Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Czujnik zbliżeniowy


  • Please log in to reply
120 replies to this topic

#51 Lokria

Lokria
  • 6278 posts
  • SkądŁódź

Posted 13 October 2010 - 07:56

U mnie problem pojawił się ponownie. Wcześniej wyzerowałem ustawienia sieciowe i było jakiś czas ok. Dziś zobaczę jak jest z serwisem w Łodzi. iSource przyjmnie bezproblemowo sprzęt do naprawy tylko trzeba wysyłać. Mam pod nosem Ragz zobaczymy co oni powiedzą. Generalnie jak wymienią na nowy od razu trafia na Allegro. Mam już dość "niezawodnego" sprzętu Apple za chore pieniądze. 3G zdobyło moje serce brakiem jakichkolwiek problemów, 3GS podążał jego śladem. 4 to porażka


Nie chce wprowadzić Cie w błąd, ale mniej więcej rok temu naprawiałam sprzęt w Ragz i Pani poinformowała mnie że naprawiają wszystkie produkty apple z wyjątkiem iPhonów. Może od tego czasu to się zmieniło.

#52 Wojtasio

Wojtasio
  • 337 posts
  • SkądŁódź

Posted 13 October 2010 - 08:16

Przed chwilką dzwoniłem i naprawiają. Nie ma problemu również z egzemplarzami zakupionymi w UE. Zaraz do nich jadę

#53 Lokria

Lokria
  • 6278 posts
  • SkądŁódź

Posted 13 October 2010 - 08:31

Ok to widocznie się zmieniło. Pozdrawiam.

#54 Wojtasio

Wojtasio
  • 337 posts
  • SkądŁódź

Posted 13 October 2010 - 16:30

Już dostałem info z serwisu :). Status naprawy - zamówiony nowy telefon

#55 bartek1529

bartek1529
  • 578 posts

Posted 13 October 2010 - 17:49

Wojtasio, powiedz w jaki sposób to załatwiłeś, będę ogromnie wdzięczny

#56 Wojtasio

Wojtasio
  • 337 posts
  • SkądŁódź

Posted 13 October 2010 - 18:03

Zaniosłem tel do serwisu Ragz. Opisałem problem z czujnikiem. Pani powiedziała mi że pewnie będzie wymiana na nowy. Po obiedzie dostałem mail z wiadomością o wymianie na nowy.

#57 bartek1529

bartek1529
  • 578 posts

Posted 13 October 2010 - 18:10

Nie oddawałes do salonu operatora tylko bezposrednio do nich? Sory ze tak pytam ale chce miec 100% pewnosci zanim go zawioze

#58 lewy

lewy
  • 1034 posts
  • SkądMálaga

Posted 13 October 2010 - 18:14

Ale na jakiej podstawie, na gwarancji, czy jak?

#59 kleskus

kleskus
  • 821 posts

Posted 13 October 2010 - 18:18

Właśnie, Wojtasio - jakbyś mógł coś więcej napisać. Można tam oddać telefon zakupiony w UK? (Z tego co napisałeś wnioskuję że tak) Wtedy i mój poleci prosto na allegro, o ile wymienią na nowy :)

#60 ostasz

ostasz
  • 36 posts

Posted 13 October 2010 - 18:25

Czujnik zbliżeniowy - dobre wieści soft 4.2 Witam, Dobre wieści Apple uporało się z problemem czujnika zbliżeniowego. W najnowszej becie (3) problem nie występuje Już nie wybieram uchem numerów ) Pozdrawiam, Piotr

#61 Wojtasio

Wojtasio
  • 337 posts
  • SkądŁódź

Posted 13 October 2010 - 21:46

No więc już wyjaśniam:
Mam iPhona z Francji ze sklepu Apple Store. W związku z tym, że komisja UE wymusiła na Apple zmianę polityki gwarancyjnej dotyczącej iPhona i iPoda, gwarancja obowiązuje na całym świecie. Wcześniej te 2 zakupione produkty można było reklamować tylko w kraju zakupu.
Co do gwarancji nie jest potrzebny żaden dokument. Dlaczego? Dlatego że telefon posiada 12 miesięcy gwarancji od momentu pierwszej aktywacji. Na stronie Apple jest możliwość sprawdzenia okresu gwarancyjnego:
https://selfsolve.ap...rantyDynamic.do

#62 Kintuh

Kintuh
  • 66 posts
  • SkądKatowice

Posted 14 October 2010 - 19:48

W moim egzemplarzu również występuje opisana wada/usterka z czujnikiem ruchu. To jest śmieszne, że "telefon" (nie da się przez to rozmawiać) ma takie problemy. Nie zdarzyło mi się jeszcze przeprowadzić normalnej rozmowy bo albo zasięg (inny problem), albo czujnik. Tak jak chwaliłem sobie 3GS'a tak ten model trafi chyba na allegro, może ktoś inny będzie miał cierpliwość na czekanie w serwisie, ale moja miesięczna przygoda z tym "rewolucyjnym" urządzeniem dobiega końca.

#63 bartek1529

bartek1529
  • 578 posts

Posted 14 October 2010 - 20:22

W każdym poscie ludzie się tak odgrażają ale ostatecznie i tak zostają z iphonem w ręku. Dzięki wojtasio, jak będę miał chwile to skocze do nich, zobaczymy co powiedzą. Oczywiście napiszę, może przyda się kiedyś komu innemu

#64 bjabrzyk

bjabrzyk
  • 544 posts

Posted 14 October 2010 - 21:02

miałem ten problem na orginalnym 4.0.1. Po aktualizacji na 4.1 jak na razie ani razu mi nie przerwał rozmowy/zadzwonił do kogoś innego sam(zdarzało się wcześniej) itp. itd.

#65 Wojtasio

Wojtasio
  • 337 posts
  • SkądŁódź

Posted 14 October 2010 - 21:19

W każdym poscie ludzie się tak odgrażają ale ostatecznie i tak zostają z iphonem w ręku. Dzięki wojtasio, jak będę miał chwile to skocze do nich, zobaczymy co powiedzą. Oczywiście napiszę, może przyda się kiedyś komu innemu


No widzisz zostają, ale ja osobiście wiem dlaczego. Czekam na nowy egzemplarz, który chciałbym sprzedać. Ale co kupić w zamian?? Jedyny rozsądny zakup to jakiś nic nie mający sprzęt. Osobiście jestem w kropce. Przed zapoznaniem się z iPhonem wałkowałem masę telefonów - głownie firmy Nokia - i każdy jeden się a to wieszał, a to mulił. Kupując pierwszego ipka straciłem chęć szybkiego sprzedania i zakupu nowego urządzenia. I tak było do modelu 4 :/. Nie wiem czy nie pozostanie mi otworzyć nowego pudełka i łudzić się, że będzie bez wad

#66 Wojtasio

Wojtasio
  • 337 posts
  • SkądŁódź

Posted 15 October 2010 - 15:06

No więc Apple rozwiązało moje rozterki za mnie. Dziś odebrałem nówkę z serwisu - jestem w szoku bo całość trwała 3 dni! Ale nie jest tak słodko do końca gdyż dostałem sam nowy telefon a reszta (pudełko,ładowarka/słuchawki) pozostała z poprzednika. W takiej sytuacji ciężko będzie dostać przyzwoita cenę za telefon. Pudełko i dowód zakupu z innym numerem imei, jedynie kartka z serwisu o wymianie telefonu - to nie wróży szybkiej i opłacalnej sprzedaży, więc zostaje u mnie. Jak będzie wykazywał kolejne wady od razu serwis.

#67 lewy

lewy
  • 1034 posts
  • SkądMálaga

Posted 15 October 2010 - 17:09

Ale to darmowo, tak? To czemu Ragz tym się zajmował?

#68 Wojtasio

Wojtasio
  • 337 posts
  • SkądŁódź

Posted 15 October 2010 - 18:05

Bo jest autoryzowanym serwisem Apple. Zobacz sobie na stronie

#69 Andrew Twin

Andrew Twin
  • 13 posts

Posted 15 October 2010 - 18:56

Wojtasio napisz czy wymieniony ipek posiada te same wady co poprzedni Twój model i czy może jest jakaś poprawa bo wydaje mi się, że i tak to wina softu czyli czekamy na os 4.2?

#70 lewy

lewy
  • 1034 posts
  • SkądMálaga

Posted 15 October 2010 - 19:01

Wojtasio, to fajna sprawa, bo Cortland nie bierze iPhonów.

#71 Wojtasio

Wojtasio
  • 337 posts
  • SkądŁódź

Posted 15 October 2010 - 19:42

Na chwilę obecną wszystko jest OK, ale dajcie mi kilka dni i będę wszystko wiedział. Jedno czego nie ma to tego dziwnego brzęczenia przy potrząsaniu

#72 bar-trek

bar-trek
  • 6159 posts

Posted 15 October 2010 - 19:57

U mnie jest wszystko OK, ale u kolegi już nie - działa losowo.

#73 lewy

lewy
  • 1034 posts
  • SkądMálaga

Posted 15 October 2010 - 19:59

No u mnie było dziwnie, z dwa razy zdarzyło się wyciszyć, a potem już nie, mam nadzieję, że w serwisie jakoś wskrzeszą to i wymienią iP.

#74 kleskus

kleskus
  • 821 posts

Posted 15 October 2010 - 21:42

Dostałem dziś od nich maila żebym dostarczył telefon. Super :) Dzięki Wojtasio za informację.

#75 bartek1529

bartek1529
  • 578 posts

Posted 16 October 2010 - 23:31

A jeszcze powiedz tylko wojtasio jak jest z ekranem? Bo jestem ciekaw czy dają nówki sztuki czy nówki refubrished i po ekranie czasmi widac lekką róznicę. A właśnie byłem ciekaw jak z dodatkami, czy jak oddam sam tel to dostane nowy komplet i bede mial 2x sluchawki ale jak widac niestety nie




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users