Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Orange nie ma już iPhone'ów?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
909 odpowiedzi w tym temacie

#426 Patrykw

Patrykw
  • 580 postów

Napisano 08 października 2010 - 17:39

Ja za to wiem co mam myśleć. Niech tylko miną te kłopoty z dostępnością iP, to pójdę do Orange po wymianę telefonu, ponieważ nie po to kupuję jeden z najdroższych telefonów na rynku, żeby mieć gorszy zasięg niż w starej nokii.

#427 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 października 2010 - 17:56

hmmm Orange ma 30 dni na to żeby przysłać Ci nowy telefon i po ty czasie możesz żądać albo zadośćuczynienia lub też właśnie wnioskować o odstąpienie od umowy to usłyszałem w Orange w biurze obsługi klienta jak i od opiekuna. Poza tym według regulaminu Orange i tego co piszą na stronie to: "Jeżeli kupiłeś telefon drogą wysyłkową, to możliwość skorzystania z rękojmi istnieje w salonie firmowym Orange. Sprawdź listę salonów." czyli znaczy to, że jeżeli kupiliście telefon na firmę i coś jest nie tak idziecie do salonu firmowego i oddajecie telefon a nie wysyłacie kurierem na swój własny koszt kurierem!


Pytanie czy skorzystales z gwarancji czy rekojmi, bo jezeli z gwarancji to gwarantem jest Apple badz podmiot trzecie (w tym przypadku zapewne Regenesis) a sprzedawca tylko posrednikiem. Natomiast jezeli skorzystales z rekojmi, wtedy dopiero strona jest sprzedawca. Czyli jezeli oddales na gwarancje to roszczenia musisz kierowac w stosunku do gwaranta. A to co mowia konsultanci to zweryfikuj na wszelki wypadek w regulaminach, bo znam przypadki, kiedy konsultant kazal cos zrobic a okazywalo sie ze na koncu dostal po tylku klient bo konsultant bajki wymyslal.

ja w zasadzie liczę na to, że się opamiętają i ktoś w końcu ze mną porozmawia, bo w tej sytuacji jest wiele takich rzeczy gdzie Orange dało dupy:]np.to, że Orange w ciągu 30 dni pisemnie nie odpowiedział na moją reklamację,dział reklamacji mimo moich próśb i mojego opiekuna nie raczył się odezwać,nikt ani razu z orange nie zadzwonił do mnie w sprawie mojej reklamacji i wszystkie informacje musiałem wyciągać sam itp. itd.

Operator ma obowiazek odpowiedziec na reklamacje, pod warunkiem, ze wyraznie napisales slowo reklamacja, jezeli nie ma slowa o reklamacji w tym co pisales to traktuja to jako zgloszenie, skarge czy cokolwiek innego i nie maja obowiazku sie w zaden sposob ustosunkowac do tego, aczkolwiek nie jestem pewien czy w tym wypadku reklamacja moze obejmowac towar ktorym oni handluja, czy tez nie odnosi sie tylko do tego co reguluje ustawa "prawo telekomunikacyjne" czyli uslug telekomunikacyjnych.

Ale to wszystko najlepiej gdybys zweryfikowal u prawnika. Tym bardziej, ze biorac to na firme, masz znacznie mniej praw niz gdybys to wzial jako Kowalski.

#428 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 października 2010 - 18:04

Pytanie czy skorzystales z gwarancji czy rekojmi, bo jezeli z gwarancji to gwarantem jest Apple badz podmiot trzecie (w tym przypadku zapewne Regenesis) a sprzedawca tylko posrednikiem. Natomiast jezeli skorzystales z rekojmi, wtedy dopiero strona jest sprzedawca. Czyli jezeli oddales na gwarancje to roszczenia musisz kierowac w stosunku do gwaranta. A to co mowia konsultanci to zweryfikuj na wszelki wypadek w regulaminach, bo znam przypadki, kiedy konsultant kazal cos zrobic a okazywalo sie ze na koncu dostal po tylku klient bo konsultant bajki wymyslal.

Operator ma obowiazek odpowiedziec na reklamacje, pod warunkiem, ze wyraznie napisales slowo reklamacja, jezeli nie ma slowa o reklamacji w tym co pisales to traktuja to jako zgloszenie, skarge czy cokolwiek innego i nie maja obowiazku sie w zaden sposob ustosunkowac do tego, aczkolwiek nie jestem pewien czy w tym wypadku reklamacja moze obejmowac towar ktorym oni handluja, czy tez nie odnosi sie tylko do tego co reguluje ustawa "prawo telekomunikacyjne" czyli uslug telekomunikacyjnych.

Ale to wszystko najlepiej gdybys zweryfikowal u prawnika. Tym bardziej, ze biorac to na firme, masz znacznie mniej praw niz gdybys to wzial jako Kowalski.


Weryfikowałem poszukałem i w istocie jest tak jak napisałem tym bardziej, że dostałem od orange pismo i to z datą wsteczną(pismo dostałem jakoś koło 5 września a na liście było 1 września gdzie reklamacje składałem pierwszego września koło 19) że moja reklamacja jest rozpatrywana i w ciągu 30 dni otrzymam odpowiedź.Jednym słowem muszą mi na to odpisać pisemnie czego nie zrobili.Z aparatem tez jest tak jak napisałem czyli muszą w ciągu 30 dni mi go wysłać i nie moja już sprawa gdzie oni go znajdą.Po 30 dniach mogę wnioskować o zadość uczynienie itp.
Wiesz ja przyszedłem do salonu firmowego na Pańską żeby telefon zwrócić a oni mi powiedzieli, że muszę go odesłać.Nie powoływałem się na nic w sumie(może i trochę mój błąd, że nie spojrzałem w regulamin na stronę itp. ale od razu jak dostałem chciałem go zwrócić więc nie wiedziałem w zasadzie na jakiej podstawie)
a co mam nadzieje na opamiętanie to chodzi mi oto, że w takiej sytuacji rynkowej gdzie każda sieć walczy o każdego klienta to jak Orange nagle starci za jednym machem 17 numerów to zaboli

#429 rozer

rozer
  • 29 postów

Napisano 08 października 2010 - 18:08

właśnie dzwonił do mnie pan z orange w ramach mojej reklamacji i powiedział że jest wstrzymana produkcja iPhone4 w związku z problemem anteny i nie wiadomo narazie kiedy będą telefony dostępne, cała sytuacja jest związana z wstrzymaniem produkcji przez apple :) nie wiem na ile to prawda ale takie dostałem info od konsultanta przed chwilą :) ma to niby też związek z bumperami że były do 30 września a od października jest wstrzymana produkcja :) nie wiem co myśleć o tym :)


Czyli wynika z tego , że od 8 dni fabryka stoi i nic nie robi , bo ktoś nie może łaskawie dokonać drobnej korekty w schemacie i dać albo mocniejszą antenę , przedłużyć ją , bądź zmienić miejsce w którym się znajduje.
Pomijam fakt , co z osobami , które telefon posiadają od 2 miesięcy , ale w takim tempie (produkcja + wysyłka) , to IP4 nie będzie dostępny w tym miesiącu , a dokładny termin stoi pod znakiem zapytania.
Nie rozumiem jak tego typu wada może pojawić się w wysokiej klasy sprzęcie za cenę 5k zł , to jest po prostu chore.

#430 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 października 2010 - 18:42

Weryfikowałem poszukałem i w istocie jest tak jak napisałem tym bardziej, że dostałem od orange pismo i to z datą wsteczną(pismo dostałem jakoś koło 5 września a na liście było 1 września gdzie reklamacje składałem pierwszego września koło 19) że moja reklamacja jest rozpatrywana i w ciągu 30 dni otrzymam odpowiedź.Jednym słowem muszą mi na to odpisać pisemnie czego nie zrobili.Z aparatem tez jest tak jak napisałem czyli muszą w ciągu 30 dni mi go wysłać i nie moja już sprawa gdzie oni go znajdą.Po 30 dniach mogę wnioskować o zadość uczynienie itp.


Jezeli faktycznie masz potwierdzenie przyjecia od nich reklamacji i uzywaja tego zwrotu w pismie - datowane jest na 1 wrzesnia, bo to zapewne jest tylko POTWIERDZENIE przyjecia przez nich pisma/reklamacji i jezeli faktycznie Orange zakwalifikowalo to jako reklamacje (i uzywaja tego terminu), to w tej chwili już uznali zgodnie z prawem te reklamacje i musza Ci dac wszystko co od nich chcesz, pod warunkiem, że napisałeś że chcesz tego, tego czy tamtego. Jezeli napisales, ze musza CI wymienic na nowy telefon albo zwrócić pieniądze, to moga sobie wybrac co chca zrobic i moga Ci dac nowy telefon, ale czas dania CI tego telefonu nie jest juz niestety okreslony w prawie i zapewne sie wykpia z tego, bo jezeli nie maja go na stanie to Ci dac nie moga i tak sie moga tlumaczyc i sa kryci.

a co mam nadzieje na opamiętanie to chodzi mi oto, że w takiej sytuacji rynkowej gdzie każda sieć walczy o każdego klienta to jak Orange nagle starci za jednym machem 17 numerów to zaboli

Walcz, trzymam kciuki, tylko niestety przy walkach takich nie mozna nigdy wierzyc na slowo konsultantom i innym tylko trzeba samemu zawsze przeczytac wszystko, bo operator kazde Twoje potkniecie czy brak wykorzysta na swoja korzysc.

---------- Wpis dodano o 19:42 ---------- Poprzedni wpis dodano o 19:41 ----------

Czyli wynika z tego , że od 8 dni fabryka stoi i nic nie robi , bo ktoś nie może łaskawie dokonać drobnej korekty w schemacie i dać albo mocniejszą antenę , przedłużyć ją , bądź zmienić miejsce w którym się znajduje.
Pomijam fakt , co z osobami , które telefon posiadają od 2 miesięcy , ale w takim tempie (produkcja + wysyłka) , to IP4 nie będzie dostępny w tym miesiącu , a dokładny termin stoi pod znakiem zapytania.
Nie rozumiem jak tego typu wada może pojawić się w wysokiej klasy sprzęcie za cenę 5k zł , to jest po prostu chore.


A gdzies sie takich bzdur naczytal, ze fabryka stoi. Nie sadzisz, ze gdyby stala, to wszystkie powazne serwisy napisaly by o tym ze sto razy, a jak na razie nie ma o tym nigdzie slowa.

#431 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 października 2010 - 18:44

wiem dlatego każdy krok który robię jest konsultowany z odpowiednimi osobami:]co nie zmienia faktu że jak nic nie wyjdzie to era lub plus przyjmie mnie z otwartymi ramionami i da fajna ofertę:]czekając tyle tygodni moge się uzbroic w jeszcze kilka tygodni cierpliwości i wywalczyć to co chce:]

#432 rozer

rozer
  • 29 postów

Napisano 08 października 2010 - 18:57


A gdzies sie takich bzdur naczytal, ze fabryka stoi. Nie sadzisz, ze gdyby stala, to wszystkie powazne serwisy napisaly by o tym ze sto razy, a jak na razie nie ma o tym nigdzie slowa.


Kolejna osoba , która nie potrafi czytać ze zrozumieniem.Opcji cytuj użyłem celowo , aby było widać , że próbuję coś wydedukować z wypowiedzi poprzednika i informacji , które podał.Dalsza część wypowiedzi to tylko luźne uwagi w stosunku do obecnej sytuacji.

BTW Jakby tak ktoś z Ery zaczął przeglądać te posty i zmodyfikował ofertę , to pewnie Orange mógłby dać sobie spokój ze sprowadzaniem IP4.

#433 Kintuh

Kintuh
  • 66 postów
  • SkądKatowice

Napisano 08 października 2010 - 19:01

ja swojego iP4 32GB dostałem w Orange po 9 dniach oczekiwania (Chorzów, ul. Wolności) (na stanie były tylko 2 szt. 16GB). Kartę microSIM otrzymałem dzień później bo nie mieli ich na stanie niestety. Jeżeli chodzi o zasięg to rzeczywiście istnieje problem przynajmniej w moim egzemplarzu, ale bardziej denerwuje mnie to, że podczas rozmowy wyciszam telefon uchem! (soft. 4.1, czyżby ekran się nie blokował?), jeżeli chodzi o zasięg to zareklamowałbym telefon, ale nie mam obecnie zastępczego i zostałbym bez na co nie mogę sobie pozwolić, czy ktoś wie, jak wygląda procedura reklamacji? Ile dni czeka się na decyzję? Pozdrawiam.

#434 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 października 2010 - 19:13

ja swojego iP4 32GB dostałem w Orange po 9 dniach oczekiwania (Chorzów, ul. Wolności) (na stanie były tylko 2 szt. 16GB). Kartę microSIM otrzymałem dzień później bo nie mieli ich na stanie niestety. Jeżeli chodzi o zasięg to rzeczywiście istnieje problem przynajmniej w moim egzemplarzu, ale bardziej denerwuje mnie to, że podczas rozmowy wyciszam telefon uchem! (soft. 4.1, czyżby ekran się nie blokował?), jeżeli chodzi o zasięg to zareklamowałbym telefon, ale nie mam obecnie zastępczego i zostałbym bez na co nie mogę sobie pozwolić, czy ktoś wie, jak wygląda procedura reklamacji? Ile dni czeka się na decyzję? Pozdrawiam.


Stary przeczytaj to co napisałem!Czekam w sumie 5 tydzień na wymianę telefonu na nowy po uznanej reklamacji ale jeżeli chodzi o decyzje to dostałem sms 9 września, że mogę wymienić

#435 klim3k

klim3k
  • 25 postów

Napisano 08 października 2010 - 22:07

Przyszedł iPhone 4... ale niestety miałem starą (4 lata) kartę SIM i walka z nią, a konkretnie zmniejszanie, skończyła się porażką. Jutro idę po micro SIM z orange.

#436 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 października 2010 - 22:11

kurde to dziwne ja dostałem microsima i adapter

#437 klim3k

klim3k
  • 25 postów

Napisano 09 października 2010 - 07:56

kurde to dziwne ja dostałem microsima i adapter


Adapter dostałem, microsima nie. Gdzies nawet na stronie napisali, że przy przechodzeniu z karty nie wysyłają microSIM.

Są lepsi i lepsiejsi ;)

#438 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 października 2010 - 08:00

daj spokój już wolałbym mieć iPhone'a bez micro niż tak jak jest teraz mieć micro i nie mieć iPhone'a

#439 klim3k

klim3k
  • 25 postów

Napisano 09 października 2010 - 09:43

Swoją drogą- model z 36 tygodnia.

#440 tomkierz

tomkierz
  • 270 postów

Napisano 09 października 2010 - 09:52

Nie wiem od czego to zależy ale mi np. ip4 32gb wymienili w tydzień. NIe działał głośnik. Na twoim miejscu robił bym im cały czas afere o to. Bo to wcale nie jest tak, że w ogóle nie mają iphonów, a ty jako osoba, która już kupiła ten telefon powinieneś (teoretycznie) być na samym przodzie tej ogromnej kolejki po ip.

#441 bobix

bobix
  • 493 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 października 2010 - 10:04

W tej chwili 16gb znów dostępna na stronie Orange

#442 ztrudy

ztrudy
  • 117 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 09 października 2010 - 10:11

Właśnie złożyłem zamówienie ciekawe co z tego będzie :)

#443 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 października 2010 - 10:15

wiem dlatego walczę ale niestety mają mnie głęboko:/mimo tego, ze np. było 45 sztuk to usłyszałem, że no fakt jest "to ja wyślę wiadomość do działu reklamacji i się do Pana odezwą w ciągu dwóch dni" także już nie mam nawet ochoty dzwonić tam...wysłałem pismo tak jak napisałem wcześniej i czekam na odzew jeszcze mój opiekun coś próbuje zadziałać.Jest to tak czy tak chore żebym ja musiał się prosić o to co Orange ma w obowiązku zrobić

---------- Wpis dodano o 09:15 ---------- Poprzedni wpis dodano o 09:14 ----------

już ich nie ma

#444 corba

corba
  • 242 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 09 października 2010 - 10:33

Zamówiłem i otrzymałem potwierdzenie mailem o realizacji.

#445 magg

magg
  • 180 postów
  • SkądRadom

Napisano 09 października 2010 - 10:35

Dzwoniłem przed sekundą jest jedna sztuka bo ktoś anulował swoje zamówienie wcześniej i facet mówi ze szanse są znikome żeby dostać ten telefon. Od poniedziałku dostawa bla bla bla czyli jak zawsze to samo... Czekam już od ponad miecha masakra...

#446 corba

corba
  • 242 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 09 października 2010 - 10:35

wiem dlatego walczę ale niestety mają mnie głęboko:/mimo tego, ze np. było 45 sztuk to usłyszałem, że no fakt jest "to ja wyślę wiadomość do działu reklamacji i się do Pana odezwą w ciągu dwóch dni" także już nie mam nawet ochoty dzwonić tam...wysłałem pismo tak jak napisałem wcześniej i czekam na odzew jeszcze mój opiekun coś próbuje zadziałać.Jest to tak czy tak chore żebym ja musiał się prosić o to co Orange ma w obowiązku zrobić

---------- Wpis dodano o 09:15 ---------- Poprzedni wpis dodano o 09:14 ----------

już ich nie ma


Są ale tylko 16

#447 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 października 2010 - 10:40

to chyba na inną stronę patrzysz:]

#448 magg

magg
  • 180 postów
  • SkądRadom

Napisano 09 października 2010 - 10:42

Hehe dokładnie.

#449 corba

corba
  • 242 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 09 października 2010 - 10:49

Hehe dokładnie.


"HeHe" , co za błyskotliwa odpowiedź...

---------- Wpis dodano o 09:49 ---------- Poprzedni wpis dodano o 09:45 ----------

to chyba na inną stronę patrzysz:]


Całkiem możliwe, że patrzyłeś na inną stronę.

#450 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 października 2010 - 11:10

to może podaj źródło strony gdzie były lub są cały czas te iPhone'y bo nikt poza Tobą ich nie widzi:]




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych