Witam
Mam problem ponieważ od kilku dni mam nowego MacBook'a Pro 17" MID 2010 i nie wiem jak skonfigurować w nim internet poprzez modem Huawei E156G wersja mego systemu 10.6.3
Poprzednio na iMac'u 21.5" 10.6.4 nie miałem tego problemu teraz nie chce się połączyć tylko rozłancza automatycznie po 5 sekundach
Z góry dzięki za pomoc
pozdr

internet na MacBook 10.6.3 poprzez modem USB HUAWEI E156G PLAY ONLINE...????
Started by
iron.gery
, 12 Oct 2010 13:29
11 replies to this topic
#1
Posted 12 October 2010 - 13:29
#2
Posted 12 October 2010 - 15:30
Opisy problemów z Huaweiami były mnóstwo razy poruszane. Poszukaj.
ps.
Sam jesteś "rozłancza".
#3
Posted 12 October 2010 - 16:53
tylko jakoś większość sposobów nie działa
"literówka"...
---------- Wpis dodano o 17:53 ---------- Poprzedni wpis dodano o 16:34 ----------
Pomoże ktoś...? :-)
"literówka"...
---------- Wpis dodano o 17:53 ---------- Poprzedni wpis dodano o 16:34 ----------
Pomoże ktoś...? :-)
#4
Posted 12 October 2010 - 19:12
Opisze jaki mam problem
Pobrałem ze strony playmobile.com sterowniki do mojego modemu E156G dla Mac OS 10.6 (obecnie mam 10.6.3)
Rozpakowałem je, wchodzę w preferencje systemowe, sieć następnie dodaje połączenie Huawei-Modem. podaje nr tel próbuje się połączyć i nagle zrywa wyświetlając komunikat "Sprawdz ustawienia i spróbuj połączyć się ponownie"
poprzednio na iMac'u 21.5" 10.6.4 działało szystko ok. Na tym samym modemie
Pomorze ktoś...???
To bardzo ważne
#6
Posted 13 October 2010 - 07:33
Użyj iPlus Manager, działa ze wszystkimi modemami - nawet z tymi nie od Plusa.
Po podłączeniu modemu wpisujesz tylko pin (jeżeli jest) i klikasz połącz. Nawet nic nie trzeba konfigurować. Tylko czasami długo wykrywa modem.
Ja używam iPlus Managera z modemem od Play i kartą sim od Orange

#7
Posted 13 October 2010 - 07:47
...potwierdzam - iPlus Manager - nowa beta - pomaga na wszystkie problemy z tym modemem.
#8
Posted 13 October 2010 - 13:18
problem rozwiązany dzięki za pomoc
pozdr
#9
Posted 13 October 2010 - 13:30
Co pomogło? iPlus Manager? Napisz dla potomnych, żeby za tydzień ktoś nie musiał pytać o to samo ;-)
#10
Posted 13 October 2010 - 14:58
Trzeba pobrać najnowsze sterowniki z Play. Najszybciej rozwijająca się sieć w Polsce i zaktualizować modem przez Windowsa. A także nie podawać numeru tel tylko w przypadku PLAY *99#
#11
Posted 13 October 2010 - 15:44
Emm... a jaki Ty tam wpisywałeś numer? W BlueConnect Ery też jest *99#. Tam się nie wpisuje czegoś w stylu '601 666 666' przecież.
#12
Posted 13 October 2010 - 15:53
wpisywałem od począku *99# przyczyną były stare sterowniki. Po aktualizacji wszystko działa
Temat do zamknięcia
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users