Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ładowarki iPhone/iPad - czy są uniwersalne?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#1 lobotommy

lobotommy
  • 554 postów
  • SkądGliwice

Napisano 13 września 2010 - 09:05

1)Czy ładowarka od iPhone'a daje dobre napiecie do ładowania iPada? 2) I w drugą stronę - czy ładowarka iPada nie daje zbyt dużego napięcia do ładowania iPhone'a? iPad z Usa, iPhone "europejski". I czy prócz samych ładowarek jest ważne którym kablem ładujemy czyli czy tym iPadowym czy tym drugim? Wybaczcie ale nie jestem elektrykiem, i nie mam pojęcia zielonego o tych kwestiach dlatego prosze mnie nie opieprzać za te pytania :). pozdrawiam

#2 yahuto

yahuto
  • 323 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 września 2010 - 09:31

dolaczam sie do pytania, na ladowarce do ipada pierwsza linia informuje o 10W na ladowarce do iphona takiego info nie ma.

#3 Jax

Jax
  • 462 postów
  • SkądDolina Muminków

Napisano 13 września 2010 - 09:44

Dokładnie, do iphona/ipoda jest normalny zasilacz usb. Zasilacz do iPada jest 10W. Tym od iphona można spokojnie ładować ipada, będzie to trwało poprostu dłużej. W końcu oba urządzenia ładujemy też przez usb.

#4 lobotommy

lobotommy
  • 554 postów
  • SkądGliwice

Napisano 13 września 2010 - 09:49

ok, ale co z tego wynika? Wybaczcie, ja sie nie znam. Nie wiem czym się różni normalny zasilacz USB od zasilacza 10W. Podładuję jedno drugim czy musze zmieniać za każdym razem i używac odpowiednio inny zasilacz do innego sprzętu?

#5 Jax

Jax
  • 462 postów
  • SkądDolina Muminków

Napisano 13 września 2010 - 09:53

Wg informacji z ich www, ładowarką od iPada można ładować inne urządzenia Apple iPad 10W USB Power Adapter - Apple Store (U.S.)

Dodatkowo odpowiedź z Q&A:

can I use this 10W adapter to charge my iphone or ipod as well?