Orange nie ma już iPhone'ów?
#426
Posted 08 October 2010 - 17:39
#427
Posted 08 October 2010 - 17:56
hmmm Orange ma 30 dni na to żeby przysłać Ci nowy telefon i po ty czasie możesz żądać albo zadośćuczynienia lub też właśnie wnioskować o odstąpienie od umowy to usłyszałem w Orange w biurze obsługi klienta jak i od opiekuna. Poza tym według regulaminu Orange i tego co piszą na stronie to: "Jeżeli kupiłeś telefon drogą wysyłkową, to możliwość skorzystania z rękojmi istnieje w salonie firmowym Orange. Sprawdź listę salonów." czyli znaczy to, że jeżeli kupiliście telefon na firmę i coś jest nie tak idziecie do salonu firmowego i oddajecie telefon a nie wysyłacie kurierem na swój własny koszt kurierem!
Pytanie czy skorzystales z gwarancji czy rekojmi, bo jezeli z gwarancji to gwarantem jest Apple badz podmiot trzecie (w tym przypadku zapewne Regenesis) a sprzedawca tylko posrednikiem. Natomiast jezeli skorzystales z rekojmi, wtedy dopiero strona jest sprzedawca. Czyli jezeli oddales na gwarancje to roszczenia musisz kierowac w stosunku do gwaranta. A to co mowia konsultanci to zweryfikuj na wszelki wypadek w regulaminach, bo znam przypadki, kiedy konsultant kazal cos zrobic a okazywalo sie ze na koncu dostal po tylku klient bo konsultant bajki wymyslal.
Operator ma obowiazek odpowiedziec na reklamacje, pod warunkiem, ze wyraznie napisales slowo reklamacja, jezeli nie ma slowa o reklamacji w tym co pisales to traktuja to jako zgloszenie, skarge czy cokolwiek innego i nie maja obowiazku sie w zaden sposob ustosunkowac do tego, aczkolwiek nie jestem pewien czy w tym wypadku reklamacja moze obejmowac towar ktorym oni handluja, czy tez nie odnosi sie tylko do tego co reguluje ustawa "prawo telekomunikacyjne" czyli uslug telekomunikacyjnych.ja w zasadzie liczę na to, że się opamiętają i ktoś w końcu ze mną porozmawia, bo w tej sytuacji jest wiele takich rzeczy gdzie Orange dało dupy:]np.to, że Orange w ciągu 30 dni pisemnie nie odpowiedział na moją reklamację,dział reklamacji mimo moich próśb i mojego opiekuna nie raczył się odezwać,nikt ani razu z orange nie zadzwonił do mnie w sprawie mojej reklamacji i wszystkie informacje musiałem wyciągać sam itp. itd.
Ale to wszystko najlepiej gdybys zweryfikowal u prawnika. Tym bardziej, ze biorac to na firme, masz znacznie mniej praw niz gdybys to wzial jako Kowalski.
#428
Posted 08 October 2010 - 18:04
Pytanie czy skorzystales z gwarancji czy rekojmi, bo jezeli z gwarancji to gwarantem jest Apple badz podmiot trzecie (w tym przypadku zapewne Regenesis) a sprzedawca tylko posrednikiem. Natomiast jezeli skorzystales z rekojmi, wtedy dopiero strona jest sprzedawca. Czyli jezeli oddales na gwarancje to roszczenia musisz kierowac w stosunku do gwaranta. A to co mowia konsultanci to zweryfikuj na wszelki wypadek w regulaminach, bo znam przypadki, kiedy konsultant kazal cos zrobic a okazywalo sie ze na koncu dostal po tylku klient bo konsultant bajki wymyslal.
Operator ma obowiazek odpowiedziec na reklamacje, pod warunkiem, ze wyraznie napisales slowo reklamacja, jezeli nie ma slowa o reklamacji w tym co pisales to traktuja to jako zgloszenie, skarge czy cokolwiek innego i nie maja obowiazku sie w zaden sposob ustosunkowac do tego, aczkolwiek nie jestem pewien czy w tym wypadku reklamacja moze obejmowac towar ktorym oni handluja, czy tez nie odnosi sie tylko do tego co reguluje ustawa "prawo telekomunikacyjne" czyli uslug telekomunikacyjnych.
Ale to wszystko najlepiej gdybys zweryfikowal u prawnika. Tym bardziej, ze biorac to na firme, masz znacznie mniej praw niz gdybys to wzial jako Kowalski.
Weryfikowałem poszukałem i w istocie jest tak jak napisałem tym bardziej, że dostałem od orange pismo i to z datą wsteczną(pismo dostałem jakoś koło 5 września a na liście było 1 września gdzie reklamacje składałem pierwszego września koło 19) że moja reklamacja jest rozpatrywana i w ciągu 30 dni otrzymam odpowiedź.Jednym słowem muszą mi na to odpisać pisemnie czego nie zrobili.Z aparatem tez jest tak jak napisałem czyli muszą w ciągu 30 dni mi go wysłać i nie moja już sprawa gdzie oni go znajdą.Po 30 dniach mogę wnioskować o zadość uczynienie itp.
Wiesz ja przyszedłem do salonu firmowego na Pańską żeby telefon zwrócić a oni mi powiedzieli, że muszę go odesłać.Nie powoływałem się na nic w sumie(może i trochę mój błąd, że nie spojrzałem w regulamin na stronę itp. ale od razu jak dostałem chciałem go zwrócić więc nie wiedziałem w zasadzie na jakiej podstawie)
a co mam nadzieje na opamiętanie to chodzi mi oto, że w takiej sytuacji rynkowej gdzie każda sieć walczy o każdego klienta to jak Orange nagle starci za jednym machem 17 numerów to zaboli
#429
Posted 08 October 2010 - 18:08
właśnie dzwonił do mnie pan z orange w ramach mojej reklamacji i powiedział że jest wstrzymana produkcja iPhone4 w związku z problemem anteny i nie wiadomo narazie kiedy będą telefony dostępne, cała sytuacja jest związana z wstrzymaniem produkcji przez apple
nie wiem na ile to prawda ale takie dostałem info od konsultanta przed chwilą
ma to niby też związek z bumperami że były do 30 września a od października jest wstrzymana produkcja
nie wiem co myśleć o tym
Czyli wynika z tego , że od 8 dni fabryka stoi i nic nie robi , bo ktoś nie może łaskawie dokonać drobnej korekty w schemacie i dać albo mocniejszą antenę , przedłużyć ją , bądź zmienić miejsce w którym się znajduje.
Pomijam fakt , co z osobami , które telefon posiadają od 2 miesięcy , ale w takim tempie (produkcja + wysyłka) , to IP4 nie będzie dostępny w tym miesiącu , a dokładny termin stoi pod znakiem zapytania.
Nie rozumiem jak tego typu wada może pojawić się w wysokiej klasy sprzęcie za cenę 5k zł , to jest po prostu chore.
#430
Posted 08 October 2010 - 18:42
Weryfikowałem poszukałem i w istocie jest tak jak napisałem tym bardziej, że dostałem od orange pismo i to z datą wsteczną(pismo dostałem jakoś koło 5 września a na liście było 1 września gdzie reklamacje składałem pierwszego września koło 19) że moja reklamacja jest rozpatrywana i w ciągu 30 dni otrzymam odpowiedź.Jednym słowem muszą mi na to odpisać pisemnie czego nie zrobili.Z aparatem tez jest tak jak napisałem czyli muszą w ciągu 30 dni mi go wysłać i nie moja już sprawa gdzie oni go znajdą.Po 30 dniach mogę wnioskować o zadość uczynienie itp.
Jezeli faktycznie masz potwierdzenie przyjecia od nich reklamacji i uzywaja tego zwrotu w pismie - datowane jest na 1 wrzesnia, bo to zapewne jest tylko POTWIERDZENIE przyjecia przez nich pisma/reklamacji i jezeli faktycznie Orange zakwalifikowalo to jako reklamacje (i uzywaja tego terminu), to w tej chwili już uznali zgodnie z prawem te reklamacje i musza Ci dac wszystko co od nich chcesz, pod warunkiem, że napisałeś że chcesz tego, tego czy tamtego. Jezeli napisales, ze musza CI wymienic na nowy telefon albo zwrócić pieniądze, to moga sobie wybrac co chca zrobic i moga Ci dac nowy telefon, ale czas dania CI tego telefonu nie jest juz niestety okreslony w prawie i zapewne sie wykpia z tego, bo jezeli nie maja go na stanie to Ci dac nie moga i tak sie moga tlumaczyc i sa kryci.
Walcz, trzymam kciuki, tylko niestety przy walkach takich nie mozna nigdy wierzyc na slowo konsultantom i innym tylko trzeba samemu zawsze przeczytac wszystko, bo operator kazde Twoje potkniecie czy brak wykorzysta na swoja korzysc.a co mam nadzieje na opamiętanie to chodzi mi oto, że w takiej sytuacji rynkowej gdzie każda sieć walczy o każdego klienta to jak Orange nagle starci za jednym machem 17 numerów to zaboli
---------- Wpis dodano o 19:42 ---------- Poprzedni wpis dodano o 19:41 ----------
Czyli wynika z tego , że od 8 dni fabryka stoi i nic nie robi , bo ktoś nie może łaskawie dokonać drobnej korekty w schemacie i dać albo mocniejszą antenę , przedłużyć ją , bądź zmienić miejsce w którym się znajduje.
Pomijam fakt , co z osobami , które telefon posiadają od 2 miesięcy , ale w takim tempie (produkcja + wysyłka) , to IP4 nie będzie dostępny w tym miesiącu , a dokładny termin stoi pod znakiem zapytania.
Nie rozumiem jak tego typu wada może pojawić się w wysokiej klasy sprzęcie za cenę 5k zł , to jest po prostu chore.
A gdzies sie takich bzdur naczytal, ze fabryka stoi. Nie sadzisz, ze gdyby stala, to wszystkie powazne serwisy napisaly by o tym ze sto razy, a jak na razie nie ma o tym nigdzie slowa.
#431
Posted 08 October 2010 - 18:44
#432
Posted 08 October 2010 - 18:57
A gdzies sie takich bzdur naczytal, ze fabryka stoi. Nie sadzisz, ze gdyby stala, to wszystkie powazne serwisy napisaly by o tym ze sto razy, a jak na razie nie ma o tym nigdzie slowa.
Kolejna osoba , która nie potrafi czytać ze zrozumieniem.Opcji cytuj użyłem celowo , aby było widać , że próbuję coś wydedukować z wypowiedzi poprzednika i informacji , które podał.Dalsza część wypowiedzi to tylko luźne uwagi w stosunku do obecnej sytuacji.
BTW Jakby tak ktoś z Ery zaczął przeglądać te posty i zmodyfikował ofertę , to pewnie Orange mógłby dać sobie spokój ze sprowadzaniem IP4.
#433
Posted 08 October 2010 - 19:01
#434
Posted 08 October 2010 - 19:13
ja swojego iP4 32GB dostałem w Orange po 9 dniach oczekiwania (Chorzów, ul. Wolności) (na stanie były tylko 2 szt. 16GB). Kartę microSIM otrzymałem dzień później bo nie mieli ich na stanie niestety. Jeżeli chodzi o zasięg to rzeczywiście istnieje problem przynajmniej w moim egzemplarzu, ale bardziej denerwuje mnie to, że podczas rozmowy wyciszam telefon uchem! (soft. 4.1, czyżby ekran się nie blokował?), jeżeli chodzi o zasięg to zareklamowałbym telefon, ale nie mam obecnie zastępczego i zostałbym bez na co nie mogę sobie pozwolić, czy ktoś wie, jak wygląda procedura reklamacji? Ile dni czeka się na decyzję? Pozdrawiam.
Stary przeczytaj to co napisałem!Czekam w sumie 5 tydzień na wymianę telefonu na nowy po uznanej reklamacji ale jeżeli chodzi o decyzje to dostałem sms 9 września, że mogę wymienić
#435
Posted 08 October 2010 - 22:07
#436
Posted 08 October 2010 - 22:11
#437
Posted 09 October 2010 - 07:56
kurde to dziwne ja dostałem microsima i adapter
Adapter dostałem, microsima nie. Gdzies nawet na stronie napisali, że przy przechodzeniu z karty nie wysyłają microSIM.
Są lepsi i lepsiejsi
#438
Posted 09 October 2010 - 08:00
#439
Posted 09 October 2010 - 09:43
#440
Posted 09 October 2010 - 09:52
#441
Posted 09 October 2010 - 10:04
#442
Posted 09 October 2010 - 10:11
#443
Posted 09 October 2010 - 10:15
---------- Wpis dodano o 09:15 ---------- Poprzedni wpis dodano o 09:14 ----------
już ich nie ma
#444
Posted 09 October 2010 - 10:33
#445
Posted 09 October 2010 - 10:35
#446
Posted 09 October 2010 - 10:35
wiem dlatego walczę ale niestety mają mnie głęboko:/mimo tego, ze np. było 45 sztuk to usłyszałem, że no fakt jest "to ja wyślę wiadomość do działu reklamacji i się do Pana odezwą w ciągu dwóch dni" także już nie mam nawet ochoty dzwonić tam...wysłałem pismo tak jak napisałem wcześniej i czekam na odzew jeszcze mój opiekun coś próbuje zadziałać.Jest to tak czy tak chore żebym ja musiał się prosić o to co Orange ma w obowiązku zrobić
---------- Wpis dodano o 09:15 ---------- Poprzedni wpis dodano o 09:14 ----------
już ich nie ma
Są ale tylko 16
#447
Posted 09 October 2010 - 10:40
#448
Posted 09 October 2010 - 10:42
#449
Posted 09 October 2010 - 10:49
Hehe dokładnie.
"HeHe" , co za błyskotliwa odpowiedź...
---------- Wpis dodano o 09:49 ---------- Poprzedni wpis dodano o 09:45 ----------
to chyba na inną stronę patrzysz:]
Całkiem możliwe, że patrzyłeś na inną stronę.
#450
Posted 09 October 2010 - 11:10
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users



This topic is locked








