Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

jak wgrać soft do iphone 4

• Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 syberka

syberka
  • 161 posts

Posted 16 October 2010 - 22:06

Witam.Wgrywałem temat i mój iphone się powiesił.teraz wyświetla tylko płytkę i kabelek.Posiadam soft 4.0.1 ściągąłem umbrelą plik SHSH ale ma rozszerzenie 4.0.2 shsh.Telefon posiada simlock na angielską sieć.Jak NIE aktualizować telefonu do najnowszego softu.Jak ponownie wgrać 4.0.1 i ściągnąć simlock? Prosze o pomoc. P.S jestem totalnym laikiem

#2 Jobs

Jobs
  • 267 posts
  • SkądCupertino

Posted 17 October 2010 - 11:13

W ustawieniach TinyUmbrelli weź opcję "Advanced" wybierz swój telefon oraz soft i poproś o pliki SHSH z Cydii, odpalasz serwer TSS, ściągasz soft (4.0.1 / 4.0.2 - bez różnicy), odpalasz iTunes, SHIFT + ODTWÓRZ, wybierasz pobrany soft, po instalacji i aktywacji robisz jailbreak (limera1n dla 4.0.1/4.0.2 lub jailbreakme.com dla 4.0.1). Po jailbreaku wchodzisz w Cydię i instalujesz ultrasn0w, który omija twój simlock. Uważaj tylko, aby nie aktualizować softu do wersji 4.1! Jeśli nie posiadasz karty z sieci, na którą jest simlock, radziłbym użyć limera1n, który aktywuje twój telefon. Po instalacji softu, gdy na telefonie pokazany jest kabelek i logo iTunes odpalasz limera1n i postępujesz według instrukcji. Sam niedawno wgrywałem czysty soft 4.0.1 (następnie jailbreak przez limera1n i ultrasn0w) do swojego 3GS wyżej wymienionym sposobem. Możesz również aktualizować soft do wersji 4.1 bez podnoszenia basebandu (TYLKO DLA IPHONE 4), jednak jeśli jesteś w tym zielony, bym to sobie odpuścił ;)

#3 syberka

syberka
  • 161 posts

Posted 17 October 2010 - 15:00

Jobs dzięki,ale w zakładce advanced nie widze nigdzie wyboru telefonu i softu.Mam rozumieć,że wgrywam tylko soft pobrany przez tinyumbrella a nie ściągnięty z forum?Proszę o wyrozumiałość

#4 Jobs

Jobs
  • 267 posts
  • SkądCupertino