, ale aktualny właściciel nie ma żadnych problemów. Mam nadzieję, że u Ciebie będzie podobnie.
#8
Napisano 23 października 2010 - 09:08
Miałem coś takiego w Pavilionie DV-5. Rozkręciłem go na tyle, żeby dostać się do miejsca wpięcia kabelka matrycy do płyty głównej (wystarczyło wyjąć klawiaturę). Kabelek jest tam dosyć ciasno poprowadzony i po kilku miesiącach używania być może coś się przetarło. Poprowadziłem go trochę inaczej, docisnąłem wtyk na płycie i jak ręką odjął
Nie mam już tego HP-ka, ale aktualny właściciel nie ma żadnych problemów. Mam nadzieję, że u Ciebie będzie podobnie.
może w takim razie spróbuje do niego zajrzeć...

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych