Tworzenie oddzielnego folderu i pliku z wykładem jest mało wydajne przy dużej ilości wiedzy. Tak więc czy macie pomysł jak to ze sobą pogodzić i ładnie zebrać do jednego programu, edytora tekstu i katalogera masę stworzonych tekstów?
Ewentualnie jeśli nikt nie zna takiego programu-combo, to może sam program do katalogowania?
Za pomoc stawiam piwo po obronieniu pracy (za jakieś 3 lata )
Studia, notatki, wydajny ład i porządek.
Rozpoczęty przez
TheMan
, 10 wrz 2010 17:00
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10 września 2010 - 17:00
#3
Napisano 10 września 2010 - 17:30
A dlaczego to w folderach jest mało wydajne, wszystko sobie ładnie można zorganizować w podfoldery, no i plus Spotlight, przynajmniej dla mnie jest to dużo lepsze niż jakieś programy typu Evernote lub inne. Wiem, wiem "babranie się w folderach" jak to niektórzy by powiedzieli
#4
Napisano 10 września 2010 - 18:43
semestr/przedmiot/wykłady|ćwiczenia? Czasem jest fajnie coś plaintextem nawet pisać i używać jakiegoś svn/git (może nawet dropbox) do synchronizacji i współużytkowania z innymi ludźmi z roku - przydaje się
IMO katalogi+spotlight;)
IMO katalogi+spotlight;)
#5
Napisano 13 września 2010 - 16:52
Osobny katalog na materiały z każdych zajęć + jeden ogólny na semestr + iCal? I po co tracić czas na szukanie jakiegoś programu
#7
Napisano 10 grudnia 2010 - 16:04
Albo Thoughts. Ale wtedy już nie ma chmury więc ciężko wymieniać między ludźmi.
#9
Napisano 20 stycznia 2011 - 02:29
Ja korzystam z Notebook firmy Circus Ponies trzeci rok i jestem mega zadowolony.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych